Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nainen voi löytää seuraa toisesta naisesta?

Vierailija
14.12.2021 |

Kyse siis hetero naisesta joka haluaisi kokeilla toisen naisen kanssa seksiä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaisi itseäkin, olen tosin bi nainen. Kenties jostain gay baarista?

Vierailija
2/23 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuma. Osumaa ei ollut, olen hetero. Hyvin miellyttävä ja komea nuori mies tuli iskemään. Hän pettyi, kun tajusin mikä oli kuvio. Tarjosin hänelle tuopin, juttelimme mukavia. Hän meni iskemään seuraavaa ja onneksi onnistui. En tosiaan osa sanoa muuta kuin tuuri tai sattuma. Niin kai se on muillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäryhmä 40+ ... sieltä on mahdollista löytää.  Totta kai -  lesbon kanssa on turhaa puhua. 

Vierailija
4/23 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisista löytyy muutamia, jotka voi varmaankin ottaa naisen asiakkaaksi.

Vierailija
5/23 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielestäni erittäin typerä ajatus  .......

Vierailija
6/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin. Vaimoni haluais tyttöystävän

Vierailija
7/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että Tinderissä tai vastaavissa deittisovelluksissa olisi muitakin naisia, jotka etsivät seuraa seksikokeiluun toisista naisista. Tietoa tai kokemusta noista minulla ei kuitenkaan ole.

Vierailija
8/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla osallistua vaikka Tanssii tähtien kanssa -kisaan.

Vierailija
9/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mielestäni erittäin typerä ajatus  .......

Mun mielestä taas sun ajattelu on erittäin typerää.

Vierailija
10/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ihan lähipiiristä. Mä löysin itseni ystäväni kanssa ihan vahingossa, kummatkin ollaan perheellisiä ja miehet ei tiedä mitään.

Vierailija
11/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen taas , että niitä naisia on aika paljon joilla seksisuhde naisen kanssa. Esim. myös  jokainen yh haluaa seksiä  enkä malta jätta tilaisuutta käyttämättä.  Naisen kanssa on se  vieläkin turvallisempi ... 

Vierailija
12/23 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ihan lähipiiristä. Mä löysin itseni ystäväni kanssa ihan vahingossa, kummatkin ollaan perheellisiä ja miehet ei tiedä mitään.

Kerro eräälle pervolle hieman millaista hauskaa pidätte.

Vierailija
13/23 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni reissaa aika paljon ja on viikonloppujakin reissussa työnpuolesta. Lapsemme ovat jo niin isoja että ei tarvitse enää vahtia. Yksi lauantai sitten lähdin kaupungille pubiin ihan vain parille sidukalle ilman sen kummempia ajatuksia. Siemailin lasista kun nainen tuli ja kysyi saako istua, vastasin istu vain. Hän esittäytyi leenaksi ja hetken juteltuammen totesin hänet kivaksi ihmiseksi. Juttelimme niitä näitä ja aika kului ja humalluimmekin hiukan. Leena ehdotti että jatkoille hänen luo ja sanoin mennään vaan. Tulimme hänen asunnon eteiseen ja riisuimme päällysvaatteet kun hän kääntyi ja ja kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli minua. Häkellyin ja vastasin suudelmaan. Leena alkoi riisua minua ja heittäydyin mukaan peliin ja aloin myös riisumaan häntä. Kohta olimme alasti ja Leena talutti minut kädestä makkariin ja sanoi, anna mun olla sulle hellä. Menin selinmakuulle sängylle ja sitten Leena vei minut taivaisiin. Lopuksi hän laittoi lanteilleen straponin remmeillä ja nai taivaallisesti minua takaapäin pitkään. Sain illan ja yön aikana monia taivaallisia orgasmeja mitä en ollut kokenut miehen kanssa. Aloimme tapailla ja niin siinä kävi että erosin miehestäni ja nyt olemme asuneet 3 vuotta leenan kanssa yhdessä. Näin minusta siis tuli lesbo vahingossa. Katrin 44.

