Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotta Hintsa ja Don Bowie seurustelevat!

Vierailija
15.12.2021 |

Kuten aiemmin on uumoiltu heidän suhdettaan, niin nyt saatiin virallinen ilmoitus suhteesta. 52-vuotias kiipeilyvalmentaja hurmasi Lotan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008470251.html

Kommentit (1216)

Vierailija
701/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kiukkuista ja muita vähättelevää porukkaa taas täälläkin. Herneet nenässä heti, vaikkei toinen tarkoittaisi pahalla tai todellakaan ole muka pätemässä ja muuta. Oisko sitten jollain pinna kireällä, kun Lotta saa huomiota vai mitä lie. En tiedä, mutta omituista purkaa sitä täällä muihin keskustelijoihin näin kärkkäästi. Minusta tämä aihepiiri on kiinnostava enkä ole kenenkään puolella tai ketään vastaan, mutta vttuilua en kyllä jaksa, joten saa nähdä kauanko täällä viitsi olla.

Niin näytät olevan kiukkuinen ja muita vähättelevä. Kommenttisihan on 99 prosenttisesti pelkästään muiden kirjoittajien vähättelyä. Mites se meni se sanonta mustista kyljistä ;)

Se, että huomauttaa ilkeilijälle ilkeilystä ja sanoo tuota tekoa tyhmäksi, ei ole vähättelyä ja kiukkua 😂 Sä et tajua nyt yhtään mistä sä puhut. Siis et tipan tippaa, mutta hirveän varmana kuitenkin ilkut mulle. Annetaan siis olla.

Miksi sitten vauhkoat ilkeilystä, kun täällä vain huomautetaan ilkeilijän nimeltä Lotta Hintsa ilkeilyistä? Vai onko sinusta Lotta joku ylijumala, jonka sanomiset ovat niin pyhiä, ettei niitä saa mitenkään kritisoida? Ei anneta olla, vaan keskustellaan. Odotan innolla vastauksia kysymyksiini. 

Mitäääh?? Vauhkoan, jos huomautan yhden kerran toista (tuskin Lotta kirjoitti tuota huiputus/petkutus -juttua...) inhottavaan sävyyn vähättelevälle asiasta ja sinä ryntäät ilkkumaan ja mesoamaan _mulle_ ja vastasin vain siihen? Ok...Ja missä olen puolustanut Lottaa? Olen vain _kysellyt_ mikä hiertää ja johtuuko ärtymys ehkä Lotan saamasta huomiosta. Nuo olen kirjoittanut aivan neutraalisti ja joku vastasikin asiallisesti. Tuon jälkeen kirjoitin ymmärtäväni hyvin kiipeilypiirien ärtymyksen! Eli vedäpä nyt vähän henkeä ja rauhoitu hyvä ihminen, sillä sinähän täällä vauhkoat jos joku.

Juuri tuota tarkoitin sillä vauhkoamisella. Hirveä mesoaminen siitä, mitä muut sanovat. Mitä jos keskittyisit vain tähän ketjun aiheeseen tai menisit kokonaan pois, jos siitä ei ole mitään sanottavaa? Ketjun aihe ei ole muiden kirjoittajien sanomiset, vaan Lotta Hintsan ja Don Bowien suhde. 

Itse laitoit ensin mulle kasan näitä :DD ja ivasit, että muka päden ja olen ylemmyydentuntoinen ja minä olen sitten se vauhkoaja? Just. Sitä kun on sokea itselleen ja lukutaitokin vähän niin ja näin, niin totta kai syy käännetään sitten toiseen. Ja lähden ilomielin, sillä täällä on ihan skitsoa enkä enää yhtään ihmettele, että kähisette keskenänne kiipeilypiireissäkin. Teiltä odotin kyllä jo harrastuksenne takia enemmän.

Vierailija
702/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotan eduksi on laskettava, että julkisesti näyttää millainen on ihmisenä. Tästä syystä ihmettelen, että miten on saanut yhteistyökumppaneita mukaan. Yleensä kukkoilevat suurisuut, jotka eivät pääse tavoitteisiinsa, ovat yleensä hyvin heikoilla yhteistyökuvioissa. Vai, onko meininki näissä kuvioissa muuttunut niin huonoon suuntaan, että totuudella ja käytöksellä ei ole mitään merkitystä, kunhan vain paljon kirjoitellaan. Itsestäni voin sanoa, että välttelen Lotan tukijoiden tuotteita, koska vastuuttomasti ovat lähteneet suoranaisen vuorikiusaajan tukijaksi.

Onko Lotta lainkaan tekemisissä muiden suomalaisten kanssa? Tai he Lotan?

Annoin aikaisemmin ketjussa vinkin. Mainitse kiipeilypiireissä nimi Lotta Hintsa ja katso heidän ilmeitään.

Tästä voit tehdä johtopäätöksiä, kuinka paljon suomalaisten kiipeilijöiden kanssa tekemisissä ja mikä on hänen arvostuksensa kiipeilypiireissä.

Huomasin ja arvelinkin noin, mutta halusin tietää lisää. Onko aina ollut näin ja miksi? Vai toimiko Lotta alusta asti vain muiden kanssa ja railo syveni hänen jutuistaan? Vai eikö "missiä" huolittu kiipeilypiireihin? Kiinnostaa vaan siksi, kun tuntuu ottavan lajin tosissaan ja koska vaativa laji ja ammatikseen tekevä ja muu ns. ydinporukka suht pieni, niin jotenkin sitä ajattelisi, että oltaisiin tekemisissä myös omienkin kanssa.

Ajatteleppa näin. Sinulla on rakas harrastus ja paljon hienoja harrastajia ympärilläsi. Osa harjoittelee kovaa ja tekee kovaa tulosta. Sitten mediassa alkaa näkyä henkilö, joka toitottaa olevansa lajisi huippu ja tekevänsä tulevaisuudessa ennennäkemättömiä suorituksiasi lajissasi. Hän väheksyy mediassa tekemisiäsi ja mollaa kaltaisesi tunareiksi, jotka eivät ymmärrä lajista mitään. Kukaan ei tiedä tästä röyhkeästä henkilöstä muuta kuin suuret puheet mediassa. Kukaan ei tunnu löytävän niistä yhtymäkohtia todellisuuteen. Hän profiloi itsensä lajisi kuningattareksi, vaikka ei ole tehnyt mitään asemansa ansaitsemiseksi. Suutaan vain paukuttanut mediassa ja halveksinut muita harrastajia. Sitten voi kysyä, että kuinka suuressa suosiossa tämä röyhkimys on lajin harrastajien parissa.

Tämä. Medialta myös toivoisi vähän suodatinta, koska nythän lehdet vain raportoivat kaiken Lotan kertoman täysin kritiikittömästi. Kansan syvät rivit oikeasti luulee näiden juttujen perusteella Lotan olevan joku maamme huippukiipeilijä, vaikka Suomessa on kymmeniä ihan sinne kasitonnisen huipulle asti päässeitä tai muuten lajissa huippusuorituksen tehneitä harrastajia.

Mistä ihmeestä tulee tuo Lotan tarve nostaa itseään muiden suoritusten aivan jatkuvalla vähättelyllä? Saa olla aika sekaisin, että kokee että itsellään on mitään varaa dissata esim. Nimsdaita. Muutenkin puhuu koko ajan ranking listoista jne ikään kiipeilyn pointti olisi kilpailu ja muiden voittaminen. Ehkä tuo muiden dissaaminen liittyykin juuri siihen, että hänellä itsellään ei ole yhtään mitään näyttöjä lajissa, vaikka kovasti haluaisi olla paras ja uhoaa lehdissä kiipeävänsä sitä sun tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt on vaihtunut niin, että Lotta kertoo tavanneensa Donin jo 2016. Aikaisemmin on kertonut asian eri tavalla, niin että tapasi vasta juuri ennen Aconcagualle menoa, jonka huiputtivat joulukuussa 2018

Aconcagua oli se paikka(?), jossa olivat lumimyrskyssä teltassa ja Lotalle valkeni, että haluaa erota Näkyvästä.

Ja sitten vuosia myöhemmin valkeni (alkuvuodesta 2021), että haluaa olla Donin kanssa.

Kuka näitä juttuja uskoo.

Vierailija
704/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kiukkuista ja muita vähättelevää porukkaa taas täälläkin. Herneet nenässä heti, vaikkei toinen tarkoittaisi pahalla tai todellakaan ole muka pätemässä ja muuta. Oisko sitten jollain pinna kireällä, kun Lotta saa huomiota vai mitä lie. En tiedä, mutta omituista purkaa sitä täällä muihin keskustelijoihin näin kärkkäästi. Minusta tämä aihepiiri on kiinnostava enkä ole kenenkään puolella tai ketään vastaan, mutta vttuilua en kyllä jaksa, joten saa nähdä kauanko täällä viitsi olla.

