Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon käynyt kaikki äijät kaveripiiristä läpi. =/

Vierailija
23.03.2015 |

Kaveri piiriin kuuluu vaikka: Ilari, Heikki, Simo, Ossi ja Harri. Tapasin kevällä 2011 Ilarin ja aloimme pian seurustelemaan, olimme yhdessä reilun vuoden. Loppu vuodesta 2012 aloin viettämään aikaan paljon Heikin kanssa ja rupesimme seurustelemaan. Erosimme keväällä 2013 kun Heikki jäi kiinni pettämisestä. Pari kuukautta myöhemmin panin kännissä Simon kanssa, kun oli edelleen loukattu olo Heikin jäljiltä. Alku vuodesta 2014 aloin seurustelemaan Ossin kanssa, erosimme syksyllä 2014. Nyt olen pari kuukautta tapaillut Harria. Älkää kysykö miksi kaikki miehet samasta kaveriporukasta - en tiedä. On aika huora olo välillä, kun kaikki ollut mun kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla itsekunnioitus ja elämänhallinta hanskassa? Elämämkoulu?

Vierailija
2/6 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, jos huora olo :D
Entisen satsit ollut vielä sisällä ja olet jo vaihtanut seuraavaan. Onko kaveriporukassa vielä miehiä kokematta vai joudutko vaihtamaan kokonaan eri porukkaan ja lähtemään alusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tosta, kaikki miehethän pokaa kavereidensa eksiä ja nyksiä. Huom! Äijillä voi olla myös veljiä, iske kiinni!

Vierailija
4/6 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattais vähän laajentaa reviiriäsi.

Vierailija
5/6 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry vanhempiin. Otat oman sugardaddyn.

Vierailija
6/6 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora, alaspäin käyrä, ylöspäin käyrä, vasemmalle käyrä, oikealle käyrä...Laskin että olet jo kokenut kaikki tuolla miesmäärällä.

-Mies 29v-