Vierailija
14/23 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni reissaa aika paljon ja on viikonloppujakin reissussa työnpuolesta. Lapsemme ovat jo niin isoja että ei tarvitse enää vahtia. Yksi lauantai sitten lähdin kaupungille pubiin ihan vain parille sidukalle ilman sen kummempia ajatuksia. Siemailin lasista kun nainen tuli ja kysyi saako istua, vastasin istu vain. Hän esittäytyi leenaksi ja hetken juteltuammen totesin hänet kivaksi ihmiseksi. Juttelimme niitä näitä ja aika kului ja humalluimmekin hiukan. Leena ehdotti että jatkoille hänen luo ja sanoin mennään vaan. Tulimme hänen asunnon eteiseen ja riisuimme päällysvaatteet kun hän kääntyi ja ja kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli minua. Häkellyin ja vastasin suudelmaan. Leena alkoi riisua minua ja heittäydyin mukaan peliin ja aloin myös riisumaan häntä. Kohta olimme alasti ja Leena talutti minut kädestä makkariin ja sanoi, anna mun olla sulle hellä. Menin selinmakuulle sängylle ja sitten Leena vei minut taivaisiin. Lopuksi hän laittoi lanteilleen

Niinpä niin! Ja tämän löpinää tarjosi Martti 62!

Vierailija
15/23 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen taas , että niitä naisia on aika paljon joilla seksisuhde naisen kanssa. Esim. myös  jokainen yh haluaa seksiä  enkä malta jätta tilaisuutta käyttämättä.  Naisen kanssa on se  vieläkin turvallisempi ... 

Naiselle kuin naiselle on enemmän tarjolla munaa kuin yllättäen lähestyvää lesbonaista..

Eri asia jos nainen on bi niin miksei etsisi myös naisseuraa tai olisi sellaiselle avoin. 

Mutta voin bi-naisena sanoa että miehet lähestyy mua huomattavasti useammin kuin mitä joku nainen josta kiinnostun lämpenisi lähestymiselleni.

Naiset myös harvemmin kuin miehet vaan pistää seksin kaiken edelle. Olemme parhaan ystäväni kanssa molemmat biseksuaaleja emmekä ole esimerkiksi koskaan edes harkinneet pitkinäkään sinkkuaikoina että seksi tulisi meidän suhteeseen mukaan.

Vierailija
16/23 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Her- appia joku käyttänyt?

Vierailija
17/23 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni reissaa aika paljon ja on viikonloppujakin reissussa työnpuolesta. Lapsemme ovat jo niin isoja että ei tarvitse enää vahtia. Yksi lauantai sitten lähdin kaupungille pubiin ihan vain parille sidukalle ilman sen kummempia ajatuksia. Siemailin lasista kun nainen tuli ja kysyi saako istua, vastasin istu vain. Hän esittäytyi leenaksi ja hetken juteltuammen totesin hänet kivaksi ihmiseksi. Juttelimme niitä näitä ja aika kului ja humalluimmekin hiukan. Leena ehdotti että jatkoille hänen luo ja sanoin mennään vaan. Tulimme hänen asunnon eteiseen ja riisuimme päällysvaatteet kun hän kääntyi ja ja kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli minua. Häkellyin ja vastasin suudelmaan. Leena alkoi riisua minua ja heittäydyin mukaan peliin ja aloin myös riisumaan häntä. Kohta olimme alasti ja Leena talutti minut kädestä makkariin ja sanoi, anna mun olla sulle hellä. Menin selinmakuulle sängylle ja sitten Leena ve

Sinulla on näköjään paha asennevamma.

Vierailija
18/23 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
19/23 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:ssa on paljon naisia jotka ovat bi-orientoituneita. Onko ap:lla tarvetta kutsukoodille?

Vierailija
20/23 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku toinen kokeilija. Lesbot ei ole yleensä kiinnostuneita yhden yön suhteista kokemattomien heteronaisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi