Uhka vai mahdollisuus - naisen kirjahyllyssä paljon kirjoja traumatisoitumisesta, ahdistuksesta yms
muista ns. psyykkisistä ongelmista kertovista kirjoista. Oon siis tapaillut häntä ja kävin hänen luonaan ekaa kertaa ja hoksasin että kirjat on pitkälti jotain tollasta
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla näitä ylikoulutettuja naisia jotka opiskelevat burnoutit, uupumukset, panikkihäiriöt yms ettei tarvitse mennä koulun jälkeen töihin vaan voivat siirtyä suoraan mielenterveyseläkkeelle, jos ei pääse vaikka ylelle töihin. Kai sen kanssa voi yhdyskellä, mutta kannattaa ottaa takaata niin on paremmin hallinnassa eikä pääse yllättämään millään hulluntempuillaan kesken aktin ja ehtii karkuun jos alkaa sekoilla...
älä mitään ja sitten katselevat niistä aina kaikelaisia mustatuntuu vaivoja: mulla on varmaan joku paniikkihäiriö kun alkoi yhtäkkiä happiloppua ja pierettää kun söin kilon tofua tms
Minua on vainosi traumasta ja neurologisista häiriöistä kärsinyt poika siitä asti kun olin 6v siihen asti, kun olin kolmekymppinen. Yritti siirtää traumansa minuun, kidutti minua kun olin lapsi, yritti raiskata (ehkä onnistuikin silloin, kun huumasi minut) jne jne. Mt-ongelmat eivät ole tabu, mutta älkää tunkeko minun elämääni.