Miksi ihastukseni kiinnostus selvästi tuntui vähenevän, kun puhuin hänelle exästäni?
Olen ollut ihastunut erääseen ihmiseen ja huomasin taannoin, että hän muuttui jotenkin ihan aavistuksen verran kiusaantuneeksi ja vähemmän kiinnostuneeksi, kun aloin puhua exästäni. Voiko olla niin, että hän koki, että olen vielä häntä kiinnostuneempi exästäni vai mistä voi olla kyse?
Kommentit (27)
Treffeillä yksi tosi iso turn off on exän haukkuminen, silti vaikka olis kuinka ollut narsisti ja sekopää. Parempi kuin ei mainitse exiä ollenkaan. Korkeinkaan sen, että erosta on x vuotta aikaa
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä yksi tosi iso turn off on exän haukkuminen, silti vaikka olis kuinka ollut narsisti ja sekopää. Parempi kuin ei mainitse exiä ollenkaan. Korkeinkaan sen, että erosta on x vuotta aikaa
Vähintään yhtä iso turn off on eksän kehuminen. Siinä tulee heti tietynlainen vertailuasetelma, mikä ei todellakaan tunnu mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei existä puhuta kuin vakiintuneissa suhteissa, jos on pakko jotain mainita esim yhteisten lasten takia. Muuten ei exät elämään kuulu.
Mites, kun mun tapailumies itse oma-aloitteisesti kyseli? Onko siis tämä nyt vakiintunut suhde heti ihan alkumetreiltä alkaen...?
Ei kannata astua ansaan, vaan vastata ympäripyöreästi, että menneet on menneitä tms
Ei minua ainakaan kiinnosta kuulla kenenkään existä. Exät on exiä ja menneisyyttä. Jotkut tosin tuntuu kuvittelevan, että exää haukkumalla jotenkin nostaisi osakkeita sen uuden silmissä, mutta ei sekään kyllä ihan niin mene ja kertoo jotain mielenmaailmasta.
Kovin monet alkavat yleistävään sävyyn puhua eksistään katkeraan sävyyn. Ei oikein toimi tällainen lähestymisstrategia. Jos on kovin katkera toista sukupuolta kohtaan, miksi edes hakea tuttavuutta?!?
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että ihan hitusen halusin herättää mustasukkaisuutta ihastuksessani (siis idealla, ettå "oonhan mä tässä kelvannut muillekin"), mutta sen sijaan hän vaikutti vain vähän vähemmän kiinnostuneelta. Toinen syy oli se, että exä on niin arkipäiväinen henkilö, että en muistanut miettiä tarkemmin sanojani ja jättää ajatuksiani (joissa exä mukana) kertomatta.
T. Ap (nainen)
Se, että yrittää herättää mustasukkaisuutta toisessa on lapsellista pelaamista. Mustasukkaisuuden tunteet eivät ole kivoja - kuka haluaisi sellaisen naisen seurassa olla, joka tarkoituksella niitä yrittää herättää? Tai joka yrittää manipuloida miehen tekemään aloitteen?
Et varmaan ajatellut asiaa tältä kantilta mutta tältä se voi vastapuolesta tuntua ja on täysin ymmärrettävää, että sinun pisteet laski roimasti tuon mokan jälkeen.
Ihastuksen kanssa ei puhuta mistään negatiivisesta tai mikään mikä saattaa vaarantaa orastavan suhteen. Just esim exät, peräpukamat, jne