“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Olen tutkinut eri keskustelupaikkoja ja tää ohjelma ei oo vastannut kovin monen suomalaisen odotuksia. Tuotanto odotti tästä menestystä mutta toisin kävi, ja tuotanto teki suuren virheen kun aloitti tokan kauden. Olisi pitänyt lukea katsojapalautetta ja katsojalukuja eikä ne nyt hurraa huutoja aiheuta. En ehkä näkisi tätä juontaja kaksikkoa juontamassa mitään reality ohjelmaa. Aku on aika ristiriitainen persoona Suomessa, luulee heittävänsä jotain hyvää läppää muttei heitä ja ne sen alatyyliset huumori ei ole kivoja ärsyttävä hölöttäjä. Janne Kataja on siedettävä noi kuutamolla ohjelmassa on oma itsensä, tässä välillä myös mutta on myös aikamoinen hölöttäjä. Nää kilpailijat ei tuolla järin tuolla tee mitään istuu vaan mikä on katsojan näkökulmasta aika puuduttavaa. Tehtävät menee helposti ja luontevasti olisi erilaisia jos tähtitehtövä epäonnistuisi. Jos myyrässä ja muissa realityissä on selkään puukotusta ja juonittelua ehkä tähänkin sitä kaipaus, tällänen sopii lapsille mutta reality ohjelmista kiinnostuneille tää ei uppoa. Tää sopi kyllä hyvin Helmeri Pirisen kaltaisille ihmisille jotka lähtee selviytyjiin taistelee voitosta ilman kepulipelejä rehellisellä pelillä ei pärjää, tää on just niille koska ei ole mitään peliä siks tää on vähä laimea kun ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän Kerttu pärjää päällikkönä.
Miksi on jokaisessa ohjelmassa mukana.Älä viitsi. Miksi ei pärjäisi ja ei se Kerttu kovin monessa ohjelmassa mukana ole ollut.
Selviytyjät, oli myös.
Niin Kerttuhan on ollut tasan kahdessa realityssa, selviytyjissä ja nyt täällä. Ei kovin paljoa, nää vaan ovat molemmat tulleet vuoden sisään telkkarista niin. Tuolla on useempi jotka olleet paljon enemmän realityissa kun Kerttu
Kirppiksen kingissä.ja jossain ruokaphjelmassakin, joko neljän tähden tai kokkisota.. nämä jotka mä olen nähnyt ja varmasti lisää löytyy.
Minuu ei haittaa. Kerttu on hyvä tyyppi, kuten niin moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Sieppi yrittää kaikin keinoin pysyä julkisuudessa.
Esitellä asuntoaan, kertoa kuulumisiaan tai keikistellä erilaisissa vaatteissa.
Pääasia, että sen kuva tulee viikottain jossakin muodoissa julkisuuteen.
Sehän Saran duunia, siitä sille maksetaan.
Kuten niin monelle muullekin julkkikselle, mutta jostain syystä Sara ärsyttää mammaa.. jännä juttu, eikä kateellisuutta ollenkaan ilmassa, kun Sara on niin ruma ja selluliittinen. Niin ja yksinkertainen meinas unohtua. 😇😉😄
ohjelmassa oikein yhdistyy juontajien ja vielä tyhmempien osallistujien IDIOOTTIMAISUUS. niin tyhmää ettei edes myötä häpeetä tunne. jo on kusipäitä jotka tuossa ohjelmassa mainostavat .POIKOTTI LISTA LUETTAVISSSA.
Vierailija kirjoitti:
Viidakossakin pitää pukeutua niin, että tissit varmasti näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
700 elävää matoa ahdetaan purkkiin, jotta ihmiset voivat pähkäillä monta matoa siellä purkissa on?
Olisikohan ollut kivempi laittaa sinne purkkiin elävien matojen sijasta kuolleita matoja, niin ei olisi tarvinnut yli 700 madon kärsiä tämän yhden pienen tehtävän takia? Tehtävä olisi silti ollut yhtä vaikea.
Vain sarjamurhaajan mielestä on hyvä idea käyttää tuollaiseen eläviä matoja.
:D :D
Vai että madot kärsii? Jo on kauas tultu todellisuudesta. :D
Sinä olet niitä ihmisiä jotka repii lukeilta jalat ja leppäkertuilta siivet? Kyllä vaan ötököiden kiduttaminen tv-viihteen vuoksi on minusta typerää.
Vierailija kirjoitti:
No mutta sepäs kamalaa. :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaan noi Sara Sieppi jutut. Ärsyttävää miten laiskottelee tuolla. Ei osallistu mihinkään tehtävää. Mua ainakin masentais kertoa hyväntekeväisyys kohteelle et muut keräsi rahat. Pitää jollain lailla osallistua. Ennakko jaksos osallistu tehtävää ja meni miten meni sit oli siin neuvoos eskoa vaikka Jaakko ja muut karjulujempaa. Tähän ohjelmaan osallistutaan et myös tehdäänkin jotain, tainnut Sieppi käsittää asian väärin.
