yläkerrasta kuuluu jatkuvasti pauketta ja kopinaa
Se alkaa yleensä kymmenen jälkee illalla ja jatkuu ihan tähän kellonaikaa asti. Oon asunu tässä reilun kuukauden ja tokan viikon aikana nää äänet alko. Ei mua silleen häiritse mut ihmettelen vaa. Ja se on lähinnä kopinaa/koputusta ja semmosia kolahdusta muistuttavaa ääntä. Tää talo muutenki on pahvia ja askeleetki kuuluu tosi hyvin. Onlohan tuol yläkerras kaikki ihan ok ? Oiskohan tappeluäänet sitte kovempia? Mietin ku joskus toi pamahus ääni tuntuu ku kuuluis ihan viereisest huoneest vaikkei näin olekkaan.. anteeks kappalejakoja ei oo ku puhelimest kirjotan
Kommentit (11)
Mutta ei kuulu huutoa tai puhetta?
Joku jumppaa siellä, jos sen työrytmi on toisellainen tai joku elukka kolistelee
Mun yläkerrassa nuori pariskunta panee ja panee ja panee ja panee ja panee. Ja kyllä olen kateellinen, mutta vähän alkaa jo ottaan päähänki tuo jyystäminen. Miksi pitää akan HUUTAA UuUUuuuuAaaAAHHHH AAAAHUHHHUUUUUUIIIII!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 03:33"]
Mun yläkerrassa nuori pariskunta panee ja panee ja panee ja panee ja panee. Ja kyllä olen kateellinen, mutta vähän alkaa jo ottaan päähänki tuo jyystäminen. Miksi pitää akan HUUTAA UuUUuuuuAaaAAHHHH AAAAHUHHHUUUUUUIIIII!
[/quote]
Tutun kuulosta, siel varmaa asuu sama pariskunta mikä yläkerrasta on muuttanut pois. Eihän se nyt kohteliasta muita asukkaita kohtaan ole huutaa kurkku suorana keskellä yötä, kyllä jokainen voi nauttia myös niin ettei naapurit häiriinny öisin, mutta koska suomen laki sallii seksin harrastamisen yöllä, pitäisi kerrostalossa olla erikseen taloyhtion kokouksessa hyväksytyt säännöt joissa olisi kohta esim. "kovaäänisen seksin harrastaminen kielletty klo 22-06" jotta öisestä ääntelystä voi laittaa edes noteerattavaa valitusta. Koska suomen laissa ei ole kohtaa mikä rajoittaisi miten kova ääni saa lähteä seksiä harrastaessa.
Oli se kyllä erittäin ikävää näin sinkulle jos ei ollut saanut lähipäivinä.
Aina ihmetellyt naisia jotka kiljuu sängyssä kurkku suorana, enemmän kiihottaa naisen eleet ja huohotus, sitähän vain alkaa korvatulppia kaipaamaan jos emakko huutaa kuin sika.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 03:20"]hanki elämä kyylä ei kuulu sullu
[/quote]
mul on elämä jos siitä lähdetään. Sun varmaa kannattais hankkia elämä niin tulis sultaki ehkä hieman fiksumpia kommentteja. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 03:53"]
sitähän vain alkaa korvatulppia kaipaamaan jos emakko huutaa kuin sika.
[/quote]
orgasmin huipulla nyt voi vähän korkeampi huokaus päästä luonnostaan, mutta täysi huuto minuutista toiseen tuo vain mieleen että "täyttä esitystä". On sellaista palosireeniä itsekkin kerran kokeillut, onneksi nainen oli sentään todella upea muuten jotta ei pahemmin seisokki laskenut ja sai hommat hoidettua, mutta ei tehnyt enää toista kertaa mieli, jäi traumoja tärykalvoille.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 03:33"]
[/quote]
Tutun kuulosta, siel varmaa asuu sama pariskunta mikä yläkerrasta on muuttanut pois. Eihän se nyt kohteliasta muita asukkaita kohtaan ole huutaa kurkku suorana keskellä yötä, kyllä jokainen voi nauttia myös niin ettei naapurit häiriinny öisin, mutta koska suomen laki sallii seksin harrastamisen yöllä, pitäisi kerrostalossa olla erikseen taloyhtion kokouksessa hyväksytyt säännöt joissa olisi kohta esim. "kovaäänisen seksin harrastaminen kielletty klo 22-06" jotta öisestä ääntelystä voi laittaa edes noteerattavaa valitusta. Koska suomen laissa ei ole kohtaa mikä rajoittaisi miten kova ääni saa lähteä seksiä harrastaessa.
Oli se kyllä erittäin ikävää näin sinkulle jos ei ollut saanut lähipäivinä.
Aina ihmetellyt naisia jotka kiljuu sängyssä kurkku suorana, enemmän kiihottaa naisen eleet ja huohotus, sitähän vain alkaa korvatulppia kaipaamaan jos emakko huutaa kuin sika.
[/quote]
jep, ei se mulla niin haittaa, että valitusta tarvis laittaa. Tosiaan ovat nuoria ja otettu aikuisviihteestä mallia luultavasti.:)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 03:27"]Mutta ei kuulu huutoa tai puhetta?
[/quote]
en oo kuullu. ehkä tää talo on sit niin heikkoo tekoo et äänet kuuluu helpommin tai jotain. voiha tietty olla et noita ääniä kuuluu muulloinki mut ku en oo tääl 24/7 . oikeestaa noihin äänii havahtu mun mies ekana , olin kyl aikasemmi iteki kuullu noit äänii mut en jaksanu välittää tai huomioida . Vast eilen aloin kunnol miettii..ku mun mies kysy oonko kans kuullu noit äänii ja mitä ne on.
väärin asennettu parketti/laminaatti toimii hyvänä kaikupohjana ihan normiäänille
hanki elämä kyylä ei kuulu sullu