Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitatko aamusi pirtelöllä?

Vierailija
24.03.2015 |

En jaksa laittaa pirtelöä, vaan otan kulhoon maustamatonta jukurttia ja pakastemarjoja. Tänään lisäsin vielä puolikkaan banaanin. Kyllä pysyy nälkä poissa lounaaseen saakka. Kahvia ja vettä lisäksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pirtelö kuulostaa sellaiselta makealta jäätelöjuomalta vaikka se on kyllä ihan oikea sana noille jogurtti-marjahärdelleille?

Vierailija
2/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahvi on niin sakeaa, että sitä voisi jo kutsua pirtelöksi ;)

(paitsi, jos pirtelö määritelmä pitää sisällään jotain maitojuttuja- en hajuakaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Fit+ Feelgood pirtelöllä.  Kylmää vettä+ jauhetta ja koneeseen. Ja kahvia + vettä.

Vierailija
4/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirtelön/smoothien tekemiseen menee mulla 2 minuuttia.

Rasvatonta gefiluspiimää, marjoja ja tilkka sokeritonta marjakeittoa. Tai jäisiä hedelmiä marjojen sijaan. Ihan herkkua, olen ollut koukussa tähän jo monta vuotta. Piimä pitää vatsan kunnossa ja hiivatulehdukset poissa.

Vierailija
5/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pirtelön joskus pelkistä hedelmistä. Ei kai siinä mitään maitopohjaa tarvitse kai olla.

Vierailija
6/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:46"]Tein pirtelön joskus pelkistä hedelmistä. Ei kai siinä mitään maitopohjaa tarvitse kai olla.
[/quote]
En tiedä, mutta yleensä kaikissa kahviloissa ja muissa tuollainen on fruitie. Argh, rasittaa vielä enemmän kuin smoothie.

Vierailija
7/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl mä syön ihan ruisleipää aamupalalla

Vierailija
8/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviloissa noi nyt ylipäänsä on pakko erotella, jotta asiakkaat eivät menisi sekaisin. Mä niputtaisin kaikki smoothien alle. Mä en tee smoothieta aamupalaksi, koska mä en saa sillä pidettyä nälkää poissa, enkä edes saa tehtyä kovinkaan hyvän makuista. Teen siis maidottoman ja yleensä sekotan siihen vielä riisiproteiinia.

Vierailija
9/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilla vaan. Nälkä ei ole ennen iltapäivää.

Vierailija
10/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tuon smoothieni piimään senkin takia etten muuten saa tarpeeksi maitotuotteita, tuon lisäksi ehkä siivu juustoa ja sipaisu voita päivän mittaan ei ole kovin paljon.

5

Vierailija
11/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:39"]

En jaksa laittaa pirtelöä, vaan otan kulhoon maustamatonta jukurttia ja pakastemarjoja. Tänään lisäsin vielä puolikkaan banaanin. Kyllä pysyy nälkä poissa lounaaseen saakka. Kahvia ja vettä lisäksi.

[/quote]

Minäkin teen tuommoisen, tosin iltapalaksi. Maustamattoman jugurtin sekaan banaania ja omenaa sekä chia-siemeniä ja kauralesettä. Illalla tekee mieli herkutella ja tuo on niin hyvää että ajaa senkin asian.

Vierailija
12/12 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Laitan blenderiin rasvatonta jugurttia, pakastemarjoja, banaania, chia-siemeniä ja hunajaa. Helppoa ja nopeaa.