Siinähän tuo Sieppi on osallistunut kuin muutkin. Jengiä on kuin pipoa ja tehtäviä suorittaa muutama ihminen kerrallaan. Ei siellä Sara voi aina osallistua, se mikään Heidi ole jonka pitää aina olla mukana kaikessa.
Ja ennakkojaksossa Saran osuushan meni erinomaisesti. Ei voi kyl sanoa et meni miten meni.
Tämäkn ohjelma on palasista koottu, ei ole Siepin vika että pari tyyppiä on koko ajan äänessä ja näin saa kaiken ruutuajan.
Ei ole osallistunut pitäisi olla äänessä ja aktviinen ja osallistua. Ja voin sanoa meni miten koska jos sanon että meni miten meni jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä. Ja miks puolustelet tälläistä ohjelmaa jota kattoo 302 000 ihmistä 15 maikkarin katsotuin ohjelma seuraavaksi on varmaa 18. Ja on kumma mikä pakottava tarve sulla on kommentoida mun tekstiä saa mielipiteensä esittää. Sama asia on miks kattot tällästä ohjelmaa jota ei kovin moni suomalainen kato, miksei kato siks koska tässä ei ole mitään kiinnostavaa. Suosittelisin sullekin muuta kattottavaa kun tuhlata aikaa tälläseen.
Senkin lammas. Aika moni katsoo niitä ohjelmia mitä ITSEÄ sattuu kiinnostamaan, ei niitä ohjelmia mitä valtaosaa suomalaisista kiinnostaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tutkinut eri keskustelupaikkoja ja tää ohjelma ei oo vastannut kovin monen suomalaisen odotuksia. Tuotanto odotti tästä menestystä mutta toisin kävi, ja tuotanto teki suuren virheen kun aloitti tokan kauden. Olisi pitänyt lukea katsojapalautetta ja katsojalukuja eikä ne nyt hurraa huutoja aiheuta. En ehkä näkisi tätä juontaja kaksikkoa juontamassa mitään reality ohjelmaa. Aku on aika ristiriitainen persoona Suomessa, luulee heittävänsä jotain hyvää läppää muttei heitä ja ne sen alatyyliset huumori ei ole kivoja ärsyttävä hölöttäjä. Janne Kataja on siedettävä noi kuutamolla ohjelmassa on oma itsensä, tässä välillä myös mutta on myös aikamoinen hölöttäjä. Nää kilpailijat ei tuolla järin tuolla tee mitään istuu vaan mikä on katsojan näkökulmasta aika puuduttavaa. Tehtävät menee helposti ja luontevasti olisi erilaisia jos tähtitehtövä epäonnistuisi. Jos myyrässä ja muissa realityissä on selkään puukotusta ja juonittelua ehkä tähänkin sitä kaipaus, tällänen sopii lapsille mutta reality ohjelmista kiinnostuneille tää ei uppoa. Tää sopi kyllä hyvin Helmeri Pirisen kaltaisille ihmisille jotka lähtee selviytyjiin taistelee voitosta ilman kepulipelejä rehellisellä pelillä ei pärjää, tää on just niille koska ei ole mitään peliä siks tää on vähä laimea kun ei ole mitään.
Siis onko tästä tulossa toinenkin kausi? Olen aika samaa mieltä tuosta Janne Katajasta. Minusta se on siedettävä, mutta en sitäkään kyllä mitenkään mielelläni katselisi. Aku sen sijaan alkaa olla jo vähän liikaa.
Harmi sinänsä kun noissa julkkiksissa ei mielestäni ole mitään vikaa. Niitä olisi voinut ihan mielenkiinnolla seuratakin. Minua ei vaan naurata nuo rotta- ja käärmejutut. Tuota leirielämää katselen kyllä mielelläni muuten.
IDIOOTEILTA IDIOOTEILLE kirjoitti:
ohjelmassa oikein yhdistyy juontajien ja vielä tyhmempien osallistujien IDIOOTTIMAISUUS. niin tyhmää ettei edes myötä häpeetä tunne. jo on kusipäitä jotka tuossa ohjelmassa mainostavat .POIKOTTI LISTA LUETTAVISSSA.
Oletko sinä fiksu, järkevä ja viisas? Sellaisen kuvan ainakin itsestäsi ehdottomasti tällä kommentillasi annoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viidakossakin pitää pukeutua niin, että tissit varmasti näkyvät.
Niin että toppatakkia ylle viidakkoon ettei sinun tarvitse yrittää hillitä pervoja katseitasi?
Tähän väliin itse ohjelmastakin vähän keskustelua. Olin nimittäin ihan huuli pyöreänä, että millä ihmeellä Perttu oli ansainnut koskemattomuuden toista kertaa putkeen?! Sehän vaan valitti miten kaikki on p*skaa.
Ennemmin tukaani olisi kuulunut vaikka Kyöstille, joka tuplasi tähdet, tai Antoniolle, joka yksin keräsi 12 tähteä.
Meni kyllä Jaakon pisteet alas.
Olisi mukava nähdä sitä leirielämää enemmän ja keskusteluja siellä. Varmaan Kyösti puhui musiikista muiden kanssa, ehkä runoistakin. Ehkä Anna puhui siitä, miten tuli aika nuorena tähdeksi. Ehkä puhuivat ruuanlaitosta, mikä on kenenkin suosikkiruoka. Niitä keskusteluja enemmän eikä Akun ja Jannen typeriä vitsejä ja väsäämisiä.
Miksei jaakko parkkali ole tube kanavallaan julkaissut reagointi video tähä ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaan noi Sara Sieppi jutut. Ärsyttävää miten laiskottelee tuolla. Ei osallistu mihinkään tehtävää. Mua ainakin masentais kertoa hyväntekeväisyys kohteelle et muut keräsi rahat. Pitää jollain lailla osallistua. Ennakko jaksos osallistu tehtävää ja meni miten meni sit oli siin neuvoos eskoa vaikka Jaakko ja muut karjulujempaa. Tähän ohjelmaan osallistutaan et myös tehdäänkin jotain, tainnut Sieppi käsittää asian väärin.
Siinähän tuo Sieppi on osallistunut kuin muutkin. Jengiä on kuin pipoa ja tehtäviä suorittaa muutama ihminen kerrallaan. Ei siellä Sara voi aina osallistua, se mikään Heidi ole jonka pitää aina olla mukana kaikessa.
Ja ennakkojaksossa Saran osuushan meni erinomaisesti. Ei voi kyl sanoa et meni miten meni.
Tämäkn ohjelma on palasista koottu, ei ole Siepin vika että pari tyyppiä on koko ajan äänessä ja näin saa kaiken ruutuajan.
Ei ole osallistunut pitäisi olla äänessä ja aktviinen ja osallistua. Ja voin sanoa meni miten koska jos sanon että meni miten meni jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä. Ja miks puolustelet tälläistä ohjelmaa jota kattoo 302 000 ihmistä 15 maikkarin katsotuin ohjelma seuraavaksi on varmaa 18. Ja on kumma mikä pakottava tarve sulla on kommentoida mun tekstiä saa mielipiteensä esittää. Sama asia on miks kattot tällästä ohjelmaa jota ei kovin moni suomalainen kato, miksei kato siks koska tässä ei ole mitään kiinnostavaa. Suosittelisin sullekin muuta kattottavaa kun tuhlata aikaa tälläseen.
Senkin lammas. Aika moni katsoo niitä ohjelmia mitä ITSEÄ sattuu kiinnostamaan, ei niitä ohjelmia mitä valtaosaa suomalaisista kiinnostaa katsoa.
Jos oot tän ohjelman tuotannosta ja kutsuit mua lampaaks nii nyt oli aika ilkeä kommentti tuotannosta. Kritiikkiä pitää ottaa osata vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot tän ohjelman tuotannosta ja kutsuit mua lampaaks nii nyt oli aika ilkeä kommentti tuotannosta. Kritiikkiä pitää ottaa osata vastaan.
Tuskin tuotanto kirjoittaa täällä.ja noi sun kommentit on perus ruikutus kommentteja.mutta täällä laidasta laitaan ohjelma jakaa mielipiteitä.vaikuttaa silloin mielenkiintoiselta.ja oot unohtanu tää ohjelma on yks mtv palvelu suositumpia ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tästä tulossa toinenkin kausi? Olen aika samaa mieltä tuosta Janne Katajasta. Minusta se on siedettävä, mutta en sitäkään kyllä mitenkään mielelläni katselisi. Aku sen sijaan alkaa olla jo vähän liikaa.
Harmi sinänsä kun noissa julkkiksissa ei mielestäni ole mitään vikaa. Niitä olisi voinut ihan mielenkiinnolla seuratakin. Minua ei vaan naurata nuo rotta- ja käärmejutut. Tuota leirielämää katselen kyllä mielelläni muuten.
Kyllä maaliskuussa alkaa toinen kausi kuvaukset. Ja sama noi eläimet, tehtävät ja leirielämä kiinnostaa myös mua. Omat suosikit on nuppu, antonio. Kiva kun joku muukin seuraa aktiivisesti sarjaa täällä
Luin ketjun läpi ja täällä on selkeästi joku, joka kirjoittelee jatkuvasti Antonion "irvistelystä" ja hänen "huonosta" hyväntekeväisyyskohteesta, kun potti menisi alkuperäiskansoille Suomen ulkopuolelle. Tämä samainen henkilö jaksaa hehkuttaa Heidin Syöpäsäätiö-kohteen tärkeyttä ja sitä, miten voiton pitää tulla Suomeen. Hohhoijaa, vaihdapa jo levyä. Antonio on hyväntuulinen tsemppari, hyvä kokki ja antaa kaikkensa tehtävissä. Ei kukaan voi ominaiselle hymyilytavalleen mitään.
Minuakin ihmetytti Pertun saama peräkkäinen tukaanimerkki, vaikka hän ihan hiljattain valitti leirissä pitkään ja antaumuksella miten kaikki oli pskaa.
MIKSI Kertun on täytynyt pilata ulkonäkönsä? Huulet näyttää välillä oikeasti niinku ankalla ja tuo ultra-fitness ei istu oikein, vaikka terveellinen elämäntapa on muuten hyvästä.