Kissa meni sitten makamaan pullataikinan päälle
Oli pullataikina vesihauteessa kohoamassa ja nyt kun menin sitä kattomaan niin kisuliini makas siinä liinan päällä
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:41"]
:D voin kuvitella! Onneksi oli liina, ettei mennyt vaivaaminen ja ainekset hukkaan.
[/quote]
Mulla kyllä tuli ensin mieleen että onneksi oli liina ettei tarvitse yrittää saada taikinaa pois kissan karvoista.. Ois voinut kissa joutua parturiin :/
Vähemmän ällöä tuo on kuin antaa kakaran vaivata taikinaa kuolakäsillä..
Aww, tottakai kun olit ystävällisesti jättänyt mukavan, pehmoisen ja lämpöisen pedin ihan kissaa varten tiskialtaaseen tai -pöydälle :D ! Ei kai nyt kissojenomistajat tee ikinä mitään mikä EI jotenkin liittyisi kissaan? Ihmiset ovat kissoja varten!
Kissat, nuo eläinmaailman narsistit. Mutta ei niitä voi silti kuin rakastaa<3
Jotenkin niin kissamaista. Itsellä ei tällä hetkellä kissaa, mutta olisi varmaan ensin vähän suututtanut, mutta loppujen lopukisi varmaan naurattanut. Voi noita kissoja
Meidän kissa on kovin kiinnostunut leipomisesta. Yritä siinä sitten molemmat kädet taikinassa häätää sitä, kun yrittää kurkkia tuolilta pöydälle ja tunkea kuonoa ja käpäliä sekaan. Ainoa mikä toimii on äkäinen murina ja hampaiden näyttö, kun ei viitsi pientä potkiakaan. Osallistua kun se kai vain haluaa, tai sitten taikina tuoksuu kissasta kiinnostavalta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:51"]
Kyllä olis kissa lentäny kaaressa jos olis täällä samoin tehny..
[/quote]
Toivottavasti sulla ei oo kissaa...
Ihana:)! Mä oon ihan kateellinen teille kissaihmisille. Mun mies niin pahasti allerginen ettei voida ottaa kissaa:(.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:06"]
Kaksikin. Mutta en leivo onneks pullaa
[/quote]
Onneks et, koska kissat ei oo lennokkeja.
Ite olin kerran laittamassa pyykkejä koneeseen, kun yhtäkkiä sieltä kuuluu KURR :D kissahan se siellä
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:06"]
Kaksikin. Mutta en leivo onneks pullaa
[/quote]
Onneks et, koska kissat ei oo lennokkeja.
[/quote]Joka päivä niille lentotunteja pidän
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:10"]
Ite olin kerran laittamassa pyykkejä koneeseen, kun yhtäkkiä sieltä kuuluu KURR :D kissahan se siellä
[/quote]
Tuota kannattaa oikeasti varoa ja pitää pyykkikoneen ovea kiinni. On valitettavan yleistä että kissa menee koneeseen, omistaja ei huoma, laittaa koneen päälle ja kissa kuolee tai loukkaantuu pahasti :( Ollut aika ajoin juttua lemmikkilehdissä/ohjelmissa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:07"]
Hyi saatana heitä taikina meneen
[/quote]
Tarjomme sinulle pullaa, kun tulet kylään.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:10"]
[/quote]
Tuota kannattaa oikeasti varoa ja pitää pyykkikoneen ovea kiinni. On valitettavan yleistä että kissa menee koneeseen, omistaja ei huoma, laittaa koneen päälle ja kissa kuolee tai loukkaantuu pahasti :( Ollut aika ajoin juttua lemmikkilehdissä/ohjelmissa.
[/quote]
Jep. En edes ajatellut, että kissa menisi sinne!! Kova rumpu.. Onneksi ymmärsi ilmoittaa itsestään ja nyt wcn ovi kiinni!
:D voin kuvitella! Onneksi oli liina, ettei mennyt vaivaaminen ja ainekset hukkaan.