Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri kiusaa mua tahallaan ?

Vierailija
23.03.2015 |

Tää alko kesällä, noin vuosi sitten. Muutin uuteen asuntoon, kerrostalo yksiöön ja mulla on hieman omituisia tapoja. Kuuntelin sillon musiikkia kovemmalla, musiikki makuni on monipuolinen, osa ihan normaaleja ja yleisiä biisejä, jotkut taas ei niin massa kamaa, sitten kelaan biiseissä aina tiettyjä kohtia läpi uudestaan ja uudestaan kun pidän niistä ... tai saatan monta kertaa kuunnella peräkkäin jonkun suosikki kappaleen uudestaan ...

Niin mitä teki naapuri? hakkas nyrkillä seinään!

Ja kerran kun olin rupeemassa nukkumaan ja pidin jotain ääntä aivan siinä seinän vieressä, kun sänky on siinä, nii naapuri naputteli sormilla just siitä kohasta seinää ..... Vissiin uteliaisuuttaan(?)

Ja kerran on hakannu nyrkillä myös seinään, kun oon rämpyttäny valoja, kun oon yrittäny häätää ampiaisen lampusta... Kun naapuri laittaa esim. omalla puolellaan valot päälle katkasijasta, SE KUULOSTAA KUN NE VALOT LAITETTAISIIN PÄÄLLE MINUN ASUNNON PUOLELLA !

Ja nenän niistot kuuluu selkeesti läpi, puhe, kusen lorotus ... Mä en jaksa enää ! Oon tullu jo aivan sairaaksi/hulluksi. Mulla on pakko ajatuksia koko ajan mun naapureista, kyttään omia ääniä ja jatkuva sisäinen ahdistus! :'( Ollu kesästä 2014 lähtien.

Ja kun naapuri kolistelee oman asuntonsa puolella jotain, se selkeesti kuuluu mun asuntoon ja oon alkanu aattelee et mitä jos ne tekee jo tahallaan mulle kiusaa , kun pitävät vissiin mua vähän outona tapojeni takia ... Joskus yksinäni täällä myös juttelen tai hihittelen jollekin hauskalle asialle, nii sekin varmaan vaan vahvistaa hullun leimaa. Ja en oikein käy missään, paitsi töissä ja mulla ei käy koskaan vieraita. Se varmaan kans vahvistaa sitä leimaa. Ovat katsoneet rapussa nimittäin kun kummajaista ja naureskelleet mulle.

Eikä ahdistusta helpota se että naapurustossa asuu myös nuorisoa ...

Millä ihmeellä saan pääni kasaan ? Auttakaa !

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:46"]

Eli siis itse pidät tavallisia elämisen ääniä (myös joitain ikävämpiäkin ja ärsyttävämpiä...) mutta naapuri ei saa samaa tehdä ilman että on tahallista kiusaamista?

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

Miksi naapuri ei saa tehdä samoja asioita kuin sinä?

Vierailija
22/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:50"]

Eli siis itse pidät tavallisia elämisen ääniä (myös joitain ikävämpiäkin ja ärsyttävämpiä...) mutta naapuri ei saa samaa tehdä ilman että on tahallista kiusaamista?

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

[/quote]

Koska häiritsee mun psyykettä ja mun psyyke on todennäkösesti enemmän palasina kun heidän, kun oon kokenu rankkoja asioita mitä ei ihan jokainen keskiverto ihminen koe, siks mulla on outoja tapojakin... Millä lievittää ahdistusta + muita mielenterveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:52"]

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

[/quote]

Koska häiritsee mun psyykettä ja mun psyyke on todennäkösesti enemmän palasina kun heidän, kun oon kokenu rankkoja asioita mitä ei ihan jokainen keskiverto ihminen koe, siks mulla on outoja tapojakin... Millä lievittää ahdistusta + muita mielenterveysongelmia.

[/quote]

No yhyy. Mistä sinä mitään naapureidesi psyykeen tilatta tiedät? Sitäpaitsi oli sun psyyke missä kunnoss vaan ei se oikeuta sua häiriköimään naapureita millään tavalla.

Vierailija
24/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:50"]

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi vittu :D Mitäs kuule jos naapurilla on myös sama tilanne?

"Minä minä minä, minulla on oikeus ja muiden pitää taipua"

Vierailija
25/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaas nyt, mitä mun pitäis tehdä...

- AP

Vierailija
26/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka apteekista ostamassa muusikoille tarkoitetut korvatulpat. Maksaa 7,50e. Ja samoin lopeta itse se elämöiminen, jos et kestä samaa omalta naapuriltasi.

Vierailija
27/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai samat asiat, mitkä kuulet naapurista, kuuluu myös sulta naapuriin. Ei se nyt vaan niin mene, että sä saat meluta, mutta naapurit ei saa elää normaalia elämää!

Vierailija
28/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin nähnyt saman avauksen aiemminkin.

Vierailija
29/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi herran jumala, olet silti vastuussa itsestäsi! Ei ole naapurisi vastuulla elää kuin hiiri huopikastehtaalla koska SINÄ et kestä normaaleja elämisen ääniä. Jos sun psyykeesi ei kestä niin on SUN asia muuttaa johonkin missä kestät.

Vierailija
30/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta korvatulpat, kuuntele musiikkia kuulokkeilla.

Vierailija
31/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:19"]

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi herran jumala, olet silti vastuussa itsestäsi! Ei ole naapurisi vastuulla elää kuin hiiri huopikastehtaalla koska SINÄ et kestä normaaleja elämisen ääniä. Jos sun psyykeesi ei kestä niin on SUN asia muuttaa johonkin missä kestät.

[/quote]

Ja jos muutto ei onnistu, niin musiikki kuulokkeista, muuten korvatulpat ettei naapurin äänet häiritse. Mitä vaan, mutta älä nyt sitä naapuria syytä omista ongelmistasi :D

Vierailija
32/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämäKIN ketju on niin täynnä paskaa, että voi luoja. Siis sairaiden ihmisten sairaita ilkeilykommentteja, niinkuin kaikki muutkin ketjut. Menkää ulos tappelemaan niin ei tarvi toisten koteihin tunkea

Vierailija
33/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä sekopää ap :D miks asut normaalien ihmisten keskellä, paikkasi olisi varmaan jossain laitoksessa.

Vierailija
34/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:34"]

Vittu mikä sekopää ap :D miks asut normaalien ihmisten keskellä, paikkasi olisi varmaan jossain laitoksessa.

[/quote]En ole ap, mutta sinä olet sairas! ja ilkeä

Vierailija
35/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katosi, kun ei mielipiteet miellyttäneet? Todella lapsellinen ja itsekeskeinen ajattelumalli tuollainen!

Vierailija
36/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:31"]

Kyllä tämäKIN ketju on niin täynnä paskaa, että voi luoja. Siis sairaiden ihmisten sairaita ilkeilykommentteja, niinkuin kaikki muutkin ketjut. Menkää ulos tappelemaan niin ei tarvi toisten koteihin tunkea

[/quote]

... Mitä..?

Vierailija
37/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:34"]

[/quote]En ole ap, mutta sinä olet sairas! ja ilkeä

[/quote]

Olihan tuo todella ilkeästi sanottu, mutta siinä on totuuden siemen. Ap ei voi vaatia naapuria olemaan elämättä, koska Ap ahdistuu epärationaalisesti naapurien äänistä.

Vierailija
38/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ap. Jaxuhali! <3 Naapurisi on varmaankin narsisti.

Vierailija
39/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:35"]

Ap katosi, kun ei mielipiteet miellyttäneet? Todella lapsellinen ja itsekeskeinen ajattelumalli tuollainen!

[/quote]

Ap häipyy aina kun hänet tunnistetaan tai ei saa haluamiaan vastauksia.

Vie ap sille naapurille leopardi tuubitopissa?

Vierailija
40/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sun mielen ongelmat ei ole naapureiden vastuulla. Hae apua itselles. 

Tää on provo selkeästi.