Naiseni ei siivoa
Töistä tullessani jälleen kerran tulin sotkuiseen kämppään, vaikka naiseni oli luvannut siivota. Jatkunut jo n. vuoden. Käyn töissä ja teen ylityötä jotta rahat riittäisivät, nainen puolestaan ollut 2 vuotta työttömänä. Hänen jouduttuaan työttömäksi sanoin että on ihan okei jos ei hae heti töitä, mutta pyysin hieman enemmän panostusta kotitöihin koska tiesin että joudun itse ottamaan ylitöitä ja olen väsyneempi. Nyt kuitenkin viimeisen vuoden ajan olen 90%:sti tehnyt kaikki kotityöt, välillä nainen vie roskat mutta ei koskaan siivoa tai muuta. Makuuhuoneessakin pihtailee, valittelee väsymystään tai päänsärkyään. Puhe ei tehoa, kannattaako ottaa ero?
Kommentit (8)
Siivoa itse, jos sotku sua häiritsee.
Mulla oli yks exä kans kuka oli niin laiska että roskiksetkin vei aina parvekkeelle, kun ei jaksanut niitäkään viedä.
Mitö hän sitten tekee päivät pitkät???luulis että olis aikaa siivotakin jos on työttämänä vai onko hän vaan laiska ja saamaton.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:41"]SIivous on miehen tehtävä.
[/quote]Mitä se on ?
On selkeesti masentunut. Kehota hakemaan apua.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:41"]SIivous on miehen tehtävä.
[/quote]
Siivous on sen tehtävä joka makaa päivät himassa käymättä töissä.
Ap, kysypä siltä naiseltasi, onko hän masentunut. Sano hänelle, että hänen pitäisi mennä lääkäriin, jotta saisi apua masennukseensa: lääkkeen ja terapiaa.
Ilmeisesti hän ei itsekään tiedä, miksi ei jaksa siivota eikä etsiä töitä. Onko hänen elämässään ollut muita stressitekijöitä kuin työttömäksi jääminen? Työttömyyskin on kova pala useimmille ihmisille ja pistää ihan väkisin mielen matalaksi.