Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri kiusaa mua tahallaan ?

Vierailija
23.03.2015 |

Tää alko kesällä, noin vuosi sitten. Muutin uuteen asuntoon, kerrostalo yksiöön ja mulla on hieman omituisia tapoja. Kuuntelin sillon musiikkia kovemmalla, musiikki makuni on monipuolinen, osa ihan normaaleja ja yleisiä biisejä, jotkut taas ei niin massa kamaa, sitten kelaan biiseissä aina tiettyjä kohtia läpi uudestaan ja uudestaan kun pidän niistä ... tai saatan monta kertaa kuunnella peräkkäin jonkun suosikki kappaleen uudestaan ...

Niin mitä teki naapuri? hakkas nyrkillä seinään!

Ja kerran kun olin rupeemassa nukkumaan ja pidin jotain ääntä aivan siinä seinän vieressä, kun sänky on siinä, nii naapuri naputteli sormilla just siitä kohasta seinää ..... Vissiin uteliaisuuttaan(?)

Ja kerran on hakannu nyrkillä myös seinään, kun oon rämpyttäny valoja, kun oon yrittäny häätää ampiaisen lampusta... Kun naapuri laittaa esim. omalla puolellaan valot päälle katkasijasta, SE KUULOSTAA KUN NE VALOT LAITETTAISIIN PÄÄLLE MINUN ASUNNON PUOLELLA !

Ja nenän niistot kuuluu selkeesti läpi, puhe, kusen lorotus ... Mä en jaksa enää ! Oon tullu jo aivan sairaaksi/hulluksi. Mulla on pakko ajatuksia koko ajan mun naapureista, kyttään omia ääniä ja jatkuva sisäinen ahdistus! :'( Ollu kesästä 2014 lähtien.

Ja kun naapuri kolistelee oman asuntonsa puolella jotain, se selkeesti kuuluu mun asuntoon ja oon alkanu aattelee et mitä jos ne tekee jo tahallaan mulle kiusaa , kun pitävät vissiin mua vähän outona tapojeni takia ... Joskus yksinäni täällä myös juttelen tai hihittelen jollekin hauskalle asialle, nii sekin varmaan vaan vahvistaa hullun leimaa. Ja en oikein käy missään, paitsi töissä ja mulla ei käy koskaan vieraita. Se varmaan kans vahvistaa sitä leimaa. Ovat katsoneet rapussa nimittäin kun kummajaista ja naureskelleet mulle.

Eikä ahdistusta helpota se että naapurustossa asuu myös nuorisoa ...

Millä ihmeellä saan pääni kasaan ? Auttakaa !

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh :D Nyt on villiä menoa porvoossa

Vierailija
42/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:46"]

Eli siis itse pidät tavallisia elämisen ääniä (myös joitain ikävämpiäkin ja ärsyttävämpiä...) mutta naapuri ei saa samaa tehdä ilman että on tahallista kiusaamista?

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

Miksi naapuri ei saa tehdä samoja asioita kuin sinä?

[/quote]

Koska häiritsee mun psyykettä ja mun psyyke on todennäkösesti enemmän palasina kun heidän, kun oon kokenu rankkoja asioita mitä ei ihan jokainen keskiverto ihminen koe, siks mulla on outoja tapojakin... Millä lievittää ahdistusta + muita mielenterveysongelmia.

[/quote]

Sun mielen ongelmat ei ole naapureiden vastuulla. Hae apua itselles. 

Tää on provo selkeästi.

[/quote]

Jos on provo niin on kyllä pitkäikäinen. Ap on tainnut kirjoitella näistä asioista täällä noin vuoden?

Rankkaa hänellä kyllä on ilmeisesti ollut, mikä on surullista. Onko sinulla ap vielä hoitokontakti ja lääkitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:59"]

Eli siis itse pidät tavallisia elämisen ääniä (myös joitain ikävämpiäkin ja ärsyttävämpiä...) mutta naapuri ei saa samaa tehdä ilman että on tahallista kiusaamista?

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

[/quote]

Koska häiritsee mun psyykettä ja mun psyyke on todennäkösesti enemmän palasina kun heidän, kun oon kokenu rankkoja asioita mitä ei ihan jokainen keskiverto ihminen koe, siks mulla on outoja tapojakin... Millä lievittää ahdistusta + muita mielenterveysongelmia.

[/quote]

Tää on provo selkeästi.

[/quote]

Jos on provo niin on kyllä pitkäikäinen. Ap on tainnut kirjoitella näistä asioista täällä noin vuoden?

Rankkaa hänellä kyllä on ilmeisesti ollut, mikä on surullista. Onko sinulla ap vielä hoitokontakti ja lääkitys?

[/quote]

Onko täälllä joku tapa tunnistaa anonyymit kirjoittelijat muuten kuin tyylin perusteella? :o

Vierailija
44/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:59"]

[/quote]

Niin. T. AP

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tää on provo selkeästi.

[/quote]

[/quote]

Onko täälllä joku tapa tunnistaa anonyymit kirjoittelijat muuten kuin tyylin perusteella? :o

[/quote]

Kirjoitustyyli ja ap:n kertomat asiat paljastavat että on sama henkilö.

Vierailija
45/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sä käyt läpi jotain kultturishokkia. Oletko syntyisin kaupungista vai kenties omakotitalosta? Vanhoissa kerrostaloissa kuuluu ääniä koska siellä asuu muita ihmisiä. Kuulostaa että sulla on vaikeuksia sopeutua sinne. Kannattaa hommata tekemistä niin totut elämiseen. Suosittelen myös ostamaan kuulokkeet jos musiikkia on pakko kuunnella. Kaikki ei halua kuulla sun kikkelijazzia, koska se varmasti kuuluu seinien läpi sun tapauksessa.

Vierailija
46/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muuta pois naapuriasi häiritsemästä.

Vierailija
47/47 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve tuloa kaupunkiin.lande giltsi.