Miksi Tauski ottaa pataan miehiltä?
Kommentit (29)
Tuskin sitä osaa odottaa, että joku urpo vetää takaapäin heijarin korvaan.
Hauska otsikko! :D Olisiko parempi jos Tauski ottaisi pataan naisilta?
Tiedän Tauskista vain mitä olen palstalta lukenut ja nähnyt joskus ip-lehdissä, en tiedä mitään siitä millainen laulaja hän on. Olen kuitenkin sitä mieltä, että noin yleensä kenenkään ei pidä antaa pataan kellekään.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 07:26"]Tauski saa naiset ja miehet kuumiksi.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 07:26"]Tauski saa naiset ja miehet kuumiksi.
Irvokasta
Ei se uskalla! Mun exä oli samanlainen, tykkäs käydä muhun käsiks mutta auta armias jos olis pitänyt kokoisensa miehen kanssa alkaa käsirysyyn. Meni pupu pöksyyn. M oot kusipää.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 07:26"]Tauski saa naiset ja miehet kuumiksi.
Irvokasta
[/quote]
Ihana
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 05:31"]
onko sillä ees muuta biisiä kuin se vtun minä vain
[/quote]
Tauskilla on kyllä paljonkin hienoja biisejä, tuskin hän muuten olisi musiikilla itseään vuosikymmenet elättänyt. Käytös ei ehkä aina ole ollut parasta A-luokkaa, mutta löytyyhän meiltä muitakin sankareita, joiden käytöksessä olisi parantamisen varaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 06:39"]Miksei Tauski lyö takaisin? Lyöhän se naisiakin.
[/quote]
Koska on paljon helpompi hakata tuttua ja turvallista henkisesti tai fyysisesti heikompaa säännöllisesti, kuin itseään vahvempaa tuntematonta satunnaisesti.
Parisuhde- ja perheväkivallassa ensin muodostetaan se henkinen riippuvuus ja läheisyys. Sitten on helpompi "kilttinä, ihanana ja turvallisena" ihmisenä pahoinpidellä. Ja pyydellä anteeksi ja ostella kukkia. Ja taas pahoinpidellä jne.