Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official

Vierailija
15.12.2021 |

Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html

Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.

Kommentit (1434)

Vierailija
1161/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä Parkkalin yleissivistyksen määrää. Viimeisimmässä jaksossa ei tiennyt mikä on ilmankostutin, tai kuinka monta avioeroa suomessa tehdään vuodessa "miljoona" :D Peräpukamatkin oli ihan enne kuulumatonta. Luulisi netin suurkäyttäjänä olevan hiukan enemmän perillä asioista. Mutta viihdyttävää katsoa kuinka alas ohjelman taso voi mennä

Pitäisi ainakin ilmankostuttaja tietää, kun on ollut Tuurin kyläkaupassa töissä. Ja hänellä vielä kaupallinen koulutus. Ei ehkä tiedä Suomen asukaslukua, kun arvioi avioerojen määrän noin valtavaksi.

Vierailija
1162/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen vähän ilkeä, mutta tuo r - vika. Kamalaa kuunnella.. miksei sille ole tehty mitään.. paha r-vika kun oikeasti rajoittaa työnsaantia, edelleen

Ei ilkeää, vaan fakta. Onhan tuo järkkyä kuunneltavaa. Eikä voisi esim uutistenlukija olla tuolla r-vialla.

Mieheni itse asiassa eilen sanoi myös asiasta. On 10 vuotta rekrytoinut asiakashankkijoita/ asiakaspalvelijoita. Ja sanoi , että aina silloin tällöin tulee haastatteluun tosi paha r-vikainen, jota ei vaan voi palkata asiakaspalveluun...

Todella ihme, että tuota ei olla yritetty korjata nuorempana, tai jos ollaan yritetty, niin päin per settä on mennyt..

Ihmettelen myös kovasti, miksei ole mennyt puheopetukseen? Siellä pystytään helposti auttamaan tässä viassa. Vai eikö ihminen itse välitä? Tuo ärrän sortaminen kuulostaa aivan kamalalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies itkee koti-ikävää...voi ristus kumminkin! Joko kohta pääsee kertausharjoituksiin pillittään..

On se jännää, että mies ei saisi olla herkkä ja avoin.

Mielestäni osoittaa rohkeutta avata itsensä kuten Esko teki.

Vierailija
1164/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko varmaan sekois aikanaan, kun tyttärensä menis naimisiin ja muuttaisi ulkomaille. Lähtisi varmaan perään ja ostaisi/vuokraisi kämpän seinänaapurista.

Vierailija
1165/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies itkee koti-ikävää...voi ristus kumminkin! Joko kohta pääsee kertausharjoituksiin pillittään..

On se jännää, että mies ei saisi olla herkkä ja avoin.

Mielestäni osoittaa rohkeutta avata itsensä kuten Esko teki.

Kyösti on avannut itseään ohjelmassa ihan yhtä paljon tai jopa enemmän kuin Esko, mutta tekee sen erittäin hienovaraisesti ja älykkäästi. Ei olekaan ihme, että Kyösti pystyy kirjoittamaan runoja ja lauluntekstejä, kun pystyy ilmaisemaan itseään noin hienosti ja monipuolisesti. 

Vierailija
1166/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan koti-ikävä ihan normaali tunne mutta toivottavasti E.Eerikäinen oppi itsestään sen verran, että pysyy jatkossa pois TV-formaateista jotka vie pidemmäksi aikaa pois kotoa.

Vierailija
1167/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että Kyösti jäi kaipaamaan keskusteluja Sadun kanssa. Kumpikin syvällisiä ihmisiä.

Vierailija
1168/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen vähän ilkeä, mutta tuo r - vika. Kamalaa kuunnella.. miksei sille ole tehty mitään.. paha r-vika kun oikeasti rajoittaa työnsaantia, edelleen

Ei ilkeää, vaan fakta. Onhan tuo järkkyä kuunneltavaa. Eikä voisi esim uutistenlukija olla tuolla r-vialla.

Mieheni itse asiassa eilen sanoi myös asiasta. On 10 vuotta rekrytoinut asiakashankkijoita/ asiakaspalvelijoita. Ja sanoi , että aina silloin tällöin tulee haastatteluun tosi paha r-vikainen, jota ei vaan voi palkata asiakaspalveluun...

