Naiset jotka eivät osaa olla ilman miestä
Kaikki tuntemani naiset tuntuvat olevan tällaisia! Mä olen ollut sinkku koko pienen elämäni, en omasta tahdostani, mutta toisaalta parempi näin, kun ei kerran ole sopivaa löytynyt. Myönnän, olen välillä todella yksinäinen, vaikka kyllä viihdyn ja ennen kaikkea osaan olla yksin. Tuosta yksinäisyydestä johtuen on välillä hieman ikävää kuunnella, miten vastikään eronnut ystävä valittaa "miehen kaipuutaan", vaikka on muutaman kuukauden aikana ehtinyt kuitenkin lusikoimaan useassa eri osoitteessa ja hankkinut "vakipanon", jolta saada sitä läheisyyttäkin säännöllisesti. Mutta ei, ei riitä.
-
Toisaalta en ymmärrä, miksi tää edes ärsyttää. Mua on toisaalta aina jotenkin kauhistuttaneet miehistä riippuvaiset naiset, jotka katselevat vaikka lapsiaan pahoinpitelevää juoppomiestä, kun muuten on liian yksinäistä. Ja sitten itsekin kuitenkin haluaisin löytää jotain. Ääh en tiedä.
Kommentit (11)
Minullakin on yksi ystävä, joka eronnut avoliitoista parikin kertaa ja kerran avioliitosta. Heti eron jälkeen alkaa panikointi "en löydä ikinä enää ketään" jne. Olen yrittänyt sanoa, että pieni hengähdystauko itsekseen varsinkin pitkän suhteen jälkeen tekee vain hyvää. Saa käydä asiat läpi ja nauttia siitä itsenäisyydestäkin välillä. Vaan ei. Uusi mies on pitänyt aina hankkia mahdollisimman nopeasti ja panikoiden yksin jäämisellä. En ymmärrä.
On muuten nyt taas naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:50"]
No mä olen varmaan sitten sellainen. Seurustelin peruskoulun 9.luokan ajan, sitten kun tuli ero, rupesin olemaan yhdessä tulevan mieheni kanssa. Oltiin yhdessä 13 vuotta ja kun erosin hänestä, viikon päästä oli jo uusi mies. Säälittävää vai?
[/quote]
Oho, olenpa saanut paljon alapeukkuja. Vaikka tykkään olla parisuhteessa, olen silti omasta mielestäni itsenäinen ja pärjäävä. No, niinpä kai jokainen itsestään kuvittelee.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:50"]
No mä olen varmaan sitten sellainen. Seurustelin peruskoulun 9.luokan ajan, sitten kun tuli ero, rupesin olemaan yhdessä tulevan mieheni kanssa. Oltiin yhdessä 13 vuotta ja kun erosin hänestä, viikon päästä oli jo uusi mies. Säälittävää vai?
[/quote]
Oho, olenpa saanut paljon alapeukkuja. Vaikka tykkään olla parisuhteessa, olen silti omasta mielestäni itsenäinen ja pärjäävä. No, niinpä kai jokainen itsestään kuvittelee.
[/quote] Itse alapeukutin tuon "viikon päästä oli jo uusi mies " kommenttia. 13 vuoden suhde takana, eikö olisi hienan voinut ottaa omaa aikaa ennen kuin noin pitkästä suhteesta hyppä toiseen.
Oli vanha tuttu, jonka kanssa synkkasi heti. Ja näin 19 vuoden jälkeen voin sanoa, että nappivalinta olikin :)
Joo tiedän kanssa yhden äidin, jolla lapsia kahdelle eri isälle ja nyt vaihtoi taas uuteen kun sai synnytettyä nuorimman. Voi niitä lapsia..
siis varatut ei vät voi ollailmana ainakin toista miestä.
siivouspäivänä olen huomannut kuinka esim. naapurissa ja plajon muualla vaimo vetä pitkää tikkua kuka on se, eikä omalla miehella ole tikkua ollenkaan. siivous päivänän luurangot kolisevat mutta ne täytyy tuulettaa.
sitten niitä kateellisia mamoja joita häiritsee naapurin rahat ja naapuprn poikamiehen naisasiat (että niihin voi huudella kommenttejä mustasukkaisena)
[/quote]
Mikset kokeilisi olla välillä yksin. Etkö usko että pärjäisit?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:52"]
[/quote]
Mikset kokeilisi olla välillä yksin. Etkö usko että pärjäisit?
[/quote]
MIksi? Olen nyt onnellinen. On mies ja kolme lasta ja olen kohta 50v. En nyt rupea eroamaan miehestäni siksi, että haluaisin kokeilla pärjäänkö yksin :)
siis varatut ei vät voi ollailmana ainakin toista miestä. siivouspäivänä olen huomannut kuinka esim. naapurissa ja plajon muualla vaimo vetä pitkää tikkua kuka on se, eikä omalla miehella ole tikkua ollenkaan. siivous päivänän luurangot kolisevat mutta ne täytyy tuulettaa. sitten niitä kateellisia mamoja joita häiritsee naapurin rahat ja naapuprn poikamiehen naisasiat (että niihin voi huudella kommenttejä mustasukkaisena)
[/quote]
Ai mitenkä? Tajusiko joku tästä jotain?
Näin miehenä on oksettavaa, että yksinäisyyttä valittavilla naisillakin saattaa olla käytännössä joku parisuhde, jota luonnehditaan panosuhteeksi. Naisten yksinäisyys on myytti.
-Mies 29v-