Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihmiset on tyhmiä, kun ne maksaa kunnossa pysymisestä!
23.03.2015 |
Pitää olla kallis salikortti/jumppakortti/uimahallikortti/jne., että jaksaa harrastaa liikuntaa ja pysyä kunnossa. Itse en ole pistänyt penniäkään maksulliseen painojen vemppaamiseen ja olen todella hyvässä kunnossa. Älkää kysykö miten, mutta nekin rahat, mitkä olis menny salikortteihin, on menny kivoihin asioihin kuten ulkomaanmatkoihin ja kulttuuririentoihin.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minua ihmetyttää että samat ihmiset jotka käy kuntosalilla vaan ei viitsi tehdä mitään muuta ruumiillista. Muutaman kerran kyselly talkootöihin näitä salskeita kuntosalinaisia ja -miehiä, niin kumma kyllä ole ollenkaan aktiivisia sillä saralla. Mieletön kehuskelu somessa kun käynyt salilla sen puol tuntia pari kertaa viikossa ja tietty muiden dissaaminen päälle, että etkö muka käy salilla mitä? No, kuule en. Ei ole tarvetta. Ruumiillista työtä 8 tuntia päivässä ja siihen kotityöt ja muut ylimääräiset hommat. Lihakset huutaa hoosiannaa nukkumaan käydessä, mutta kylläpä oon vaan luuseri kun en juokse matolla sisätiloissa ja käy lueskelemassa lehtiä punttiksen nurkassa. Jumppaan toki myös ihan mielelläni kun kotona ehdin ja kivaa kyllä ilmaista.