Miksi mulle sattuu aina "paska" mies?
Kiva kun kirjoitin pitkän vuodatuksen niin eihän tämä mitään lähettänyt ja sitten hävitti.
Mutta miten ihmeessä löytyy normaali mies. Minulla on nyt kolmas kerta kun käy sama juttu. Tapaan miehen joka on kiltti, hellä, hyvä keskustelemaan. Omaa hyvät arvot ja kohtelee kunnioittavasti. Tekee ruokaa ja kodista näkee että pitää hyvää huolta siitäkin. Elämä on rauhallista ja tasaista. Mies on käsistään kätevä ja sellainen perinteinen mies joka rakentaa talon ja vaimolle kampauspöydän. Tulee lasten kanssa toimeen ja kenenkään kanssa ei ole ikinä ollut niin hauskaa ja olette samalla aaltopituudella. Tulee muuttopäivä. Kaikki sujuu leppoisasti ja sitten PAM!!! Muuttoa seuraava aamu. Alkaa helvetti. Henkinen ja fyysinen väkivalta. Mustasukkainen alistaminen. Mies jää pois töistä ryypätäkseen ja kaikki kauniit sanat vaihtuu mitä rumemmiksi laatusanoiksi. Tehdään selväksi että et ole mitään. Ainoa ilo olisi hänelle nähdä minut jätesäkissä tukehtuneena. Ihan mielenkiinnosta kun tosiaan mulle on näin käynyt nyt kolmasti että missä hitossa on normaalit miehet??? Siis ei niin että ikinä uskaltaisin enää rakastua mutta missä ne miehet on? Miten te bongaatte hullut että ette sekaannu niihin?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:55"]
Kysymys kuulunee että mistä SÄ noita äijänkuvatuksia bongaat?
[/quote]
Jos oli jo kolmas kerta kun mies "jää pois töistä ryypätäkseen" , niin haiskahtaa siltä, että jostain paikallisesta räkälästä.
Pidätkö itsestäänselvyytenä noita asioita? Annatko miehelle tarpeeksi rakkaudenosoituksia? Onko liian kovat vaatimukset? Mitä itse teet onnen eteen? Ansaitsetko parempaa?
Oletko koskaan edes nähnyt miestä. Tuo tarina kuulostaa siltä, että olet keksinyt sen ihan itse luettuasi ensin pari päivää av palstan avautumisia. Niistä kokoamalla voisi tehdä tuollaisen tarinan "kaikista" miehistä.
Mulla samantapainen historia... Olen nelikymppinen, ollut kolme kertaa seurustelusuhteessa, ja jokainen tapaus on päättynyt siihen, että aluksi ihanan oloisesta miehestä on paljastunut enemmän tai vähemmän hirviö.
Ensimmäinen muuttui yhteen muuton jälkeen sairaalloisen mustasukkaiseksi ja pahoinpiteli pettämisepäilyjensä takia. Yhtäkkiä minä, joka vielä hetki sitten olin vähän liikaakin ylistetty ihana nainen, kullan arvoinen löytö, olinkin huora joka varmasti petin kun silmä vältti. Kaikki naiset vaan kusettaa ja pettää häntä perkele soikoon, mutta hän kurittaa kyllä pettämishalut ämmistä pois.
Toinen vaikutti alkuun vähän liian hyvältä ollakseen totta. Energinen, korkeasti koulutettu, urallaan menestynyt, varakas mies, jolla todella herrasmiesmäiset tavat. Ihmettelin, että onko tuollaisia vielä nykyaikana. Mihin tämä sitten päättyi? Mies paljastui maanis-depressiiviseksi, ja maniavaiheen tullen joi, petti, vittuili, oli täysin sietämätön. Usein myös jätti minut joko maniassa tai sitten depiksessä, palatakseen muutaman päivän tai viikon päästä takaisin. Ei jaksanut montaa vuotta tätä.
Sitten löysin vielä yli kolmekymppisenä kerran miehen. Rauhallinen, vähän ujohko suloinen nörtti. Ei vaikuttanut mitenkään vaaralliselta ainakaan. Hän tykkäsi siitä että olen it-alalla ja minun kanssa voi jutella tietokoneista ja peleistä. Mies oli silminnähden onnellinen että löysi lopulta naisen, kun se oli hänelle aina ollut vaikeaa kun on ujo eikä osaa oikein puhua kuin tietokoneista. Yhteenmuuton jälkeen paljastui miehen vaikea alkoholiongelma, ja kännissä oli väkivaltainen ja naisvihamielinen.
Enää en aio ikinä parisuhteita yrittää, kiitti mulle riitti. Olen kusipäämagneetti selvästikin.
Ketjun tarkoitus on lisätä miesvihaa. Esittämällä uhria.
Älä enää valitse itsellesi miestä, vaan anna jonkun muun tehdä se puolestasi. Esim. jonkin kaverin miehen, kun jostain hemmetin syystä te naiset ette näe jo äijän naamasta että erittäin potentiaalisesti kusipää kyseessä. On toki poikkeuksiakin, että kusipään näköinen jätkä onkin ihan jees, mutta ikinä en vielä ole törmännyt heppuun, joka näyttää hyvälle tyypille muttei olekaan. Lienee testosteronin määrä joka ulkoisiin ja pään sisäisiin ominaisuuksiin vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:00"]Ketjun tarkoitus on lisätä miesvihaa. Esittämällä uhria.
[/quote]
niin on jos yleistää kaikki miehet tollaisiksi! Niinkuin taisit itse tehdä. Mene jo vittuun sen miesvihasi kanssa
Aloituksen on pakko olla provo. Suomalaiset miehet ovat tutkimusten mukaan parhaita miehiä maailmassa mitä tulee seurusteluun. Henkistä/fyysistä väkivaltaa ei kyllä suominaisten tarvitse kokea.
M35
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:58"]Kannattaisi vähän odotella sen yhteenmuuttamisen kanssa.
[/quote]
Ai roikkua vieläkin pidempään hepussa
Virheistään pitää oppia ja mennä eteenpäin. Mulla eka oli kusipään näköinen ja kusipää se olikin: mustasukkainen riidanhaastaja. Toinen oli reppanan näköinen ja reppana se olikin: äidissä roikkuva entinen koulukiusattu ja helvetin itsekäs ja lapsellinen. Kolmas kerta toden sanoi ja löytyi täydellinen, siis minulle täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:00"]
Ketjun tarkoitus on lisätä miesvihaa. Esittämällä uhria.
[/quote]
Niinku mitä se sitten hyödyttää jos lisääntyy miesviha? Tuntuuko jo erilaiselta?
Koska sinä olet paskamiesmagneetti. Ei sitä muuten voi selittää. Paskaukot haistaa jo kilsan päästä, että tuossapa helposti kusetettava hyväuskoinen nainen.
Avaa silmäsi ja vaihda miehenvalintakriteerit. Opi kokemuksistasi.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:00"]Ketjun tarkoitus on lisätä miesvihaa. Esittämällä uhria. [/quote] niin on jos yleistää kaikki miehet tollaisiksi! Niinkuin taisit itse tehdä. Mene jo vittuun sen miesvihasi kanssa
[/quote]
no jos aloitus ei ole provo ja miesvihan lietsontaa, niin mikä sitten? kampauspöytiä nikkaroidaan ja muuton jälkeisenä aamuna muuttuu hirviöksi? sulla on ne miesvihalasit päässä, todellakin.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:58"]Kannattaisi vähän odotella sen yhteenmuuttamisen kanssa.
[/quote]
Ai roikkua vieläkin pidempään hepussa
[/quote]
Katkesi kesken. Eli siis pitäisi roikkua vieläkin pidempään ennen kuin kusipäisyys paljastuisi? Mikä pointti? Eikö nimenomaan pitäisi ekoilla treffeillä muuttaa yhteen jos kerta kusipäisyys ilmenee vasta sen jälkeen. Eipähän tuhlaisi aikaa väärään äijään.
Paska vetää puoleensa paskakärpäsiä!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:05"]
Aloituksen on pakko olla provo. Suomalaiset miehet ovat tutkimusten mukaan parhaita miehiä maailmassa mitä tulee seurusteluun. Henkistä/fyysistä väkivaltaa ei kyllä suominaisten tarvitse kokea. M35
[/quote]
Ei hitto. Tilastot kertovat ihan päinvastaista. Valitettavasti suomalaiset naiset kokevat Euroopan mittakaavassa eniten perheväkivaltaa ja perhesurmia:
Kyselyjen mukaan viidesosassa parisuhteita nainen on kokenut fyysistä väkivaltaa tai väkivallalla uhkailua 15 vuotta täytettyään. Viimeisen vuoden aikana saman on kokenut runsaat kuusi prosenttia parisuhteessa elävistä naisista. Eronneilla väkivallan kokemukset ovat tätä yleisemmät. Lähes puolet avio- tai avoeron läpi käyneistä naisista kertoo kokeneensa vähintäänkin uhkailuja entisen puolisonsa taholta.
Naisiin kohdistuva parisuhdeväkivalta ei ole vähentynyt merkittävästi. Pientä laskua on kyselyjen mukaan tapahtunut, mutta suuresta käänteestä parempaan ei voida puhua.
Henkirikoksia paljon, koti näyttämönä
Suomi on kaikessa väkivaltarikollisuudessa heikoilla sijoilla Euroopan unionin tilastoissa. Henkirikoksia tehdään Suomessa noin kaksinkertainen määrä jäsenmaiden keskiarvoon verrattuna.
Suomalaiset henkirikokset tehdään usein kotona ja perhepiirissä. 2000-luvun alussa Suomessa kuoli parisuhdeväkivallan uhreina keskimäärin 17 naista. Suomessa naisen surmaaja on tavallisimman puoliso, entinen puoliso tai seurustelukumppani. Suomessa miehen surmaaja on puolestaan tavanomaisimmin ystävä tai tuttava.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:00"]Ketjun tarkoitus on lisätä miesvihaa. Esittämällä uhria. [/quote] niin on jos yleistää kaikki miehet tollaisiksi! Niinkuin taisit itse tehdä. Mene jo vittuun sen miesvihasi kanssa
[/quote]
te miesvihaajathan ette nimenomaan sinne vittuun painumista halua
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:05"]
Virheistään pitää oppia ja mennä eteenpäin. Mulla eka oli kusipään näköinen ja kusipää se olikin: mustasukkainen riidanhaastaja. Toinen oli reppanan näköinen ja reppana se olikin: äidissä roikkuva entinen koulukiusattu ja helvetin itsekäs ja lapsellinen. Kolmas kerta toden sanoi ja löytyi täydellinen, siis minulle täydellinen.
[/quote]
Mitähän ne miehet ovat olleet mieltä sinusta, luuletko, että ylistävät vieläkin?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:05"]
Aloituksen on pakko olla provo. Suomalaiset miehet ovat tutkimusten mukaan parhaita miehiä maailmassa mitä tulee seurusteluun. Henkistä/fyysistä väkivaltaa ei kyllä suominaisten tarvitse kokea. M35
[/quote]
Ei hitto. Tilastot kertovat ihan päinvastaista. Valitettavasti suomalaiset naiset kokevat Euroopan mittakaavassa eniten perheväkivaltaa ja perhesurmia:
Kyselyjen mukaan viidesosassa parisuhteita nainen on kokenut fyysistä väkivaltaa tai väkivallalla uhkailua 15 vuotta täytettyään. Viimeisen vuoden aikana saman on kokenut runsaat kuusi prosenttia parisuhteessa elävistä naisista. Eronneilla väkivallan kokemukset ovat tätä yleisemmät. Lähes puolet avio- tai avoeron läpi käyneistä naisista kertoo kokeneensa vähintäänkin uhkailuja entisen puolisonsa taholta.
Naisiin kohdistuva parisuhdeväkivalta ei ole vähentynyt merkittävästi. Pientä laskua on kyselyjen mukaan tapahtunut, mutta suuresta käänteestä parempaan ei voida puhua.
Henkirikoksia paljon, koti näyttämönä
Suomi on kaikessa väkivaltarikollisuudessa heikoilla sijoilla Euroopan unionin tilastoissa. Henkirikoksia tehdään Suomessa noin kaksinkertainen määrä jäsenmaiden keskiarvoon verrattuna.
Suomalaiset henkirikokset tehdään usein kotona ja perhepiirissä. 2000-luvun alussa Suomessa kuoli parisuhdeväkivallan uhreina keskimäärin 17 naista. Suomessa naisen surmaaja on tavallisimman puoliso, entinen puoliso tai seurustelukumppani. Suomessa miehen surmaaja on puolestaan tavanomaisimmin ystävä tai tuttava.
[/quote]
Valitettavasti lainaamasi teksti ei missään kohdassa tukenut väitettäsi. Lainauksessasi puhuttiin heikoista sijoista kaikissa väkivaltarikoksissa yhteensä, ei siis perheväkivallasta (jos sellaista edes on). Sitä paitsi "heikko sija" ei tarkoita "huonoin" joten voipi olla että tuossa heikossa sijassa on verrattu esim. Norjaan ja Sveitsiin ja todellisuudessa Suomessa onkin vain 3. vähiten väkivaltaa koko maailmassa. M35
Kannattaisi vähän odotella sen yhteenmuuttamisen kanssa.