Todella ihme, että tuota ei olla yritetty korjata nuorempana, tai jos ollaan yritetty, niin päin per settä on mennyt..

Parkkali tuskin haluaa asiakaspalvelijaksi. Hauskan kuuloinen mun mielestä ja hyvä moottoriturpa. Yle areenalta muistaakseni katsoin kun kaverinsa kanssa selosti jotain jääkiekko ottelua, toivottavasti selostavat toistekin, Mertarannan olisi jo aika päästä eläkkeelle.

Vierailija
1169/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä Parkkalin yleissivistyksen määrää. Viimeisimmässä jaksossa ei tiennyt mikä on ilmankostutin, tai kuinka monta avioeroa suomessa tehdään vuodessa "miljoona" :D Peräpukamatkin oli ihan enne kuulumatonta. Luulisi netin suurkäyttäjänä olevan hiukan enemmän perillä asioista. Mutta viihdyttävää katsoa kuinka alas ohjelman taso voi mennä

TÄMÄ! 2 miljoonaa avioeroa viime vuonna Parkkali meinas..428🙄

Mulle tulee Jaakosta vähän sellainen olo, että voisi olla jotain keskittymisen haastetta. Hänen lapsuusaikanaan ei sellaista ole varmastikaan vielä oikein osattu tunnistaa niin on voinut jäädä huomaamatta. Ja tämä siis vaikuttanut koulun käyntiin ja oppimiseen ja siitä siis huono yleissivistys. Älkää olko ilkeitä, hän voisi hyvin olla vaikka teidän pikkuveli tai osalle oma lapsikin. Ei hän pahalta ihmiseltä vaikuta.

Höpönlöpön. Minäkin olen ihan adhd, mutta hyvä yleisivistys, koska kaikki asiat kiinnostaa.

Vierailija
1170/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo homö tippui. Minua niin ärsytti se sen suomenkielen mongertaminen. 

Ja muutenkin, en pitänyt.  

Ajatella että ihminen jonka äidinkieli on espanja ja kotikieli pääosin englanti ei puhu sinulle kelpaavaa täydellistä suomen kieltä. Kyllä siitä Antonion suomen kielestä selvän sai ja ymmärsi mistä puhutaan. Ehkä maailman näkeminen ja kokeminen tekis hyvää myös sulle!

Onneksi Antonio on kuitenkin sydämellisempi ihminen kuin sä tulet ikinä olemaan! 

Hyvä että puhuu. Inhoan niitä ulkkiksia, jotka on asuneet Suomessa 20 vuotta, eivätkä puhu suomea. Tulee ylimielinen vaikutelma.

Jos olis Antoniolla vielä puhelias vaimo, niin saattais puhua vieläkin paremmin, tai siis osaisi taivuttaa sanoja.

Vierailija
1171/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että kaikki ihmiset eivät opi kieliä yhtä helposti. Kouluaikana tapasin espanjalaisen kielineron. Oli ollut Suomessa vajaan vuoden ja puhui niin hyvin, että olisi melkein mennyt suomalaisesta. Osasi lukuisia kieliä. Sanoi että ne vaan tarttuu häneen, kun hän asuu erikielisissä maissa.

Vierailija
1172/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, kultainen Antonio tippui sitten mutta pitkään pärjäsi. Oli osallistuva eikä marissut mistään eikä kenelläkään. Ihana tyyppi kaiken kaikkiaan. Varmasti loisto ystävä/läheinen on hän.

Mitenkähän noiden ruuat menee nyt, kun mestarikokit on lähteneet? Elävätkö tikkareilla ja letuilla?

Vierailija
1173/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyösti sais voittaa. Sekoilee vähiten tuolla. Mikä sen kohde oli?

Ei sekoile ei mutta ei tee mitään muutakaan. Kuolettavan tylsä äijä. Krooh😴

Ei aikuinen mies jaksa olla pellenä koko ajan.

Jaksaahan se Eskokin.

Tarkoitettiinkin MIESTÄ.

Macho-Esko oli yllättävän hyvä Kummitustalossa. Muuten onkin ollut visusti piilossa.

