“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Ei Parkkalilla ole r-vikaa, hänhän vaan ääntää suomea Skånen murteella.
Mielenterveyden Keskusliitto Facebookissa:
Voitto! Kulttuurikummimme, laulaja ja lauluntekijä Kyösti Mäkimattila on voittanut Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois! -seikkailurealityn ja kuitannut hienon summan Mielenterveyden keskusliiton toimintaan! Olipa jännittävä finaali!
Kyösti ja toiminnanjohtajamme Olavi Sydänmaanlakka ovat maanantaina 2.5. vieraana MTV3:n Viiden jälkeen -ohjelmassa, jossa Kyösti ojentaa huikean lahjasekin Olaville.
Kiitos ja onnea, upea, rohkea Kyösti!
Kyöstin kuulumisia luettavissa ensi viikolla verkkosivuillamme!
https://www.facebook.com/mielenterveydenkeskusliitto/photos/a.488647020…
Eikös se Esko luvannut sen 2000e Sinille jo aikaisemmin ja nyt sitten Kyösti pisti puoliksi.
En ymmärrä tätä Eskon haukkumista. Aika ymmärrettävää että on noin suojeleva tyttärensä suhteen,
Eskon oma lapsuus on ollut aika turvaton ja joutui niin nuorena eroon vanhemmistaan. Lisäksi tyttären äidin elämä on niin epävakaata . Jatkuvasti reissussa tai uudessa parisuhteessa tms.
Esko varmasti yrittää vain luoda turvallisuutta ja tasaisuutta
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Esko luvannut sen 2000e Sinille jo aikaisemmin ja nyt sitten Kyösti pisti puoliksi.
En ymmärrä tätä Eskon haukkumista. Aika ymmärrettävää että on noin suojeleva tyttärensä suhteen,
Eskon oma lapsuus on ollut aika turvaton ja joutui niin nuorena eroon vanhemmistaan. Lisäksi tyttären äidin elämä on niin epävakaata . Jatkuvasti reissussa tai uudessa parisuhteessa tms.
Kyösti pisti puoliksi??
Ei pistänyt vaan lupasi 2000
Kaikki semifinalistit hyviä tyyppejä. Toivottavasti Sini pystyy tekemään muusikkia jatkossa. Upea nainen ja ihan huipputyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko varmasti yrittää vain luoda turvallisuutta ja tasaisuuttaKyösti pisti puoliksi??
Ei pistänyt vaan lupasi 2000
Totta, olet oikeassa. Ymmärsin itse väärin. 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyösti mäkimattila voitti olen julkkis ohjelman. Sini tuli toiseks. Ja kyösti lahjotti puolet hyväntekeväisyys potista sinin kohteeseen. Siis kyöstille onnea ei ossllistunu kertaakaa putoamiskilpailuun. Ja jotenkin ounasteli et tää kaksikko on finaalissa. Molemmat on voittajia.
Mitä sä oikein sekoilet? Kyösti voitti kilpailussa 19 800 ja lahjoitti Sinin kohteeseen 2000. Mikä ainakin minusta oli tosi fiksusti tehty.
Toi käyttäjä ei sanonu et Kyöstin ei pitänyt antaa, tarkotin varmaan et miten jalostus teki lähetti. Siinä ei mennyt kaikki sanat ihan kohdalleen, mutta on aina pakko alkaa ilkeillä ku toinen kirjoittaa omituisesti.
Jalostus teki lähetti? Ei tainnut tuossakaan mennä kaikki sanat kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyösti mäkimattila voitti olen julkkis ohjelman. Sini tuli toiseks. Ja kyösti lahjotti puolet hyväntekeväisyys potista sinin kohteeseen. Siis kyöstille onnea ei ossllistunu kertaakaa putoamiskilpailuun. Ja jotenkin ounasteli et tää kaksikko on finaalissa. Molemmat on voittajia.
Mitä sä oikein sekoilet? Kyösti voitti kilpailussa 19 800 ja lahjoitti Sinin kohteeseen 2000. Mikä ainakin minusta oli tosi fiksusti tehty.
Mitä?? Niin puolet lahjoitti sinin kohteeseen mitä itte sekoilet
En tiedä, mitä sitten lahjoitti, enemmänkö, mutta sanoi voiton jälkeen 2000 euroa Sinin kohteeseen.
Niin? Se on hienosti tehty et anto puolet siitä potista sinin kohteelle sitä tarkotin. Ikävää jos käsitin asian väärin. Hienoa juttu.
PUOLET? Et taida vieläkään ymmärtää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi käyttäjä ei sanonu et Kyöstin ei pitänyt antaa, tarkotin varmaan et miten jalostus teki lähetti. Siinä ei mennyt kaikki sanat ihan kohdalleen, mutta on aina pakko alkaa ilkeillä ku toinen kirjoittaa omituisesti.
Jalostus teki lähetti? Ei tainnut tuossakaan mennä kaikki sanat kohdalleen.
:D
Vierailija kirjoitti:
Esko lupasi tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Eskon tyttären äidin elämä ei ole sen epävakaampaa kuin Eskonkaan. Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä juorulehdet kertoo.
Minä pidin tässä sarjassa siitä, että näytettiin paljon leirielämää, keskusteluja ja kiireettömiä hetkiä. Harvassa ohjelmassa maltetaan keskittyä tällaiseen tavallisten hetkien kuvaamiseen, vaan aina pitäisi tapahtua jotain (esim. juonittelua tai konflikteja).
Täälläkin moni on pitänyt sarjaa tylsänä, mutta minusta oli kiva seurata ihmisten ystävystymistä, kiireettömiä keskusteluja ja viidakon herättämiä pohdintoja omasta elämästään. Voin hyvin kuvitella, että kokemus oli osallistujille todella merkittävä ja he saivat siitä mukaansa sekä itsetuntemusta että uusia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidin tässä sarjassa siitä, että näytettiin paljon leirielämää, keskusteluja ja kiireettömiä hetkiä. Harvassa ohjelmassa maltetaan keskittyä tällaiseen tavallisten hetkien kuvaamiseen, vaan aina pitäisi tapahtua jotain (esim. juonittelua tai konflikteja).
Täälläkin moni on pitänyt sarjaa tylsänä, mutta minusta oli kiva seurata ihmisten ystävystymistä, kiireettömiä keskusteluja ja viidakon herättämiä pohdintoja omasta elämästään. Voin hyvin kuvitella, että kokemus oli osallistujille todella merkittävä ja he saivat siitä mukaansa sekä itsetuntemusta että uusia ystäviä.
Olen aivan samaa mieltä. Minusta oli mukava kuunnella Kyöstin pohdiskeluja itsestään ja elämästään, Sinin räväkköjäkin mietteitä ja monen muiden ajatuksia. Minä myös pidin siitä kiireettömyydestä ja rauhallisuudesta, jolla sarjaa vietiin eteenpäin.
Järetöntä paskamatojen syöntiä, onneksi ei kulkukissojen puolustaja voittanu.
Tuleekohan uusi kausi? Mistähän ne löytää julkkiksia sinne, jotka joku vielä tunnistaisi?
No noita tangonhoilottajia kyllä piisaa ja sometähtiä...
Millä matematiikalla 2000 euroa on 19 800 eurosta PUOLET? Odotan mielenkiinnolla vastaustasi.