Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Ruusilan mammapalstailu

Vierailija
23.03.2015 |

Eilen oli nostettu Ruusila-aiheinen keskustelu kehuviestein uusista upeista kuvista. Oli myös ilmestynyt keskustelu "synnyttikö Kim Kardashian alakautta?" ja joku mamma kommentoi siihen "miksi sinua kiinnostaa, ellet ole vauvakuumeinen Sofia Ruusila" ja kappas, selasin Iltistä niin eilen oli ilmestynyt Ruusilajuttu, jossa lopussa kertoo vauvahaaveistaan. Sohvi on 99% varmuudella av-mamma!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:17"]Välillä tuntuu ettei naisten elämässä paljon mitään muuta ole kuin se oma kroppa.
[/quote]
Ööh. Se on sen ammatti.

Vierailija
22/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee vastaan huudan

Kvaak!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:10"]Eilen oli nostettu Ruusila-aiheinen keskustelu kehuviestein uusista upeista kuvista. Oli myös ilmestynyt keskustelu "synnyttikö Kim Kardashian alakautta?" ja joku mamma kommentoi siihen "miksi sinua kiinnostaa, ellet ole vauvakuumeinen Sofia Ruusila" ja kappas, selasin Iltistä niin eilen oli ilmestynyt Ruusilajuttu, jossa lopussa kertoo vauvahaaveistaan. Sohvi on 99% varmuudella av-mamma!
[/quote]
minä olin tuo joka kommentoi noin ja varmuudella en ole sofia:)

Vierailija
24/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä kaikissa lehtijutuissa puhuttiin muuttamisesta, eikä turistiviisumilla siellä piipahtamisesta. En tiedä mitä "kontaktien luominen" tarkoittaa, mutta töitä siellä ei saa turistiviisumilla etsiä tai siitä seuraa karkoitus maasta, eikä takaisin ole menemistä muutamaan vuoteen. 

Vierailija
25/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvaak kvaak!
Mulla on kohta pissat housussa, kun mä nauran näitä juttuja :)) *ryntää vessaan*

Vierailija
26/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin katkeria akkoja linjoilla. 

Vierailija
27/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:53"]

Kyllä mun mielestä kaikissa lehtijutuissa puhuttiin muuttamisesta, eikä turistiviisumilla siellä piipahtamisesta. En tiedä mitä "kontaktien luominen" tarkoittaa, mutta töitä siellä ei saa turistiviisumilla etsiä tai siitä seuraa karkoitus maasta, eikä takaisin ole menemistä muutamaan vuoteen. 

[/quote]

Puhuivat kyllä muuttamisesta, mutta tarkemmin sanoivat "muuttavansa" sinne muutamaksi kuukaudeksi. Tota ristiriitaa silloin av:llakin ihmeteltiin.

Vierailija
28/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvaak kvaak kvaak kaikille ankkahuulille tasapuolisesti.

Vierailija
29/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Puhuivat kyllä muuttamisesta, mutta tarkemmin sanoivat "muuttavansa" sinne muutamaksi kuukaudeksi. Tota ristiriitaa silloin av:llakin ihmeteltiin.

[/quote]

Ainahan noi suomalaiset julkkikset puhuu muuttamisesta, kun lähtevät pidemmälle "lomalle" losiin. 

Vierailija
30/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä tyrkky tää nainen on tai sellaisen kuvan antaa itsestään julkisuudessa...

Vierailija
31/31 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jenkkeihin "muuttava" tyrkkyjulkkisarmeija on jo kestovitsi. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi