2225 tartuntaa
Kommentit (12)
Olisiko Groteskiin ja Butcherissiin viikonloppuna?
rajoitukset lähtee peliin loppuviikosta...
Ei mitään rajotuksia. Corona-pullo kouraan ja baariin tanssimaan
Nwo tekee tuloaan ja piikit tekee tuhoa. Ei mulla muuta, lähden tästä nyt internetti lakkoon vähäksi ajaksi taas, että pysyy mieli terveenä.
Kännipäissään vaan tanssilattialle!
Onneksi omikron on lievä, hyvä vain jos se kiertää niin päästään tästä pikemmin eroon.
On se kumma, että mitä vähemmän on rokottamattomia, sitä enemmän on tartuntoja. Itse en ole rokotetta ottanut, eikä riskini sairastua ole muuttunut korkeammaksi.
Pikku flunssa, ei aiheuta paniikkia.
Ennustin viime vuonna pandemian kestoksi 5-10 vuotta. Hyvin ollaan aikataulussa. Tosin nyt eilen kuulin brittien Sky News -kanavalla, että yksi lääketieteen asiantuntija sanoi covidin tulleen jäädäkseen ja olen kyllä taipuvainen uskomaan häntä. Variantteja kun ilmestyy nyt taukoamatta ja ne ovat toinen toistaan leviävimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Ennustin viime vuonna pandemian kestoksi 5-10 vuotta. Hyvin ollaan aikataulussa. Tosin nyt eilen kuulin brittien Sky News -kanavalla, että yksi lääketieteen asiantuntija sanoi covidin tulleen jäädäkseen ja olen kyllä taipuvainen uskomaan häntä. Variantteja kun ilmestyy nyt taukoamatta ja ne ovat toinen toistaan leviävimpiä.
Itse ennustin että 3-4 vuotta niin lähes kaikki ovat sairastaneet, rokotettuna tai ilman. Sen jälkeen jää endeemiseksi ja jokainen sairastaa ensimmäisen kerran jo vauvana mikä yhdistettynä muutaman vuoden välein sairastettuihin "boostereihin" tarkoittaa että jatkossa kaikilla on sen verran hankittua immuniteettiä taustalla että vakavia sairastumisia ei enää juurikaan tule. Rokotteita jaetaan siinä vaiheessa korkeintaan riskiryhmille.
Täytyisi nyt vain ensin selvitä mahdollisimman vähin uhrein tämä vaihe kun minkäänlaista immuniteettia ei vielä läheskään kaikilla ole.
Nyt on aika mennä ja kokea ja .........................