Lapsen nimeksi Sigrid vai Bella?
Kommentit (44)
Hyi Sigrid miehen nimi. Belaa tietenkin
Sigrid-nimestä en pidä yhtään, eli siis Bella noista vaihtoehdoista laittaisin nimeksi.
Siiigriit on kyl hyvä. Katotteko Viikinkejä vai ootteko muuten vaan norjalaisia? Pojasta sit Ragnar :D
Bella on koiran nimi. Sigrid - oletteko ruotsalaisia?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:15"]Bella on koiran nimi. Sigrid - oletteko ruotsalaisia?
[/quote] Isoäitini oli ruotsalainen ja ajateltiin miehen kanssa nimetä tytär hänen mukaan :)
Kauheita nimiä molemmat. Jos pakko valita niin bella
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:15"]Bella on koiran nimi. Sigrid - oletteko ruotsalaisia? [/quote] Isoäitini oli ruotsalainen ja ajateltiin miehen kanssa nimetä tytär hänen mukaan :)
[/quote]
Siinä tapauksessa se on ihan hyvä valinta nimeksi. Paljon parempi kuin Bella, jota tosiaan olen kuullut vain koirien nimenä.
mummollasi oli iha saakelin ruma nimi xd
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:21"]
[/quote]
Mielipiteelläsi on enemmän merkitystä, kun opit kirjoittamaan kuten ihmiset. Koulupudokkaan mokellus ei ketään kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:21"]
[/quote]
Mielipiteelläsi on enemmän merkitystä, kun opit kirjoittamaan kuten ihmiset. Koulupudokkaan mokellus ei ketään kiinnosta.
[/quote] mitä vikaa kirjoituksessani on läski av mamma? kolahtiko? mahdatko itse olla Sigrid transu? HAHAHA
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:21"]mummollasi oli iha saakelin ruma nimi xd
[/quote] Aha. Ap
Wallah Sigrid on miehen nimi t.15
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:21"] mummollasi oli iha saakelin ruma nimi xd [/quote] Mielipiteelläsi on enemmän merkitystä, kun opit kirjoittamaan kuten ihmiset. Koulupudokkaan mokellus ei ketään kiinnosta. [/quote] mitä vikaa kirjoituksessani on läski av mamma? kolahtiko? mahdatko itse olla Sigrid transu? HAHAHA
[/quote]
Mitäpä koulupudokkaan ulosannissa ei olisi vikana...
Sigrid