Niin näytät olevan kiukkuinen ja muita vähättelevä. Kommenttisihan on 99 prosenttisesti pelkästään muiden kirjoittajien vähättelyä. Mites se meni se sanonta mustista kyljistä ;)

Se, että huomauttaa ilkeilijälle ilkeilystä ja sanoo tuota tekoa tyhmäksi, ei ole vähättelyä ja kiukkua 😂 Sä et tajua nyt yhtään mistä sä puhut. Siis et tipan tippaa, mutta hirveän varmana kuitenkin ilkut mulle. Annetaan siis olla.

Miksi sitten vauhkoat ilkeilystä, kun täällä vain huomautetaan ilkeilijän nimeltä Lotta Hintsa ilkeilyistä? Vai onko sinusta Lotta joku ylijumala, jonka sanomiset ovat niin pyhiä, ettei niitä saa mitenkään kritisoida? Ei anneta olla, vaan keskustellaan. Odotan innolla vastauksia kysymyksiini. 

Mitäääh?? Vauhkoan, jos huomautan yhden kerran toista (tuskin Lotta kirjoitti tuota huiputus/petkutus -juttua...) inhottavaan sävyyn vähättelevälle asiasta ja sinä ryntäät ilkkumaan ja mesoamaan _mulle_ ja vastasin vain siihen? Ok...Ja missä olen puolustanut Lottaa? Olen vain _kysellyt_ mikä hiertää ja johtuuko ärtymys ehkä Lotan saamasta huomiosta. Nuo olen kirjoittanut aivan neutraalisti ja joku vastasikin asiallisesti. Tuon jälkeen kirjoitin ymmärtäväni hyvin kiipeilypiirien ärtymyksen! Eli vedäpä nyt vähän henkeä ja rauhoitu hyvä ihminen, sillä sinähän täällä vauhkoat jos joku.

Juuri tuota tarkoitin sillä vauhkoamisella. Hirveä mesoaminen siitä, mitä muut sanovat. Mitä jos keskittyisit vain tähän ketjun aiheeseen tai menisit kokonaan pois, jos siitä ei ole mitään sanottavaa? Ketjun aihe ei ole muiden kirjoittajien sanomiset, vaan Lotta Hintsan ja Don Bowien suhde. 

Itse laitoit ensin mulle kasan näitä :DD ja ivasit, että muka päden ja olen ylemmyydentuntoinen ja minä olen sitten se vauhkoaja? Just. Sitä kun on sokea itselleen ja lukutaitokin vähän niin ja näin, niin totta kai syy käännetään sitten toiseen. Ja lähden ilomielin, sillä täällä on ihan skitsoa enkä enää yhtään ihmettele, että kähisette keskenänne kiipeilypiireissäkin. Teiltä odotin kyllä jo harrastuksenne takia enemmän.

Mikä olikaan näkemyksesi ketjun aiheesta? Se ei edelleenkään ole muiden kirjoitukset, vaan Lotta ja Don. 

Vierailija
705/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kylmästi tuo Lotta nyt kertoo, että Donin kanssa Aconcaguan teltassa tajusi, ettei kaipaa yhtään elämäänsä aviomiehensä kanssa takaisin. Sanoo myös, ettei välittänyt yhtään, vaikka kuolisi sinne.

Vierailija
706/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nyt on vaihtunut niin, että Lotta kertoo tavanneensa Donin jo 2016. Aikaisemmin on kertonut asian eri tavalla, niin että tapasi vasta juuri ennen Aconcagualle menoa, jonka huiputtivat joulukuussa 2018

Aconcagua oli se paikka(?), jossa olivat lumimyrskyssä teltassa ja Lotalle valkeni, että haluaa erota Näkyvästä.

Ja sitten vuosia myöhemmin valkeni (alkuvuodesta 2021), että haluaa olla Donin kanssa.

Kuka näitä juttuja uskoo.

Lotalla jutut vaihtuu sen mukaan, mikä on hänelle edullisin näkökulma ja erityisesti sen mukaan, millä saa eniten näkyvyyttä. Liekö itsekään enää perillä, mikä on totta ja mikä ei. Tuokin, että muka teltassa yhtäkkiä valkenee, että haluaa erota on sellaista soopaa, ettei paremmasta väliä. 

Vierailija
707/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta voisi ajatella vähän miltä tämä kirja tuntuu hänen ex-miehensä Näkyvän näkökulmasta.

Joka ei kiinnostanut häntä tippaakaan, kun hän oli Donin kanssa teltassa.

Vierailija
708/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kylmästi tuo Lotta nyt kertoo, että Donin kanssa Aconcaguan teltassa tajusi, ettei kaipaa yhtään elämäänsä aviomiehensä kanssa takaisin. Sanoo myös, ettei välittänyt yhtään, vaikka kuolisi sinne.

Kuvastaa hyvin Lotan mielen epävakautta. Hänellähän on ollut noita itsetuhoisia ajatuksia ennenkin. 

Vierailija
709/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta voisi ajatella vähän miltä tämä kirja tuntuu hänen ex-miehensä Näkyvän näkökulmasta.

Kuinka monta "elämäkertaa" olet lukenut, joissa oltaisiin erityisen hienotunteisia exää kohtaan? Ei sellaiset silotellut tarinat myy. Pitää olla jotain kauhisteltavaa. Sinäkään et olisi sanallakaan maininnut koko kirjasta, jos siellä ei olisi tuollaista kohtaa ollut. 

Vierailija
710/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotan elämä on niin solmussa valheista joka suuntaan. Vanha sanonta "Kun et valehtele, niin ei tarvitse muistaa mitä on sanonut" on nyt kovalla koetuksella hänellä. Hänen puheensa on empivää ja mietteliästä, koska yrittää muistaa mitä on aikaisemmin sanonut. Ikävä nähdä että ihminen on julkisuuuden kiimassaan saanut itsensä tuollaiseen tilaan, mistä ei tunnu pääsevän pois muuten, kuin uusilla valheilla, jotka entistä kovemmin romahtaa niskaan, kun ei enää kestä. Surullista.

Vierailija
711/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan Anssi Kelalta. Onko mitään sukua David Bowielle??

Tuskinpa vaan, sillä David Bowie oli Bowie vain taiteilijanimeltään. David Jones hän oikeasti oli. 

Vierailija
712/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu!

Vierailija
713/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa enää tässä vaiheessa tulee Kristianille yllätyksenä, mitä Lotta on miettinyt. Eiköhän se viimeistään salasuhteen paljastuttua (siis jo kauan ennen tätä julkista ulostuloa) ollut hänelle selvää, mitä Lotta miettii kenestäkin. 

Vierailija
714/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tosiaan mieleen, onko ihan tasapainoista hommaa Lotalta.

Kirjassa selviää myös, että Don harkitsi jo lopettavansa kiipeilyuran ja perustavansa perheen silloisen morsmaikun kanssa. Kunnes tapasi Lotan.

Eli molemmat jättivät silloiset kumppaninsa, Lotta sekä Don.

Vierailija
715/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta on niin sekaisin ja tuon vanha äijä käyttää sitä hyväksi

Vierailija
716/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta on niin sekaisin ja tuon vanha äijä käyttää sitä hyväksi

Höpöhöpö. Lotta on itse kertonut, että on taitava manipuloimaan miehiä. Ei hän mikään naiivi pikkutyttö ole, vaikka lapsellinen joissain asioissa onkin. 

Vierailija
717/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa enää tässä vaiheessa tulee Kristianille yllätyksenä, mitä Lotta on miettinyt. Eiköhän se viimeistään salasuhteen paljastuttua (siis jo kauan ennen tätä julkista ulostuloa) ollut hänelle selvää, mitä Lotta miettii kenestäkin. 

Tuoda asia julkisuuteen, julkiseksi.

Tietenkin sillä on merkitystä.

Pitääkö Lotan hieroa tätä vieläkin julkisuudessa Kristianin naamalle.

Vierailija
718/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuure Kilpeläinen on 51v. Vertailun vuoksi.

Menis nelikymppisestä.

Ahaha. No ei todellakaan. Kilpeläinen on rähjäisen näköinen, silmäpussinen vanha ja lyhyt kalju ukko. Vähän kuin Remu.

Sen sijaan Ressu Redford on 60 vuotta!! Ei uskoisi.

Tämä Lotan herra on melkoinen viikinki, ei mikään "hopea kettu". Jennifer Lopez on btw 52v.

Eli ei ole ongelmaa jos itsestään pitää huolta ja on hyvät geenit.

Vierailija
719/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan nyt sitä kirjaa lukiessanne ja kauhistellessanne, että sekin on vain Lotan kertomus asioista. Ei siis välttämättä totuus. 

Vierailija
720/1216 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku Lottaa oikeasti vihaava. Suurimmalle osalle hän on tuntematon ja ihmettelen että tämä keikkuu täällä kuin kyse olisi jostain maisasta. Tuo Lotta ollut hyvin näkymätön eli joku tätä nyt luukuttaa.