Kolme eniten onnellisuutta tuovia asioita juuri nyt
Tuon toisen kejun innoittamana halusin myös lisätä positiivisuutta päivään (kirjoitin siis itsekin tuohon toiseen ketjuun).
1) Pikkuhiljaa palannut liikuntamotivaatio.
2) Ihana poikaystävä, joka haluaa tukea mun liikuntamotivaatiota maksamalla osan mun salijäsenyydestä, kun mulla ei itse siihen ole varaa.
3) Meidän näköiseksi vihdoin saatu vuokrakoti, jossa on tosi kiva asua.
Ja sinulle, jonka mielestä ei ole mitään iloa: Sä oot mahtava ihminen ja ansaitset olla onnellinen! <3
Kommentit (28)
1. Kiva työviikko edessä (läheskään aina ei ole)
2. Ihana mies
3. Kivaa suunnitella ensi kesän reissuja
1. Ihana avomies!
2. On opiskelupaikka ja huipputyö koulun ohelle!
3. Vapaapäivä eikä tarvi tehdä yhtikäs mitään, harmi vaan ku oon kipee eli ei voi hyödyntää vapaata sit muutenkaan
1. Kissat, jotka on ylisöpöjä ja hassuja
2. Viimeinkin kunnossa oleva vuorokausirytmi
3. Siisti koti
1. Oma rakas
2. Endorfiinihömpsyt liikunnasta
3. Makeat naurut lapsen älykkäistä kommenteista
Vasta sen jälkeen asiat jotka liittyvät työhön.
1) Kaikki tärkeä on hyvin: Lapset, terveys, parisuhde, koti ja työ
2) Kesän odotus ja suunnittelu tuo iloa
3) Leivoin juuri mokkapaloja
1. Lapsi pääsi sisään haluamaansa kouluun
2. Koko perhe on terveenä ja voi hyvin
3. Kevät ja valo!
Tällasena todella väsyttävänä päivänä, jolloin silmiä kirvelee väsymyksestä ja istun toimistolla täysin alipalkattuna, tajuan, että kaikki on oikeastaan ihan itkettävän hyvin.
* Eräs rikostutkintaan johtava ongelma ratkesi
* Olen energinen
* Saan kuunnella rakastamaani musiikkia
kiva työ ja työkaverit
perheenjäsenien tarveys (ei vakavia sairauksia) ja OK toimeentulo
valoisat illat
Kissa, joka kaipaa huomiota ja kehrää sylissä.
.
Poikaystävä, joka tukee mua vaikeinakin aikoina, on lempeä ja silittelee ja pusuttelee. Sen kanssa voi puhua mistä vaan ja rakastelu on ihanaa :)
.
Lähestyvä kesä, pitenevä päivä, koti lämpenee, huomenna on eka aika psy sh:n kanssa, tuo toivoa.
Liikunta tuntuu hyvältä
Sinkkuus tuntuu hyvältä
Edelliseen liittyen: vaikka vartaloni ei aivan ihannemitoissa olekaan, mun ei tarvitse pelätä typerää kommentointia siihen liittyen. Ja kun joka päivä tekee jotain, sen on pakko joskus näkyä kropassakin.
Viime viikon auringonpaiste. Kohtuullinen terveys. Kyky käyttää äidinkieltä oikein (ainakin paremmin kuin ap!)
1. Ihanat ystävät ja avomies
2. Hyvä itsetunto ulkoisesti ja sisäisesti, lisäksi hyvä vartalo ja tavallista kauniimpi ulkonäkö.
3. Rahaa on tarpeeksi matkusteluun yms.
1. Ihana rakas
2. Vapaa viikko
3. Koti