Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen tiedät saaneen eniten painoa raskausaikana?

Vierailija
14.09.2006 |

Miten paljon tuli kiloja ja millaisilla syömistottumuksilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös (normaalitilassa hoikahko) kasvissyöjä ja paisun aina parikymmentä kiloa raskausaikana, vaikken muuta ruokailutottumuksiani (korkeintaan terveellisemmiksi ja vähärasvaisemmiksi kuin yleensä).

Vierailija
2/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kuitenkin imetyksellä lähteneet, ja 2kk synnytyksestä paino ollut jo miinuksella. mitat 175cm/58kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilot sillä on kyllä palautuneet samoihin kuin ennen raskautta.

Vierailija
4/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koko lailla tuplasi painonsa. Söi silmittömästi kaikkea, rasvaista, sokerista ja PALJON. Mehua aina ruuan kanssa, täysmaitoa, voita, kermaa. Karkkia, leivonnaisia, mitä vaan " kahden edestä" .

Vierailija
5/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei vaikuta paljolta, mutta ystävilläni tullut 8-10 kg eli omissa piireissäni olen se " hurjasti" lihonut. Kilot osin turvotusta, mutta pääosin ihan syömällä ja liikkumattomuudella (tai siis himotreenin vaihtamista kävelylenkkeihin ym. hyötyliikuntaan) aikaan saatuja. Ekan raskauden jälkeen olin lähtöpainossa muistaakseni n. 6 kk synnytyksestä, nyt tokasta synnytyksestä 2,5 kk ja vielä 3 kg jäljellä.

Vierailija
6/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mulle tuli kakskyt kiloo, mut siitä 18 oli turvotusta ja loput kaks johtu ummetuksesta. Et itse asiassa mä vaan laihduin raskausaikana."

Vierailija
7/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina kova liikkumaan ja syömään sen mukaisesti (hoikka siis ollut ennen lapsia). Ekan lapsen kohdalla sitten jäi liikkuminen paljon vähemmäksi ja lopulta melkein kokonaan ja ruokahalu kasvoi entisestään. Vuodessa kuitenkin tiputti kaiken ylimääräisen ja maha oli taas pyykkilauta.

Vierailija
8/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielestäni tavallisella ruokavaliolla. Äidilläni ja tädilläni tullut samat 20 kg vaikka ovat 10-15 cm lyhyempiä, lie kai geeneissäkin osin??

Kaksi odottajaa tiedän joilla tullut 30+ kg. Toinen hoikka ja toinen lähtöpainoltaankin jo kohtalainen. En tiedä ruokavaliosta heiltä mitään.

Vierailija
9/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut synnäriltä kotiin tullessa molemmilla kerroilla 8 kg kevyempi kuin sinne mennessäni. Ei läski parissa päivässä lähde.

Vierailija
10/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan painon verran

lapsiveden ja istukan painon verran

verenhukan verran

sekä osa turvotuksesta

eli yhteensä 5-11 kg

Vierailija
11/11 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkkoja tai varpaita!!! Ole onnellinen ettet joudu turvotuksen aiheuttamista vaivoista kärsimään! Itsellä paino tippui reilu viikko synnytyksestä lähes 20kg..

t.10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä