Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2225 tartuntaa

Vierailija
15.12.2021 |

Alkaa kuulkaas olla melkoset luvut per päivä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika mennä ja kokea ja .........................

Vierailija
2/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Groteskiin ja Butcherissiin viikonloppuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajoitukset lähtee peliin loppuviikosta...

Vierailija
4/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään rajotuksia. Corona-pullo kouraan ja baariin tanssimaan

Vierailija
5/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nwo tekee tuloaan ja piikit tekee tuhoa. Ei mulla muuta, lähden tästä nyt internetti lakkoon vähäksi ajaksi taas, että pysyy mieli terveenä.

Vierailija
6/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipäissään vaan tanssilattialle!

Vierailija
7/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omikron on lievä, hyvä vain jos se kiertää niin päästään tästä pikemmin eroon.

Vierailija
8/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että mitä vähemmän on rokottamattomia, sitä enemmän on tartuntoja. Itse en ole rokotetta ottanut, eikä riskini sairastua ole muuttunut korkeammaksi.

Vierailija
9/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku flunssa, ei aiheuta paniikkia.

Vierailija
10/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustin viime vuonna pandemian kestoksi 5-10 vuotta. Hyvin ollaan aikataulussa. Tosin nyt eilen kuulin brittien Sky News -kanavalla, että yksi lääketieteen asiantuntija sanoi covidin tulleen jäädäkseen ja olen kyllä taipuvainen uskomaan häntä. Variantteja kun ilmestyy nyt taukoamatta ja ne ovat toinen toistaan leviävimpiä.

Vierailija
11/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustin viime vuonna pandemian kestoksi 5-10 vuotta. Hyvin ollaan aikataulussa. Tosin nyt eilen kuulin brittien Sky News -kanavalla, että yksi lääketieteen asiantuntija sanoi covidin tulleen jäädäkseen ja olen kyllä taipuvainen uskomaan häntä. Variantteja kun ilmestyy nyt taukoamatta ja ne ovat toinen toistaan leviävimpiä.

Itse ennustin että 3-4 vuotta niin lähes kaikki ovat sairastaneet, rokotettuna tai ilman. Sen jälkeen jää endeemiseksi ja jokainen sairastaa ensimmäisen kerran jo vauvana mikä yhdistettynä muutaman vuoden välein sairastettuihin "boostereihin" tarkoittaa että jatkossa kaikilla on sen verran hankittua immuniteettiä taustalla että vakavia sairastumisia ei enää juurikaan tule. Rokotteita jaetaan siinä vaiheessa korkeintaan riskiryhmille.

Täytyisi nyt vain ensin selvitä mahdollisimman vähin uhrein tämä vaihe kun minkäänlaista  immuniteettia ei vielä läheskään kaikilla ole.

Vierailija
12/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju juttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä