Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official

Vierailija
15.12.2021 |

Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html

Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.

Kommentit (1434)

Vierailija
281/1434 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kiva ohjelma.

Vierailija
282/1434 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan on mennyt säännöissä joku ohi. Ohjelman mainospuheissa oli, että jos joku huutaa sen olen julkkis -litanian kesken kaiken niin joutuisi pois pelistä saman tien. Perttu huusi sen tehtävässä = luovutti ja jatkoi silti peliä saaden vielä koskemattomuudenkin. Ehkä olen sitten ymmärtänyt väärin pelin idean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1434 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla varmaan on mennyt säännöissä joku ohi. Ohjelman mainospuheissa oli, että jos joku huutaa sen olen julkkis -litanian kesken kaiken niin joutuisi pois pelistä saman tien. Perttu huusi sen tehtävässä = luovutti ja jatkoi silti peliä saaden vielä koskemattomuudenkin. Ehkä olen sitten ymmärtänyt väärin pelin idean.

Minulla samoin on käynyt.

Odotin muuta sisältöä.

Vaikuttas olevan rupatteluohjelma.

Rupatteluojelma olisi kiinnostava, jos olisi kiinnostavia ihmisiä valittu kuluneiden kasvojen sijaan.

Vierailija
284/1434 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samoin on käynyt.

Odotin muuta sisältöä.

Vaikuttas olevan rupatteluohjelma.

Rupatteluojelma olisi kiinnostava, jos olisi kiinnostavia ihmisiä valittu kuluneiden kasvojen sijaan.

Sillä Julkkis-huudolla pääsee pois tehtävästä, mutta kisa jatkuu.

Sellainen hyvän mielen ohjelma lähtökohtaisesti. Kerätään hyväntekeväisyyspottia ja pidetään leiriä viidakossa porukalla.

Odotan näkeväni, että Kataja ja Hieviniemi syövät itse toukkia ja nukkuvat käärmeiden kanssa.

Vierailija
285/1434 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso.

Vierailija
286/1434 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää tunnen siitä, että TV-ohjelmiston taso on nolla ja ihmisten pitää koronan takia ottaa tuollaisia p-hommia vastaan. Alas on vajottu.

Joutuu ottaa vastaan tuollaisia hommia? Siis päästä eksoottiselle matkalle korona-aikana ja lisäksi vielä tukea hyväntekeväisyystyötä? Aika kiva mahdollisuus minusta!

Niin, siinähän ei vaan mennä tuonne vaan sitä sun ”eksoottista matkaasi” kuvataan ja kaikki horinasi ja naurettavat kisailut, joihin joudut osallistumaan.

Mua ei kyllä saisi millään, vaikka olisi rahat ja työt kuinka loppu. Täydellinen alennustila.

Vierailija
287/1434 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vidduu mitä paskaa,ei tuolla oo ,kuin reksivisiittaa,muuta bambu,ja linnun laulua,ei toi skeida oon VIIDAKKOA EES NÄÄ VMP

Vierailija
288/1434 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat täällä kateellisena dissaa kaunista, nuorta ja hyvä kroppaista Kerttua.

Penaalin terävin kynähän se ei selvästikkään ole mutta aika harvoin äly ja kauneus viihtyvät samassa paketissa.

Vierailija
289/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat täällä kateellisena dissaa kaunista, nuorta ja hyvä kroppaista Kerttua.

Penaalin terävin kynähän se ei selvästikkään ole mutta aika harvoin äly ja kauneus viihtyvät samassa paketissa.

Nuori ja langanlaiha. Kyllä. Mutta kaunis tuo isosuinen tihrusilmä ei kyllä ole. Tyhmyys siihen vielä lisäksi.

Vierailija
290/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eläinrääkkäys ihan OK jos se kohdistuu monien mielestä hieman inhottaviin rottiin tai käärmeisiin? MTV:n Olen julkkis päästäkää minut pois ohjelmassa, mm. jaksossa 5, tungetaan käsiä laatikoihin missä on mm. rottia ja käärmeitä.

Osa rotista on erittäin heikossa hapessa siellä muovikuutiossaan. Makaavat siellä henkihieverissään osa. Yhdessä kohdassa melkein näytti siltä kuin yksi rotista olisi syönyt toista rottaa ja toisessa kohdassa oli näkyvinään verta, mutta toivottavasti näin väärin.

Käärmelaatikossa on verta. Miksi? Onko käärmeet itse satuttanut toisiaan vai onko ne vahingoittuneet muuten tuossa hommassa?

En ala edes puhumaan torakoista tai niistä 776 madosta mitkä purkkiin kasattiin, koska tiedän jo valmiiksi että ihmisiä ei kiinnosta matojen ja torakoiden oltavat.

Näistä voi jokainen katsoa mitä siellä touhutaan (ottakaa talteen ennen kuin MTV poistaa), jakso 5 "Mitta täynnä" ja mm. kohdat 58:27, 59:47 1:01:19 eteenpäin, 1:03:47

Vierailija
291/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi entistä missiä ovat leirin lihavimmat. No Anna Hanski ja Satu Silvo lihavia myös mutta eivät ole työntyneet koskaan missikisoihin.

Miten en ole yhtään yllättynyt että koet tarpeelliseksi kommentoida missien painoa, mutta et esimerkiksi entisen tanssijan ja jääkiekkovalmentajan painoa? Oletko varma että nämä uheilun saralla taustaa omaavat eivät ole ne leirin lihavimmat? Vai puhutko nyt vaan naisista? Ja kaikkien täytyisi olettaa että kun ulkonäöstä puhutaan niin puhutaan tietysti naisista, kun miehet saa näyttää miltä tahansa ja tehdä mitä tahansa, olla vaikka seksuaalisia ahdistelijoita silti mukana tälläisessä viihdeohjelmassa?

Vierailija
292/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää tunnen siitä, että TV-ohjelmiston taso on nolla ja ihmisten pitää koronan takia ottaa tuollaisia p-hommia vastaan. Alas on vajottu.

Joutuu ottaa vastaan tuollaisia hommia? Siis päästä eksoottiselle matkalle korona-aikana ja lisäksi vielä tukea hyväntekeväisyystyötä? Aika kiva mahdollisuus minusta!

Niin, siinähän ei vaan mennä tuonne vaan sitä sun ”eksoottista matkaasi” kuvataan ja kaikki horinasi ja naurettavat kisailut, joihin joudut osallistumaan.

Mua ei kyllä saisi millään, vaikka olisi rahat ja työt kuinka loppu. Täydellinen alennustila.

No onneksi sinun ei sinne tarvitse mennäkään. En menisi kyllä itsekään, ihan vaan siksikin että ohjelmassa kohdellaan eläimiä huonosti.

Vierailija
293/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän Kerttu pärjää päällikkönä.

Miksi on jokaisessa ohjelmassa mukana.

Vierailija
294/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiri näyttää aika sikamaiselta. Siellä vaan läpsytellään varvastossuilla menemään..yök

Missä heidän käymälä on.

Mahtaa olla haju kuvottava.

Vai tekevätkö tarpeensa siihen virtaan:)

Hassua, kun makoilevat pienenpienellä maakaistaleella aurinkoa ottaen :DDD

Vierailija
295/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko eläinrääkkäys ihan OK jos se kohdistuu monien mielestä hieman inhottaviin rottiin tai käärmeisiin? MTV:n Olen julkkis päästäkää minut pois ohjelmassa, mm. jaksossa 5, tungetaan käsiä laatikoihin missä on mm. rottia ja käärmeitä.

Osa rotista on erittäin heikossa hapessa siellä muovikuutiossaan. Makaavat siellä henkihieverissään osa. Yhdessä kohdassa melkein näytti siltä kuin yksi rotista olisi syönyt toista rottaa ja toisessa kohdassa oli näkyvinään verta, mutta toivottavasti näin väärin.

Käärmelaatikossa on verta. Miksi? Onko käärmeet itse satuttanut toisiaan vai onko ne vahingoittuneet muuten tuossa hommassa?

En ala edes puhumaan torakoista tai niistä 776 madosta mitkä purkkiin kasattiin, koska tiedän jo valmiiksi että ihmisiä ei kiinnosta matojen ja torakoiden oltavat.

Näistä voi jokainen katsoa mitä siellä touhutaan (ottakaa talteen ennen kuin MTV poistaa), jakso 5 "Mitta täynnä" ja mm. kohdat 58:27, 59:47 1:01:19 eteenpäin, 1:03:47

Totta.

Muutenkin alkaa olla jo aika väsynyttä kun lähestulkoon jokaisessa ohjelmassa on joku pelotellaan kisaajia eläimillä osio. ,illoin joutuu syömään eläviä toukkia (tosi kivaa sen toukan tai madon mielestä varmasti), milloin sitten ahdistellaan villieläimiä ihmisen kosketuksella puhumattakaan siitä, että kisaajat sitten vielä kiljuvat samaan aikaan.

Tuollaisia eläinkauhuja voisi nykyaikana luoda muutenkin. muistan esimerkiksi lapsuudesta miten ahdistavalta joskus tuntui uida järvessä, kun samaan aikaan jalkaan kietoutuu joku järvikasvi: tuntui aina ihan siltä, että joku eläin kietoutuu jalkaan ja siitä tunteesta pääsee eroon vasta kun näkee, että se oli vain vesikasvi. Ojn lukemattomia tapoja saada ihmisen aivot uskomaan vaaraa, eikä sitä varten tarvitse kiduttaa eläimiä.

Vierailija
296/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabitagella on erittäin ärsyttävä puheen tuottaminen. Jotenkin venyvää..

Vierailija
297/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän Kerttu pärjää päällikkönä.

Miksi on jokaisessa ohjelmassa mukana.

Ai miten niin jokaisessa ohjelmassa on mukana?

No ei oo Salkkareissa enää, eikä häntä nähdä monissa muissakaan ohjelmissa. Kovasti tykkäät liioitella hänen mukana olojaan. Kun on ollut vuosia sitten Salkkareissa näyttelemässä ja nyt on tässä Olen julkkis... Päästäkää minut pois-ohjelmassa, niin nyt hän on sitten joka ohjelmassa mukana.

Vierailija
298/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu Rissanen ärsyttävin tuolla. Tyypillinen "näyttelijä" joka ensisijaisesti haluaa olla kuuluisa ja omata sosiaalista statusta.

Vierailija
299/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on kyllä kummallisin valinta ikinä Miss Suomeksi.

Toinen on Seija Paakkola ja onhan näitä ihmeellisiä valintoja ollut muitakin vuosien varrella.

https://im.mtv.fi/image/1242902/landscape16_9/555/313/f4f494b74514f4216…

Ja Bea, Päivi Uitto ja Sirpa Viljamaa sekä muutaman 2000-luvun missiä joiden nimeä en edes muista.

Vierailija
300/1434 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Livingstone kirjoitti:

Kerttu Rissanen ärsyttävin tuolla. Tyypillinen "näyttelijä" joka ensisijaisesti haluaa olla kuuluisa ja omata sosiaalista statusta.

Kertulla on kaunis urheilullinen vartalo ja vaikuttaa ihan sympaattiselta ihmiseltä. Nimikin on kaunis, vanha suomalainen nimi Eikä mikään Jannica tai Izabella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi