Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 suurinta ongelmaasi juuri nyt

Vierailija
23.03.2015 |

Minulla:

1. Väsymys. Infernaalinen, loputtomalta tuntuva, jatkuva, krooninen väsymys. Kohta 2-vee valvottaa edelleen. Töihin herätys 6lta. Viime yönä unta 2 x 2 tuntia. Silmäpussit roikkuu polvissa.

2. Rahan riittävyys on vähän tiukilla tässä kuussa

3. Minne saada lapset hoitoon kun menoja olisi ja hoitajia vain yksi isovanhempi, joka nyt jo auttaa todella paljon.

Tässäpä minun. Kovin arkisia, ei kovin isoja. Miten teillä?

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Opiskelu ja tulevaisuus ahdistaa, tai elämisenarvoista tulevaisuutta en usko olevan. Olen kiusattu ja minut on nuijittu uskomaan etten kykene mihinkään ja olen kaikinpuolin kuvottava ja tyhmä. Lisäksi olen ongelmallisen impulsiivinen, mikä johtuu tuosta kiusaamisesta.

2. Miestä ei löydy, minut on nuijittu uskomaan että olen niin vammainen ja kelvoton etten voi kelvata kenellekään, eikä kiusattu kelpaakaan vaikken itsesäälissä rypemistä miehille ilmaisekaan.

3. Koko elämä on täysin päin persettä eikä asiat tule ikinä korjaantumaankaan koska traumojen takia en pysty keskittymään asioihin enkä tekemään juuri mitään.

Vierailija
142/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pääsykokeet ahdistaa... Täytyy järjestää enemmän aikaa opiskelulle. En vain oikein tiedä miten, työt ovat jo minimissä jne...
2. Kämppä on järkyttävässä kunnossa, mutta kohdasta yksi johtuen en ehtisi siivotakaan! Huomenna pakko järjestellä paikkoja, hankaloittaa jo elämää tällänen sotku.
3. Rahat ovat vähissä, nääkin pääsykokeista johtuen kun en ehdi käydä töissä :D
Täytyy nyt vielä vikat 2 kk tsempata ja sitten toivottavasti tää pyrkiminen on ohi!

Vierailija
144/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Työttömyys. Olen hakenut paikkoja, mutta juuri nyt en jaksa uskoa että saisin koskaan koulutustani vastaavaa työtä. Töiden saanti ratkaisi monta muutakin pienempää ongelmaa.

2. Raha. Kaksi kasvavaa lasta, työttömyys, asuntolaina. Ei vaan ole kestävä yhtälö.

3. Ylipaino. Painoa on kertynyt salakavalasti aivan järkyttävän paljon. Ei siis kyse ole mistään parista ylimääräisestä, vaaan paristakymmenestä. Tiedän että pitäisi liikkua, mennä ulos ja lenkille, mutta en vaan saa itseäni liikkeelle.

4. Edellä mainittujen syiden vuoksi olen varmaan masentunut.

Jos saisin töitä, rahahuolet poustuisivat, itsetunto paranisi ja saisin itseni salille tai uimaan, joka auttaisi masennuksesta toipumiseen.

Vierailija
145/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Stressitasot ja unenlaatu

2. huono työilmapiiri (pl. lähimmät työtoverit)

3. liian vähän vapaa-aikaa ja palkkaa

Vierailija
146/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vauva on valvottanut 10 kk.
2. Muutto tulossa (parasta mitä vähään aikaan tapahtunut, mutta oon myös tajuttoman väsynyt niin vaan zombeilen ja yritän selvitä...)
3. Paniikki, että pääsenkö kouluun kun on aika lähteä kotoa pois ja palata aikusten maailmaan.. Olen halunnut jo pitkään opiskella, nyt olisi hyvä elämäntilanne, mutta pelkään pettyväni taaaaas, jos en pääsekkään! Hanttihommiin en enää 3. lapsen kanssa tohdi mennä :(

Vierailija
147/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Liian vähän parisuhdeaikaa

2. Lyhennetty työviikko -> rahat ei meinaa riittää

3. Lapset on viimeiset 2 viikkoa herännyt ennen kuutta -> itseä väsyttää

Vierailija
148/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rakkauden kaipuu (avioliitossa)

2. Suonikohjut

3. Ruoka on liian hyvää

Ei siis yhtäkään todellista ongelmaa tällä hetkellä

Vierailija
149/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mahdollinen raskaus
2.pitäisi vielä tänään jaksaa kahvakuulailla tunti
3. Kirjoittaa hyvä CV ennen 30/3

Vierailija
150/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Työsuhteen jatkuminen epävarma, yt:t ja koko firman tulevaisuus vaakalaudalla 2. Muutin tänne työn perässä enkä tunne tätä edelleenkään kotikaupungikseni, ikävöin ystäviäni ja perhettäni 3. Tänäänkin meni pullo viiniä vitutukseen ja ikävään, olen kai kohta juoppo kun muutakaan tekemistä tai vitutuksenpurkua kuin alkoholi ei ole.

Vierailija
151/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lapsen masennus. Tämä on kaikista kauheinta, omat ongelmat tuntuvat tosi vähäpätöisiltä siihen verrattuna.

2. Oma yksinäisyys, se ettei ole ystäviä

3. Se ettei ole töitä, eikä sellaista koulutusta millä tekisi mitään, eikä sellaista työkokemusta mitä kukaan arvostaisi, joten en tule koskaan saamaan oikeata työpaikkaa josta maksettaisiin niin paljon että sillä eläisi.

Vierailija
152/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En osaa vaan päättää minne Euroopan kaupunkiin lähtisin kevätlomalle. Roomaan? Barcelonaan? 2. Laiskottaa.. Salitreenit jääny liian vähälle lähiviikkoina. 3. Juuri pesty auto likaantui tänään loskapaskakelissä.

Vierailija
153/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rahat on todella tiukassa koko ajan.
2. Miehen kanssa riidellään parin päivän välein.
3. Vaikka rahat on tiukassa niin tilailen jatkuvasti kaikkea netistä osamaksulla :|

Vierailija
154/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. syöpä

2. mahdollinen lapsettomuus

3. raha-asiat

Vierailija
155/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miehellä ei ole juuri nyt töitä, raksoilla hiljaista
2. Esikoisen kamala uhma, en jaksaisi enää :(
3. Raskaus viikolla 25, kauheita supistuksia ja särkyä, pelottaa.

Vierailija
156/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vaikea paniikkihäiriö mihin mikään ei auta.
2. Hirvittävä väsymys ja saamattomuus jatkuvasti.
3. Ärsyttävä työ. Ei mahd, vaihtaa

Vierailija
157/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pitäisi löytää uusi koti, mutta täältä sellasta on vaikee löytää kun sen pitäis olla suht tilava kolmen lapsen kanssa. Mua stressaa, voisin muuttaa johonkin toiseen kaupunkiin.
2. Parisuhde, molempien pitää kattoo peiliin mut mies ei halua, ei itseään voi muuttaa- asenne......
3.Läheisten terveys ja elämä. Tämä asia olis oikeestaan ykkösenä.

Vierailija
158/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis valita terapeutti enkä oo käyny kuin yhdellä haastattelussa!

2. En tiedä missä asuisin enkä tiedä mikä musta tulee isona

3. Vaikeat ihmissuhteet joita en saa parannettua.

Vierailija
159/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, mies ja MIES

Vierailija
160/175 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kaudet (päiviä tai viikkoja kestävät) iloisia ja energistä oloa jota riittäisi muillekin ja siiten 2-3päivää järkyttävää ahdistusta, tuskaa ja masennusta. Siirtymät jotenkin tuskallisia. Nyt menossa juuri.
2) pelkään stressin laukaisevan uuden itsetuhoisen tai pysähdyskohtauksen jota en pysty hallitsemaan ja jonka loputtua en muista siitä mitään.
3) riittämättömyyden tunne joka liittyy väärään opiskelualaan (lähihoitaja)