Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät APUA!! Yritystilin avaaminen ja muu rahoitus.

Vierailija
23.03.2015 |

Saako yritystilin kun on luottotietohäiriö? Koska työllistyminen vaikeaa, olisi vaikkakin haastavaa, myös parempi työllistää itse itsensä ja pystyisi velkojaankin maksamaan pois yrityksen alettua tuottamaan. Otetaan esimerkkinä kukkakauppa. Voiko omilla olemattomilla tuloilla jollain tapaa saada sisällön kauppaan ? Mitä ilmeisemmin käteiskaupalla ei tuottoisaa kauppaa saa. Kyse pienestä liiketilasta vuokralle. Vuokra olisi alle 500€/kk. Miten nyt alkuun??
Tuo yritystilin avaaminen mm.mietityttää.
Onko aivan mahdotonta alkaa yrittäjäksi kun ulosotto kolissut. Eikä saarnoja, kiinnostaa nyt oikeasti lukea yrittäjyydestä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selviä noista vastaus kysymyksiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kuka vaan tilin voi avata. Mulla on yrityksellä henk.koht. eli yksityistili mut firman nimellä. Liikevaihto puoli miljoonaa ja vielä ainakin menty yksityistilillä. En ymmärrä miksei luottotiedoton vois sellaista avata.

Vierailija
4/4 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä yritystilin saat avattua. Tosin joudut tekemään ostot käteisellä, et tule luottoa saamaan. Ei yrittäminen mitenkään helppoa ole. Itse perustin vuosi sitten oman toiminimen, ja olen raatanut ilman lomia. Mä en saanut starttirahaa, koska toimialani on niin yleinen. Mitä tuottamiseen tulee, siihen menee muutamia vuosia. Vuokrat, yelit, vakuutukset, ennakkoverot, sähkö+vesimaksut ja muut kulut syövät myös tuloja. Tilipäiviä ei ole, jos et ole saanut rehyja myytyä tarpeeksi. Et voi jättää laskuja maksamatta, vaikkei sulla oliskaan rahaa. Alvitkin täytyy maksaa ajallaan, muuten ne alkaa kasvaa korkoa heti. Jos sulla on ulosotossakin jo valmiina maksuja, nekin kuormittaa sua. En usko, että yrittäminen on sun juttu, jos olet sössinyt jo raha-asiasi valmiiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme