Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun ihmiset kohtelee pikkutyttönä vaikka ikää 32v?

Vierailija
23.03.2015 |

Työpaikalla tytötellään (no, olen hoitoalalla, eikä tämä ole pahinta), mutta siis kun jotkut ystävät ja tututkin saattavat kohdella kun sellasta "pikkuista tyttöpoloa". Taputtelevat päähän tai saattavat ottaa poskesta kiinni ja puristaa! Mua oikeesti alkaa ottaa päähän sellanen jotenkin väheksyvä asenne itseäni kohtaan. Mitä voin tehdä että se loppuisi? Ymmärtääkö kukaan edes mitä tarkoitan?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:49"]

Kerro tytöttelijöille, että olet istunut pari vuotta vankilassa taposta. Yksityiskohtineen.

Ehkä se loppuu siihen.

[/quote]

Loistava idea! :D Kiitos. t.ap

Vierailija
22/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:53"]

Työpaikalla tytötellään (no, olen hoitoalalla, eikä tämä ole pahinta), mutta siis kun jotkut ystävät ja tututkin saattavat kohdella kun sellasta "pikkuista tyttöpoloa". Taputtelevat päähän tai saattavat ottaa poskesta kiinni ja puristaa! Mua oikeesti alkaa ottaa päähän sellanen jotenkin väheksyvä asenne itseäni kohtaan. Mitä voin tehdä että se loppuisi? Ymmärtääkö kukaan edes mitä tarkoitan?

[/quote]

Kasvata pillukarvat ja vilauta tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:53"]

[/quote]

Saanko puristella sua pyllystä ja nuolla pillua? Saanko työntää kovan kaluni sisääsi ja saada sut tuntemaan itsesi aikuiseksi naiseksi?

Vierailija
24/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mua luultiin 14 vuotiaaksi. Ja ikää oli oikeasti 34 vuotta. Ei kauhean imartelevaa.

Kyllä, olen lyhyt. Kyllä, ei ollut kauheaa meikkikerrosta. Vaatteet eivät olleet mitenkään liian nuorekkaat. Omatoiminen olen ja suunkin saan auki, tosin en mikään suupalttikaan ole. Silti kyllä otti omanarvontunteen päälle..

Vierailija
25/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:07"]

Tänään mua luultiin 14 vuotiaaksi. Ja ikää oli oikeasti 34 vuotta. Ei kauhean imartelevaa. Kyllä, olen lyhyt. Kyllä, ei ollut kauheaa meikkikerrosta. Vaatteet eivät olleet mitenkään liian nuorekkaat. Omatoiminen olen ja suunkin saan auki, tosin en mikään suupalttikaan ole. Silti kyllä otti omanarvontunteen päälle..

[/quote]

Nojoo muakin on vasta luultu joksku koululaiseksi, mitä se nyt sitten iässä tarkoittaa... Max 16 vuotta? Silleen, että jos luullaan vaikka 25v niin otan kohteliaisuutena, mutta kun luullaan oikeasti pikkutytöksi ja kohdellaankin sen mukaan, niin se kyllä ottaa päähän. t.ap

Vierailija
26/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:27"]

Annas kun arvaan, tytöttelijät ovat miehiä? http://www.metro.fi/kolumnit/a1425954576564

[/quote]

Osa on, ja osa ei. Itse asiassa monet minuun väheksyvästi pikkutyttönä suhtautuvat ovat naisia! Ja osa on vielä suunnilleen samanikäisiäkin! t. ap

[/quote]Onko ne läskejä ja rumia ja kateellisia.

Vierailija
27/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia? Mulla on ja ikääkin pari vuotta enemmän ja silti saan vastaavaa kohtelua. Vanhemmat naisihmiset kohtelevat kuin pikkutyttöä, lässytilässytilää ja alkavat huolehtia asioistani kuin olisin ainan bimbo. Vaikka olen ihan järkevä ihminen. Huoh.

Vierailija
28/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti viattomuudestasi, kun sitä kestää.

-Mies 29v-

Vierailija
29/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvitset henkisen yliotteen noista alistajista! Seuraavan kerran ärjäiset oikein kunnolla tai puristat saman tien poskesta tai taputat päähän.

Vierailija
30/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:18"]

Nyt tarvitset henkisen yliotteen noista alistajista! Seuraavan kerran ärjäiset oikein kunnolla tai puristat saman tien poskesta tai taputat päähän.

Aika kun söpöö, pikkutyttö on vihainen! awww :))

[/quote]

Vierailija
31/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:59"]

Mua kans tytötellään, mutta lähinnä ajatuksentasolla, ei sentään oteta poskesta kiinni.

Oletko sinkku?  Minun tytöttely johtunee siitä.

[/quote]

No en ole sinkku, vaan rouva ollut jo monta vuotta. Ja lapsiakin on!

Vierailija
32/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:08"]

Oletko lyhyt? Lyhyitä taputellaan päähän niinkuin pikkulapsia.

[/quote]

Olen n. 164cm pitkä. Eli en mikään tosi lyhyt. Vaikka pieni ja siro kyllä...

Vierailija
33/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 ja 11 siis ap:n kirjoittamia...

Vierailija
34/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, tytöttelijät ovat miehiä?

http://www.metro.fi/kolumnit/a1425954576564

Vierailija
35/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennetta kehiin.

Vierailija
36/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, tytöttelijät ovat miehiä? http://www.metro.fi/kolumnit/a1425954576564

[/quote]

Osa on, ja osa ei. Itse asiassa monet minuun väheksyvästi pikkutyttönä suhtautuvat ovat naisia! Ja osa on vielä suunnilleen samanikäisiäkin! t. ap

Vierailija
37/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan ens kerralla poskesta puristelijaa samalla mitalla kiinni ja lässytä miten söpöjä olette yhdessä.Veikkaan että ei tarte kovin monesti tuota tehdä että loppuu.Tytöttely takaisin tai vastaavasti pojaksi kutsuminen voi myös tasata tilannetta.

Vierailija
38/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitään niin inhottavaa kuin että joku sanoo yleisesti tytöksi iästä huolimatta. Nimeäkin voi käyttää, siksi ne ovat meillä. Tetissä mua yksi työntekijä kutsui tytöksi, ei nimellä. Selitti ettei koskaan muka muista. Okei, ymmärrän sikäli. Mutta miten vaikeaa voi olla yhden nimen opettelu??
Olo oli vähän kiusallinen kun huudettiin tyyliin et : Hei tyttö! Tyttö! Hei sä tyttö siä!
Aarrgghh ://

Vierailija
39/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:31"]

[/quote]

[/quote]Onko ne läskejä ja rumia ja kateellisia.

[/quote]

Ei ne kyllä rumia tai läskejä ole olleet... Ja tuskin kateellisiakaan. Tekeekö joku noin jos on kateellinen toiselle? t. ap

Vierailija
40/40 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:32"]

Mä en tiedä mitään niin inhottavaa kuin että joku sanoo yleisesti tytöksi iästä huolimatta. Nimeäkin voi käyttää, siksi ne ovat meillä. Tetissä mua yksi työntekijä kutsui tytöksi, ei nimellä. Selitti ettei koskaan muka muista. Okei, ymmärrän sikäli. Mutta miten vaikeaa voi olla yhden nimen opettelu?? Olo oli vähän kiusallinen kun huudettiin tyyliin et : Hei tyttö! Tyttö! Hei sä tyttö siä! Aarrgghh ://

[/quote]

Niin toi on ärsyttävää kyllä iästä riippumatta. Sanomattakin selvää, että olen kuullut sitä jo nuorempana harjoitteluissa ja vastavalmistuneena.. Mutta silloin päälle 20v se ei häirinnyt niin paljon, koska pidin itseänikin vielä silloin jossain määrin tyttönä (etenkin kun olin sinkku ja lapseton) ja ajattelin että tytöttely varmasti jossain vaiheessa loppuu, mutta ei. Olen oikeasti 32-vuotias aikuinen, vaimo ja kahden lapsen äiti, voiko sellanen muka olla tyttö?

Kaiken lisäksi omasta mielestäni olen aina ollut melko varhaiskypsä ihan jo elämänkokemuksen seurauksena. En ole esimerkiksi ollut millään tavalla riippuvainen vanhemmistani sen jälkeen kun muutin pois kotoa 17-vuotiaana. Tiedän parikin ikäistäni joiden äidit käy siivoamassa heillä ja laittamassa ruokaa, ja he käyttäytyvätkin aivan kuten jotkut tytöt, kun pitävät sitä ihan itsestäänselvyytenä. Mutta ehkä tällainen ei näy päällepäin..

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi