Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulle sattuu aina "paska" mies?

Vierailija
24.03.2015 |

Kiva kun kirjoitin pitkän vuodatuksen niin eihän tämä mitään lähettänyt ja sitten hävitti.
Mutta miten ihmeessä löytyy normaali mies. Minulla on nyt kolmas kerta kun käy sama juttu. Tapaan miehen joka on kiltti, hellä, hyvä keskustelemaan. Omaa hyvät arvot ja kohtelee kunnioittavasti. Tekee ruokaa ja kodista näkee että pitää hyvää huolta siitäkin. Elämä on rauhallista ja tasaista. Mies on käsistään kätevä ja sellainen perinteinen mies joka rakentaa talon ja vaimolle kampauspöydän. Tulee lasten kanssa toimeen ja kenenkään kanssa ei ole ikinä ollut niin hauskaa ja olette samalla aaltopituudella. Tulee muuttopäivä. Kaikki sujuu leppoisasti ja sitten PAM!!! Muuttoa seuraava aamu. Alkaa helvetti. Henkinen ja fyysinen väkivalta. Mustasukkainen alistaminen. Mies jää pois töistä ryypätäkseen ja kaikki kauniit sanat vaihtuu mitä rumemmiksi laatusanoiksi. Tehdään selväksi että et ole mitään. Ainoa ilo olisi hänelle nähdä minut jätesäkissä tukehtuneena. Ihan mielenkiinnosta kun tosiaan mulle on näin käynyt nyt kolmasti että missä hitossa on normaalit miehet??? Siis ei niin että ikinä uskaltaisin enää rakastua mutta missä ne miehet on? Miten te bongaatte hullut että ette sekaannu niihin?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piheys on mielestäsi hyvä piirre, niin voi voi. Piheys on itsekkyyttä.

Kalastaminen ei miehestä mitään kunnollista tee. Päin vastoin. Kalastelee naisia kuin saaliita. Sitten saat koukun jäljet kitusissasi lentää takaisin hyiseen mutajärveen, kun et ole tarpeeksi kelvollinen.

Tiedätkö mitä ne miehet siellä keskinäisillään kalareissuilla kalastamisen lisäksi tekevät?

Vierailija
2/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:23"]

En minä mikään yksinäinen ole ollut. Mistä ihmeestä sellainen päättely? Eikä mies ole lipevä, ei nykyinen eikä edellisetkään. Minuakaan ei ole kasvatettu lipeväksi. Se on ihmisissä kuvottava piirre. Ihan tavallisia miehiä on olleet. Niin tavallisia kuin vaan voi olla. Vai pitääkö minun nyt alkaa varoa jokaista kalastavaa ruuanlaittotaitoista miestä? Itsekin kalastan ja retkeilen ja kyllä minusta on kiva siellä laavulla istuskella nauttimassa luonnosta niin kuin kaikista epänormaaleista ihmisistä. Niistä miehistäkin on. Silloin ne on jopa ihmisiksi. Talvet istun pilkillä ja kyllä, kaira on jokaisella miehellä oltava. Suhteemme oli alkujaan kaverisuhde eikä siitä sen kummempaa pitänyt tullakaan. Se vain meni siihen kun viihdyttiin toistemme seurassa ja oltiin tasa-arvoisia. Oltiin tyytyväisiä kun ei tarvitse olla mies tai nainen vaan oltiin löydetty ihminen. Hän OLI minun paras ystäväni ikinä. Olisihan hälytyskellojen pitänyt soida siinä vaiheessa kun huomasi, että on hyvä olla. Hyvästä olosta ei ole ikinä seurannut muuta kuin pahaa. Ikinä en mene siihen halpaan enää, että toinen sanoo rakastavansa minua sellaisena kuin olen. Ei kukaan rakasta. Ei oikeassa elämässä. Ap

[/quote]

Kukaan mitään oo päätelly. Joku vaan arveli, että syy paskoihin valintoinsa saattaa olla yksinäisyys.

Selvä, et ole yksinäinen. Etkä elintasosiipeilijä vaan varakas joka miehen erähenkinen unelmanainen.

Sitten paskamiehiin on joku toinen syy. Mitä tässä vielä vois ehdottaa... Sulla on joku alitajuntainen tarveta testata itseäsi jotain mustasukkaisia luusereita vasten. Et ole vielä löytänyt keinoa hanskata tuollaista tilannetta ja hakkaat edelleen päätä seinään. Yritä uudelleen, sieltä se ongelmasi löytyy. Näin se täytyy olla, yrität ongelmamiesten kautta oppia tuntemaan itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:23"]

Kyllä se on niin että suurin osa miehistä on tuollaisia janttereita. Ei syy ole sinun vaan ne kaikki on paskoja, joten siirry naisiin: )

[/quote]

Naiset ovat virheettömiä, vika on aina ja ainoastaan miehessä. Jos mies on sinkku, täytyy hänessä olla jotain pahasti vialla, nainen on vaan kohdannut kusipäitä.

Jos mies on eronnut, hän on kusipää ja kaikin tavoin viallinen, nainen taas on tullut hakatuksi, petetyksi, kahlituksi jne.

[/quote]

Vai niin.

Vierailija
4/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää epäilyttävä mies ensimmäisestä vihjeestä niin välttyy vakavammilta murheilta.

Vierailija
5/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko enemmän kiinnostunut naisista?

Vierailija
6/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan turha yrittää keskustella mistään järkevästi, kun kaikki keskustelut täyttyy näistä miesviha-trolleista. Vai lieneekö yksi ja sama tyyppi. Aina on naisen syy ja koskaanhan ei mies voi olla kusipää ihan vaan silkkaa kusipäisyyttään.

Vierailija
7/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 10:03"]

Älä enää valitse itsellesi miestä, vaan anna jonkun muun tehdä se puolestasi. Esim. jonkin kaverin miehen, kun jostain hemmetin syystä te naiset ette näe jo äijän naamasta että erittäin potentiaalisesti kusipää kyseessä. On toki poikkeuksiakin, että kusipään näköinen jätkä onkin ihan jees, mutta ikinä en vielä ole törmännyt heppuun, joka näyttää hyvälle tyypille muttei olekaan. Lienee testosteronin määrä joka ulkoisiin ja pään sisäisiin ominaisuuksiin vaikuttaa.

[/quote]

Tässäpä varsinainen logiikka. Eikös yleensä aina vinguta, miten ulkonäkö pettää ja nimenomaan ne kivan näköiset ovat niitä pahimpia kusipäitä? Ulkonäkö ei korreloi luonteen kanssa mutta äkäisen kusipään tunnistaa yleensä ilmeestä. Pituudella, silmien värillä tai hauiksen koolla ei ole mitään yhteyttä kusipäisyyteen, vaikka toki kaikki luuserimiehet aina kilvan väittävätkin, ettei komea mies voi olla mukava.

Vierailija
8/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin silloin kannattaa perääntyä.

Vierailija
9/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hälytyskellot soi, kun ystävät alkaa hehkuttaa uutta miestä "paras ikinä " "osaa puhua tunteista" "ymmärtää mua" "erilainen kuin aikaisemmat" jne sellainen ylenmääräinen hehkutus. Parin vuoden päästä ero, kun mies paljastuu kusipääksi, tunteettomaksi, ilkeäksi jne. Ja näitä ystäviä/tuttuja on monia. Aina sama kaava. Parempi ois ehkä olla yksin.

Vierailija
10/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä tapauksia, ap! Olen mies ja minulla on ollut kaksi parisuhdetta, joissa olen asunut naisen kanssa.
Tämä jälkimmäinen jatkuu yhä ja on kestänyt 13 vuotta jo. Tuntuu uksomattomalta nuo kuvauksesi.
Kyllä, jokainen voi epäonnistua suhteessa. Mutta se, että kolme kertaa on ihana mies muuttunut toiseksi kun muutatte yhteen, se särähtää.
Ennen yhteen muuttamista tulisi kumppakiin tutustua kunnolla. Se ei tarkoita sitä, että vietetään mahdollisimman paljon aikaa lyhyen ajan sisällä yhdessä,
vaan myös sitä, että antaa ajan kulua, ei muuta muutaman kuukauden jälkeen yhteen. Jos sinun keisseissäsi mies on muuttunut ihanasta ilkimykseksi yhteen muuttamisen
jälkeen kolme kertaa, se tarkoittaa mielestäni sitä että et näe asioita oikein. En tiedä mitä sinun tarkalleen ottaen pitäisi nähdä ja miksi et näe, eli eipä tästä kirjoituksesta
apua ole, mutta vika on sinussa. Et tunnista näitä miehiä.

Vierailija
11/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:16"]Tässäpä varsinainen logiikka. Eikös yleensä aina vinguta, miten ulkonäkö pettää ja nimenomaan ne kivan näköiset ovat niitä pahimpia kusipäitä? Ulkonäkö ei korreloi luonteen kanssa mutta äkäisen kusipään tunnistaa yleensä ilmeestä. Pituudella, silmien värillä tai hauiksen koolla ei ole mitään yhteyttä kusipäisyyteen, vaikka toki kaikki luuserimiehet aina kilvan väittävätkin, ettei komea mies voi olla mukava.[/quote]

Missä sä olet nähnyt kivannäköisiä äijiä, jotka on kusipäitä? Vai onko se naisten "kiva" joku Juha Valjakkalan näköinen nallekarhu? Mä en ole myöskään ikinä kuullut kenenkään väittävän komeita miehiä epämukaviksi. Tällä asialla ei ole mitään tekemistä komeuden kanssa, eikä kyllä sen puoleen pituuksien eikä lihasten. Ei edes välttämättä aina ihan hirveästi sen kanssa, millaiselta heppu näyttäisi jos se olisi ollut koomassa koko elämänsä, eli sen luonnollinen ulkonäkö, vaan enemmänkin sen ulkonäön osakomponentin kanssa, johon on itse voinut vaikuttaa eläessään, kuten karvoitus, tatuoinnit, ilmeet ja kehonkieli.

Tuossa sulle kuitenkin tutkimus siitä, kuinka aggressiivisuus näkyy naaman luustosta:

http://www.brocku.ca/psychology/research/infantchild/CarreMcCormickMondloch_09.pdf

Vierailija
12/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Mulla ei ole koskaan ollut suhdetta kusipään tai paskan miehen kanssa, ja jos jonkun kaverin mies on minusta ollut jotenkin epäilyttävä on poikkeuksetta käynyt ilmi myöhemmin että mies on ollut juoppo, väkivaltainen tms. En osaa sanoa mikä joissain tyypeissä saa minut varuilleen, ei kukaan noista kavereille sattuneista paskamiehistä ole julkisesti ollut ilkeä tai muuta ja kaverit on alussa hehkuttaneet huomaavaisuutta yms.
Ja parilla kaverilla on myös ollut liuta tällaisia miehiä, voiko juuri se mikä saa minut varuilleen olla se mikä saa heidät alussa kiinnostumaan?

Vierailija
13/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut vain huonoa tuuria miesten suhteen?

Vierailija
14/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin joskus näin miehenä miettinyt (vastaavia tapauksia tuttavapiirissä), että miten ihmeessä tuokaan nainen ei tajunnut tuon ukkelinsa olevan täysi mulkku.

Ehdotan, että seuraavalla kerralla kysyt joltain puolueettomalta mieshenkilöltä apua. Mieheltä, joka on viettänyt aikaa ihastuksesi kanssa. Sekin voi toki mennä metsään, ei miehetkään mitään selvänäkijöitä ole, mutta aika hyvin sitä kuitenkin tuollaiset jutut haistaa.

Vierailija
15/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin naisena miettinyt, miten tuokaan mies ei tajunnut akkansa olevan umpihullu. Ei muiden parisuhteisiin kannata sekaantua ja mennä neuvomaan, jos ei kukaan ole neuvoa pyytänyt.

Vierailija
16/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuulunee että mistä SÄ noita äijänkuvatuksia bongaat?

Vierailija
17/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ansaitse parempaa

Vierailija
18/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen itse olet? Hyvään tangoon tarvitaan kaksi...

Vierailija
19/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etene niin nopeasti! Ei ne jaksa kulissia pitää pitkään pystyssä!

Vierailija
20/68 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä teeskentelyä huomaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme