Paljonko rinnat kasvaa raskaana??
Kaikilla mammoilla on jonkunlsinen vastaus varmasti! Itse olin ennen raskautta 75B ja nyt vajaa puolessa välissä 75C pursuaa päältä. Onko tiedossa lisää kasvua?
Kiitos jos vastaatte, en viitsi kavereilta kysellä aina kaikkea niin toivon saavani täältä jotain vastausta :) kiitän
Kommentit (55)
Mulla ei kasvanut raskausaikana kovin paljoa, mutta synnärillä näytti että mulla olisi kunnon mauttomat silikonit kun maito nousi. :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:57"]Mulla ei kasvanut raskausaikana kovin paljoa, mutta synnärillä näytti että mulla olisi kunnon mauttomat silikonit kun maito nousi. :D
[/quote]eli ne paisuu synnytyksen jälkeen vielä kaksinkertaisesti(tuo oli vaan noin heitto)? Ei raskauden aikana..?
Ap
Mulla oli iso A/pieni B ja kasvoi C:hen raskausaikana. Ekana kasvoi siis tissit ja ne on täynnä arpia :( synnärillä ne paisui toooodella isoiksi ja muuttui kivikoviksi ja teki liian kipeetä edes nukkua. Nostin niitä käsin koko ajan kun teki niin kipeetä :D ah, se fiilis kun ekan kerran lypsäsin ylimääräiset maidot pois!
En muuten koskaan ole ilman rintaliivejä, vaikuttaako se roikkumiseen vai ei? Esikoinen 8kk
Sehän on todella yksilöllistä. Itselläni ei kasvanut mitenkään valtavasti. Ensimmäisessä raskaudessa muutos oli vajaasta A-kupista reiluun B:hen. Maito ei koskaan noussut ja raskauden jälkeen palattiin vain aikaisempaa löysempään vajaaseen A-kuppiin eli entistä vähemmän kivat...
Toisessa raskaudessa päästiinkin jo C-kuppiin asti. Maidonnousu jäi tälläkin kertaa tapahtumatta eli mä olen tosi huono lehmä, hehe. Positiivista oli sentään se, että tuon raskauden jälkeen ei palattu enää takaisin sinne vajakki-A:han, vaan sain näköjään pysyvästi B-kuppikoon. Parempi näin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:31"]No mulla ei kasvanut yhtään. [/quote] Ei kai, jos sun muija oli raskaana:)
[/quote]
Kyllä mä ihan nainen olen ja todistettavasti kolme kertaa ollut raskaana.
Ei, rinnat eivät kasvaneet yhtään. Samat rintaliivit menivät läpi raskauden ja synnytyksen jälkeen.
[/quote]ei kasvaneet mullakaan, innolla odotin että olis kerrankin kunnon megatissit, mutta ei, se c-kuppi oli ja pysyi..
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:31"]No mulla ei kasvanut yhtään. [/quote] Ei kai, jos sun muija oli raskaana:)
[/quote]
Ei, rinnat eivät kasvaneet yhtään. Samat rintaliivit menivät läpi raskauden ja synnytyksen jälkeen.
[/quote]ei kasvaneet mullakaan, innolla odotin että olis kerrankin kunnon megatissit, mutta ei, se c-kuppi oli ja pysyi..
[/quote]
No, minä koko elämäni suht pienirintaisena ollut (se 70b ennen raskautta) katselin peilistä niitä 70d, imettävän naisen rintoja ja olin ihan ihmeissäni ja riemuissani, kun niin monet vaatteet näytti erilaiselta päällä, esimerkiksi tuubitopit näytti kivemmilta kun olkaimettomatkin rintsikat piti rinnat terhakkaan ja kivan näköisenä.
Ja tässä tosiaan nyt lapsi on vuoden ja omat rinnat 70a, pieni 70b, eivät roiku (ei kai noin pienet voikaan roikkua...) mutta kaikki ne viime kesän riemut ovat kaikonneet :D minit ovat takaisin!
(Älkää ottako liian tosissaan. Näilläkin reppanoilla imetin vuoden ja ei haittaa piiruakaan, että tissit ovat mitä ovat, minulle ne ovat lapsen ruokkimista varten ja siinä onnistuivat erinomaisesti.)
T. Nro22
70D:stä mentiin raskausaikana 75DD/E- kokoon, maidon noustessa 75H/I- kuppiin, käytin imetysliivejä myös raskauden loppuajan kun en raaskinut ostaa kalliita liivejä niin lyhyeksi ajaksi käyttöön. Imetysaikana koko vakiintui 75G tienoille, imetyksen loputtua palautui alkuperäiseen 70D kokoon myös kilojen pudotessa. Painonmuutos oli +-20kg.
Yksilöllistä on. Mulla nousi raskauden ja imetyksen aikana b-kupista e-kuppiin, ympärysmitta kasvoi myös koolla. Painoa tuli raskauden aikana 6 kiloa, jotka jäivät synnärille. Nyt vuosi imetyksen loppumisen jälkeen rinnat ovat hieman alkuperäistä kokoa suuremmat, mutta eivät enää yhtä terhakat. Raskausrvet vaalenivat ja nännit suurenivat.
Ainoa mikä enää harmittaa on tunnon muuttuminen rinnoissa. Imetysaikana nännit olivat niin herkillä, että sain orgasmin miehen stimuloidessa pelkkiä nännejä, nyt ovat jotenkin karaistuneet eivätkä yhtä tuntoherkät.
Voiko olla muka mahdollista ettei kasva yhtään?? Kyllähän maitorauhaset kehittyy jokaisella?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:37"]Voiko olla muka mahdollista ettei kasva yhtään?? Kyllähän maitorauhaset kehittyy jokaisella?
[/quote]
Ihmettelen myös. Mulla ainakin alkoi kasvaa tosi aikaisilla viikoilla joka raskaudessa rinnat. Ja maidon noustessa sitten vielä paisuivat entisestään. Ja nyt sitten jäljellä tälläset kivat ajokoiran korvat.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:31"]No mulla ei kasvanut yhtään.
[/quote]
Ei kai, jos sun muija oli raskaana:)
[/quote]
LIIKAA!
Normaalisti 75B, ja jo rv 6 tursuivat ulos kaikista rintsikoista. Nyt ollaan vajaa puolessa välissä ja kokona on 75C, joka nipin napin enää sopii.
Rinnat on myös alkaneet hinkata kiinni toisiinsa, ällöttävää kun kerääntyy hikeä rintavakoon. O.o
Raskausaikana A->D ja imetysaikana oli E. D:ksi ne jäi imetyksen päätyttyä.
Ennen raskauksia pieni C ja nyt kahden lapsen ja kymmenenvuoden jälkeen E.
Mulla ei kasvanut raskaana yhtään, synnytyksen jälkeen paisui kaksinkertaisiksi.
En imettänyt ja koko palautui takaisin normaaliin eivätkä rinnat alkaneet riippua mutta kyllä niissä paljon löysempi nahka on kuin ennen.
Se on tasan 25cm päältä ja noin 5cm rinnan alta jokaisella naisella. Ympäryskasvaa yhden koon ja kuppikoko puolitoista kaikilla.