Ihan turha enää elää
Ihan turhaa tää elämä ku on ruma ja epäsosiaalinen luonteeltaa, nii ei saa naista. Toivoisin et venäjä hyökkäis suomee ja syttys sota, nii olis mullaki jotai käyttöö nii voisin puolustaa maata ja jos selviäisin sodasta nii oisin sankari ja saisin ehkä naisen.
Kommentit (29)
Ei kai se elämä nyt jostain kumppanin löytämisestä voi olla kiinni? On elämässä paljon muutakin. T. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:29"]Ei kai se elämä nyt jostain kumppanin löytämisestä voi olla kiinni? On elämässä paljon muutakin. T. Kokemusta on
[/quote]
No aika paljon on siitä kiinni ja yhdessä kaikki on tuplasti hauskempaa ja antoisampaa mitä yksin.
Mitä te alapeukutatte? kyl sitä pitää huolestua ku ikää alkaa kohta olee 25v, eikä naiset oo tähä mennessä kukaa osottanu mitää kiinnostusta. Baarissaki oon käyny vuosikausia ja tullu aina torjutuksi, saanu tylyt pakit.. Oon nii kyllästyny suominaisii ku ne käyttäytyy huonosti ja on epäkohteliaita, oon viimese 6kk aikana lähestyny arviolta 20-30 naista ja suuriosa sanoo "PAINU VITTUUN!!" tai muuta epäkohteliasta, toki osa sanoo kohteliaasti et menen pois, mut ei se kivalta tunnu kun ei kelpaa kellekää.. :/ Ei auta mitään jos on syntynyt rumaksi, saanu ruman naaman ja perusluonteeltaa epäsosiaalinen.. Mä en enää keksi yhtää syytä miks mun pitäs elää, ja mulle on iha sama vaikka venäjä hyökkäis tänne ja raiskais kaikki naiset.. saisivatpaha ansionsa mukaa, saisivatpaha kerralla kunnolla maistaa niitä ulkkis miehiä ku niistä tuntuvat tykkäävänsäki.. Ite pääsisin pois ku kuolis sodassa jo jos selviäis nii ois sitte sankari, sama tapahtu 40-luvulla ku sodasta selvinneet kelpas naisille ja alko suuret ikäluokat syntymää.
Haluisin vaan naisen, en mitään muuta.. Miks kaikki komeet ja hiljaset miehet saa naiset? Niillä riittää että on komea, kun se on naisten mielestä ihanan rauhallinen.. Mut jos ruma mies on samanlainen, niin ei oo toivookaa.. Masentaa nii sairaasti tää ainainen yksinolo, vaikka oon yrittäny olla hyvä nii kukaa nainen ei oo halunnu muhun tutustua. On mus pakko olla jotai vikaa kun ei oikeesti kukaan, ei kukaan nainen ole musta kiinnostunut vakavasti.. :( Sit mä tuun purkaa tänne nettipalstalle mun huonoa oloa, mutta ei tässä enää mitää keksi ku oon jo yrittäny kaikkeni.. ei vaan onnistu.
Rumuutta voit korjata rahalla. Miksi Jungnerilla tai Hjalliksella olisi muuten naisia?
Niinhä sitä voi.. Mutta vaan 1% on niitä miljonäärejä/rikkaita.. että ei ihan kaikilta onnistu.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:12"]Mitä te alapeukutatte? kyl sitä pitää huolestua ku ikää alkaa kohta olee 25v, eikä naiset oo tähä mennessä kukaa osottanu mitää kiinnostusta. Baarissaki oon käyny vuosikausia ja tullu aina torjutuksi, saanu tylyt pakit.. Oon nii kyllästyny suominaisii ku ne käyttäytyy huonosti ja on epäkohteliaita, oon viimese 6kk aikana lähestyny arviolta 20-30 naista ja suuriosa sanoo "PAINU VITTUUN!!" tai muuta epäkohteliasta, toki osa sanoo kohteliaasti et menen pois, mut ei se kivalta tunnu kun ei kelpaa kellekää.. :/ Ei auta mitään jos on syntynyt rumaksi, saanu ruman naaman ja perusluonteeltaa epäsosiaalinen.. Mä en enää keksi yhtää syytä miks mun pitäs elää, ja mulle on iha sama vaikka venäjä hyökkäis tänne ja raiskais kaikki naiset.. saisivatpaha ansionsa mukaa, saisivatpaha kerralla kunnolla maistaa niitä ulkkis miehiä ku niistä tuntuvat tykkäävänsäki.. Ite pääsisin pois ku kuolis sodassa jo jos selviäis nii ois sitte sankari, sama tapahtu 40-luvulla ku sodasta selvinneet kelpas naisille ja alko suuret ikäluokat syntymää.
[/quote]
Aluks oli empatiat sun puolella, mutta sitten tuli toi "ei haittaa vaikka kaikki naiset raiskattais". Kyllä mä aina nätisti sanon ei, jos ei kiinnosta. Hymyilen, enkä ole epäkohtelias. Monesti kun miehet jäävät siitä huolimatta roikkumaan tai lääppimään niin sillon on tietenkin pakko sanoa vähän napakammin, jos ei ekalla kerralla mennyt jakeluun.
Kyllä sä vielä löydät jonkun naisen joka kiinnostuu susta sellaisena kuin oot. Oot vaan kohtelias ja mukava niin eiköhän se riitä, jos on riittääkseen. :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:13"]Meille introverteille ja epäsosiaalisille möröille pitäis olla joku oma "lowered expectations"-deittipalsta jossa voitais ihan rehellisesti olla omia itsejämme, kukas perustais? :D
[/quote]
Mutta siellä ois monta kertaa enemmän miehiä :-D
Naisista hirveä tappelu, loput sais homoilla keskenään.