Vierailija
1174/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parkkali tuskin haluaa asiakaspalvelijaksi. Hauskan kuuloinen mun mielestä ja hyvä moottoriturpa. Yle areenalta muistaakseni katsoin kun kaverinsa kanssa selosti jotain jääkiekko ottelua, toivottavasti selostavat toistekin, Mertarannan olisi jo aika päästä eläkkeelle.

Hauskankuuloinen? Hyvä moottoriturpa? Mitä ihmettä? Hel vetin pahaa r-vikaa kun on oikeasti kauhea kuunnella, se on televisiossa/radiossa aivan järkyttävää. Lisäx tämän kaverin yleissivistys on täysi nolla.. avioerojen määrä oli oikeasti lähes aivovammaisen vastaus. Kyseessä kuitenki aikuinen ihminen, kai..?

Vierailija
1175/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuppu on alkanut ärsyttämään mua siinä lapsellisuudessaan. Tai eihän siinä mitään, jos olisi ollut 16-20, mutta sehän on jo aikuinen 26 vuotias nainen! Ällöttävää lässytystä ja vaikuttaa myös pikkasen höntiltä.

Voi olla ajoittain raskasta seuraa tuolla. Vaikka ihan kiva ja herttainen pienissä pätkissä.

Vierailija
1176/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyösti on ihana. Voisin muuttaa sen kanssa tonne viidakkoon.

Vierailija
1177/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo homö tippui. Minua niin ärsytti se sen suomenkielen mongertaminen. 

Ja muutenkin, en pitänyt.  

Ajatella että ihminen jonka äidinkieli on espanja ja kotikieli pääosin englanti ei puhu sinulle kelpaavaa täydellistä suomen kieltä. Kyllä siitä Antonion suomen kielestä selvän sai ja ymmärsi mistä puhutaan. Ehkä maailman näkeminen ja kokeminen tekis hyvää myös sulle!

Onneksi Antonio on kuitenkin sydämellisempi ihminen kuin sä tulet ikinä olemaan! 

Hyvä että puhuu. Inhoan niitä ulkkiksia, jotka on asuneet Suomessa 20 vuotta, eivätkä puhu suomea. Tulee ylimielinen vaikutelma.

Jos olis Antoniolla vielä puhelias vaimo, niin saattais puhua vieläkin paremmin, tai siis osaisi taivuttaa sanoja.

Miksi sillä pitäisi olla puhelias vaimo? Eikö mies käy? Antonio ja Pekka toki puhuvat kotona enimmäkseen kai englantia, mutta hyvinhän tuo on siitä huolimatta suomen kielen oppinut ja kykenee jopa asiakaspalvelutyöhön täällä suomeksi. 

Vierailija
1178/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP ei myöskään tiennyt mikä on ornitologi tai mihin liittyy gastronomia. Ihmettelen miten on voinut välttyä tuollaisella tiedolta.

Vierailija
1179/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivooko muut voittoa sellaiselle henkilölle jolla on sinun mielestä tärkeä hyväntekeväisyyskohde. Mielestäni esim Sini on kiva ja viihdyttävä, mutta toivon hänen tippuvan, koska mun mielestä ois tärkeämpiäkin hyväntekeväisyyskohteita kuin eläinten suojakoti. Kyöstin hyväntekeväisyyskohde on mielenterveyden keskusliitto. Mielestäni todella tärkeä, koska niin moni tarvitsisi apua jos sitä vain saisi helpommin ja nopeammin.

Vierailija
1180/1434 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivooko muut voittoa sellaiselle henkilölle jolla on sinun mielestä tärkeä hyväntekeväisyyskohde. Mielestäni esim Sini on kiva ja viihdyttävä, mutta toivon hänen tippuvan, koska mun mielestä ois tärkeämpiäkin hyväntekeväisyyskohteita kuin eläinten suojakoti. Kyöstin hyväntekeväisyyskohde on mielenterveyden keskusliitto. Mielestäni todella tärkeä, koska niin moni tarvitsisi apua jos sitä vain saisi helpommin ja nopeammin.

Just näin. Toivon että Kyösti voittaisi kohteensa takia vaikka rakastankin eläimiä tosi paljon. Mutta harmittaa että tuo voittopotti on oikeesti tosi pieni. Esim. 20000€ mielenterveystyössä on kärpäsen kakka valtameressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän