Onko täällä joku, jolla on tatuointi, mutta ei sukupuolitautia?
Olen havainnut yhteyden tatuointien ja vilkkaan seksielämän välillä.
Kommentit (25)
Ja nimenomaan sellaisen vilkkaan seksielämän, johon ei kuuluu suojautuminen sukupuolitaudeilta.
Minulla on montakin tatuointia mutta ei yhtään sukupuolitautia ole ollut elämäni aikana. Sänkykumppaneitakin vain yksi :)
Mulla ei ole tatuointeja mutta sukupuolitauti on ollut. Sitä paitsi sp-tauti ei välttämättä kerro mitään henkilön seksielämästä/käyttäytymisestä. Itse sain klamydian eksältäni joka kävi vieraissa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:06"]No minulla on vilkas seksielämä muttei tatuointia tai sukupuolitautia.
[/quote]
Mut kuitenki 3 lasta 4 eri miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:06"]No minulla on vilkas seksielämä muttei tatuointia tai sukupuolitautia.
[/quote]
Mut kuitenki 3 lasta 4 eri miehen kanssa?
[/quote]
Ei yhtään lasta.
On tatuointeja ja lukuisia seksikumppaneita villissä nuoruudessa. Nyt kiltisti naimisissa ja yksi aino seksikumppani. Lapsiakin on, vaan ikinä ei ole ollit sukupuolitautia.
Mulla on kolme tatuointia, ei sukupuolitauteja koskaan, eikä seksiäkään kolmeen vuoteen.
Ei ole tatuointia. On vilkas seksi elämä ja herpes, jonka sain poikaystäväni. Ei onneksi ole puhjennut kuin kerran 10 vuoteen.
1 tatuointi, ei koskaan ole ollut sukupuolitauteja ja seksielämä on ollut kuolleena jo monia monia vuosia, eikä ennen tätäkään kovin vilkas.
3 tatuointia, ei yhtään sukupuolitautia tai lasta, 1 seksikumppani joka pysynyt samana 12 vuotta. Ei taida ap olla sieltä välkyimmästä päästä "tilastonsa" kanssa...
Mun mies! Sillä on tatska, eikä tietääkseni sukupuolitautia. Meillä on vilkas seksielämä.
Kaksi tatuointia, yksi ainoa seksikumppani koko elämäni aikana, jonka kanssa ollut varsin vilkas seksielämä viimeiset 17 vuotta. Ei yhtään sp-tautia.
No minulla oli vilkas sukupuolielämä ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Minulla on myös tatuointi.
Koskaan ei ole ollut minkään sortin sukupuolitautia.
Ei yhtään tatskaa... Kaks kertaa kylläkin ollut klamydia... Molemmilla kerroilla mies jäi kiinni pettämisestä
Tatuointeja kusi, selsitauteja nolla koko elämän aikana. Seksielämä varsin vilkasta, nimittäin ton avomiehen kanssa.
Kolme tatuointia, viisi sängyssäni käynyttä miestä 19v - 42v eikä tietenkään yhtään sukupuolitautia ikinä. Lapsia toki.
Kolme tatuointia, ei koskaan sp-tautia, yksi ja sama kumppani viimeiset 26v. No joo, sukupuolielämä on kyllä vilkasta, siinä osuit oikeaan! :)
Monet taudit voivat ovat oireettomia.
No minulla on vilkas seksielämä muttei tatuointia tai sukupuolitautia.