Sofia Ruusilan mammapalstailu
Eilen oli nostettu Ruusila-aiheinen keskustelu kehuviestein uusista upeista kuvista. Oli myös ilmestynyt keskustelu "synnyttikö Kim Kardashian alakautta?" ja joku mamma kommentoi siihen "miksi sinua kiinnostaa, ellet ole vauvakuumeinen Sofia Ruusila" ja kappas, selasin Iltistä niin eilen oli ilmestynyt Ruusilajuttu, jossa lopussa kertoo vauvahaaveistaan. Sohvi on 99% varmuudella av-mamma!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:10"]Eilen oli nostettu Ruusila-aiheinen keskustelu kehuviestein uusista upeista kuvista. Oli myös ilmestynyt keskustelu "synnyttikö Kim Kardashian alakautta?" ja joku mamma kommentoi siihen "miksi sinua kiinnostaa, ellet ole vauvakuumeinen Sofia Ruusila" ja kappas, selasin Iltistä niin eilen oli ilmestynyt Ruusilajuttu, jossa lopussa kertoo vauvahaaveistaan. Sohvi on 99% varmuudella av-mamma!
[/quote]
minä olin tuo joka kommentoi noin ja varmuudella en ole sofia:)
Kyllä mun mielestä kaikissa lehtijutuissa puhuttiin muuttamisesta, eikä turistiviisumilla siellä piipahtamisesta. En tiedä mitä "kontaktien luominen" tarkoittaa, mutta töitä siellä ei saa turistiviisumilla etsiä tai siitä seuraa karkoitus maasta, eikä takaisin ole menemistä muutamaan vuoteen.
Kvaak kvaak!
Mulla on kohta pissat housussa, kun mä nauran näitä juttuja :)) *ryntää vessaan*
Kyllä on taas niin katkeria akkoja linjoilla.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:53"]
Kyllä mun mielestä kaikissa lehtijutuissa puhuttiin muuttamisesta, eikä turistiviisumilla siellä piipahtamisesta. En tiedä mitä "kontaktien luominen" tarkoittaa, mutta töitä siellä ei saa turistiviisumilla etsiä tai siitä seuraa karkoitus maasta, eikä takaisin ole menemistä muutamaan vuoteen.
[/quote]
Puhuivat kyllä muuttamisesta, mutta tarkemmin sanoivat "muuttavansa" sinne muutamaksi kuukaudeksi. Tota ristiriitaa silloin av:llakin ihmeteltiin.
Kvaak kvaak kvaak kaikille ankkahuulille tasapuolisesti.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Puhuivat kyllä muuttamisesta, mutta tarkemmin sanoivat "muuttavansa" sinne muutamaksi kuukaudeksi. Tota ristiriitaa silloin av:llakin ihmeteltiin.
[/quote]
Ainahan noi suomalaiset julkkikset puhuu muuttamisesta, kun lähtevät pidemmälle "lomalle" losiin.
Säälittävä tyrkky tää nainen on tai sellaisen kuvan antaa itsestään julkisuudessa...
Tuo jenkkeihin "muuttava" tyrkkyjulkkisarmeija on jo kestovitsi. :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:17"]Välillä tuntuu ettei naisten elämässä paljon mitään muuta ole kuin se oma kroppa.
[/quote]
Ööh. Se on sen ammatti.