Miksi miesten kiinnostus lakkaa, jos en halua tai jaksa tavata heitä?
Pari kertaa on käynyt jo näin: chattailu on ollut mukavaa ja aktiivista, mutta jos koetan viivästyttää tapaamisia useamman päivän tai perun niitä, miesten mielenkiinto häviää ja he hylkäävät minut. Noiden dumppaamistenkin jälkeen samat miehet ovat olleet jopa pidempäänkin sinkkuina ja etsineet kumppania.
Mihin tuo miesten ajattelutapa perustuu ja miten he kokevat sen tilanteen? Kukaan heistä ei avoimesti kertonut syytä, mutta lopettivat kirjoittelun pian sen jälkeen, kun olin koettanut siirtää myöhemmäksi tai perua tapaamisia.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Ap trollailee
En trollaile. Olen erittäinkin rehellinen.
T. Ap
Mitään kiinnostusta ei koskaan ollutkaan.
Haetaan nopeaa panoa. Uusi mato koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tylsillä jutuillas ei ostella armon aikaa. Heitä ei kiinnosta tarpeeksi.
Kiinnosti heitä kovastikin aiemmin, mutta kärsivällisyys ei tainnut riittää.
T. Ap
Miksi sä perut sitten nuo tapaamiset tai siirrät niitä? Itseäsi ei kiinnosta ilmeisesti.
Testaatko ihmisiä jotenkin, että kuinka hyvin he jaksavat pomppia sun pillisi mukaan?
Tajuatko, että ihminen voi olla kiinnostunut toisesta, mutta sitten siitä paljastuu jokin piirre joka lopettaa kiinnostuksen. Pelaaminen on yksi näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi sinun pitää siirtää tai perua jo sovittuja tapaamisia? Jos sovit jotain niin pidät sitten sen. En minäkään jaksa jotain tuuliviiriä jonka pillin mukaan minun pitää tanssia.
Mulla oli ihan hyviä ja aitoja syitä, tosin aiemmassa tapauksessa otin tapaamisesta niin paljon paineita ja stressiä, että halusin siirtää niitä myöhemmäksi.
T. Ap
Sinulla löytyy varmasti kalenterista aikoja joihin ei tule mitään muuta tärkeämpää päälle. Älä sovi treffejä sellaisiin aikoihin joissa on iso riski että jotain pakollista tulee sinne.
Kysymys aloittajalle: Silloin kun olet siirtänyt tai perunut tapaamisia, oletko kertonut syytä ja toiseksi, jos olet perunut tapaamisen, oletko ehdottanut uutta tapaamisaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvaa?
En todella tiedä. Siksi kyselenkin asiaa.
T. Ap
Annat sellaisen mielikuvan, ettet ole kiinnostunut. Kuinka kauan sinä jaksaisit jatkaa sellaisen miehen yrittämistä, joka ei vaikuta sinusta lainkaan kiinnostuneelta?
Ei naisen pidä tietääkseni olla liian helppo tai tyrkyttää seuraansa miehille. Olen lukenut useammasta deittailua käsittelevästä kirjasta, että nainen ei missään nimessä saa olla liian aktiivinen, jos haluaa tutustua mieheen tositarkoituksella.
T. Ap
No mitenkäs on mennyt noita neuvoja seuraten noin niinkuin omasta mielestä? Olisiko niin että ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä lukee?
Pakko on siksi kyselläkin täällä, kun en uskalla kyseisiltä miehiltä kysyä suoraan enää sen jälkeen, kun lopettivat kirjoittelun. Kun siis en halua vaikuttaa siinäkään asiassa yli-innokkaalta tai ahdistavalta, joten en periaatteessa edes voi oma-aloitteisesti kirjoittaa heille (tällaisestakaan).
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ne aattelee, ettet ole kiinnostunut ja laittavat uutta matoa koukkuun. Mitä niitten pitäisi tehdä, anella sinua?
^ Tässä tuli jo vastaus ihan ensimmäisessä postauksessa. Naiset ghostaavat 99% miehistä näissä treffisovelluksissa joten ihmetteletkö ihan tosissaan asiaa?
Muuta kysyttävää?
- Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvaa?
En todella tiedä. Siksi kyselenkin asiaa.
T. Ap
Annat sellaisen mielikuvan, ettet ole kiinnostunut. Kuinka kauan sinä jaksaisit jatkaa sellaisen miehen yrittämistä, joka ei vaikuta sinusta lainkaan kiinnostuneelta?
Ei naisen pidä tietääkseni olla liian helppo tai tyrkyttää seuraansa miehille. Olen lukenut useammasta deittailua käsittelevästä kirjasta, että nainen ei missään nimessä saa olla liian aktiivinen, jos haluaa tutustua mieheen tositarkoituksella.
T. Ap
Eli sinua ei haittaisi yhtään, jos mies peruisi sopimianne treffejä, ei jaksaisi juuri vastata viesteihisi eikä muutenkaan vaikuttaisi sinusta kiinnostuneelta? Sinäkö et menettäisi omaa kiinnostustasi miestä kohtaan?
Siis otit paineita ja stressiä tapaamisesta ja siksi halusit siirtää myöhemmäksi.
Mitä hittoa. Jos sinun hermoheikkous näkyy ja kuuluu päälle päin niin kukaan semmoista kiviriippaa itselleen halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Miksi sä perut sitten nuo tapaamiset tai siirrät niitä? Itseäsi ei kiinnosta ilmeisesti.
Testaatko ihmisiä jotenkin, että kuinka hyvin he jaksavat pomppia sun pillisi mukaan?
Tajuatko, että ihminen voi olla kiinnostunut toisesta, mutta sitten siitä paljastuu jokin piirre joka lopettaa kiinnostuksen. Pelaaminen on yksi näitä.
Olin sairaana. Tosin huomasin, että tunnuin saavan kaikki mahdolliset pöpöt, kun stressasin tapaamista. Aiemmassa tilanteessa jännitin niin paljon, että halusin siirtää muutamana kertana myöhemmäksi, kun tuntui, että se tapaamisen ajattelu suunnilleen pilasi normaalin ja kiireisen arkielämäni velvollisuuksineen.
T. Ap
Kokeilin deittisivustolla erään minuun yhteyttä ottaneen naisen kanssa kauanko kestää. Vuoden kesti. Eikä ekoillekaan treffeille menty.
Itse ainakin siirryn nopeasti eteenpäin jos nainen ei näytä kiinnostuksen merkkejä. Todella rasittavaa yrittää tutustua toiseen kun toinen on kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne aattelee, ettet ole kiinnostunut ja laittavat uutta matoa koukkuun. Mitä niitten pitäisi tehdä, anella sinua?
^ Tässä tuli jo vastaus ihan ensimmäisessä postauksessa. Naiset ghostaavat 99% miehistä näissä treffisovelluksissa joten ihmetteletkö ihan tosissaan asiaa?
Muuta kysyttävää?
- Mies
Miksi miehet eivät ole sitkeämpiä? Mut ainakin joku tarpeeksi sitkeä ja väsymätön jallittaja olisi saanut koukkuun jo, vaikken itse edes olisi alun perin kiinnostunut. Mutta miehet näyttävät luovuttavan aika vähäisestäkin syystä ja silti jatkavat sinkkuina.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta kysyttävää?
- Mies
Miksi miehet eivät ole sitkeämpiä? Mut ainakin joku tarpeeksi sitkeä ja väsymätön jallittaja olisi saanut koukkuun jo, vaikken itse edes olisi alun perin kiinnostunut. Mutta miehet näyttävät luovuttavan aika vähäisestäkin syystä ja silti jatkavat sinkkuina.
T. Ap
Sinkkuna on mukavampaa kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Olin sairaana. Tosin huomasin, että tunnuin saavan kaikki mahdolliset pöpöt, kun stressasin tapaamista. Aiemmassa tilanteessa jännitin niin paljon, että halusin siirtää muutamana kertana myöhemmäksi, kun tuntui, että se tapaamisen ajattelu suunnilleen pilasi normaalin ja kiireisen arkielämäni velvollisuuksineen.
T. Ap
No, olet ilmeisesti trollaamassa vain.
Mutta jätä ne velvollisuudet vähemmälle, jos oikeasti haluat neuvoja. Sellainen suorittava elämä on aika raskasta ja useampi kumppaniehdokas varmaan miettii sitä että mitä sä oikein haet, kun ei ole edes yhdelle tapaamiselle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis otit paineita ja stressiä tapaamisesta ja siksi halusit siirtää myöhemmäksi.
Mitä hittoa. Jos sinun hermoheikkous näkyy ja kuuluu päälle päin niin kukaan semmoista kiviriippaa itselleen halua.
Jotkut treffit vaativat ihan mielettömästi valmistautumista: pitää ostaa uudet vaatteet, käydä kampaamossa, valkaista hampaat, syödä terveellisempää ruokaa pari vrk sitä ennen, jotta muuten hoikassa kropassa ei olisi turvotusta, pitää olla nukkunut hyvin ja muutenkin hyvillä mielin ja muu elämä täysin stressitöntä. Jos mies tulisi kylään, pitää koti fiksailla edustavaksi ja tehdä suursiivous.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta kysyttävää?
- Mies
T. Ap
Miksi et itse ole sitkeämpi ja yritä voittaa noita henkilökohtaisia ongelmiasi? Käyttäydyt nyt tylysti ja välinpitämättömästi, miksi kukaan haluaisi erityisesti tavoitella seuraasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta kysyttävää?
- Mies
T. Ap
Ei aikuiset ihmiset useinkaan jaksa mitään pelaamisia.... Arvostan itseäni niin paljon, etten halua käyttää aikaani tuollaisiin leikkeihin. Saako arvata, haluat parisuhteessakin testailla sitä toista ja toivot että mies olisi jämäkkä ja saisit itse olla ja kiukutella, tahdot että mies pistää sopivalla tavalla vastaan sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut treffit vaativat ihan mielettömästi valmistautumista: pitää ostaa uudet vaatteet, käydä kampaamossa, valkaista hampaat, syödä terveellisempää ruokaa pari vrk sitä ennen, jotta muuten hoikassa kropassa ei olisi turvotusta, pitää olla nukkunut hyvin ja muutenkin hyvillä mielin ja muu elämä täysin stressitöntä. Jos mies tulisi kylään, pitää koti fiksailla edustavaksi ja tehdä suursiivous.
T. Ap
Ei kukaan jaksa tuollaista kumppania. Vaikka netissä trollailu voikin olla ihan hauskaa.
Itse annat ymmärtää että sinua ei kiinnosta kun viivyttelet ja viivyttelet. Itse en aikuisena etsi mitään kirjekaveria vaan kumppania