Seurustelisitko miehen kanssa jolla kela kortissa 112 koodi
Kommentit (17)
Olen naimisissa sellaisen kanssa. Upea puoliso, ikä on tasannut myrskyt. Lääkkeetön bipo II.
No en ole kysellyt yhdeltäkään kelakortti nähtäväksesi.
Mutta nyt kun sen sanoit, niin googlasin ja sanon, että ei kiitos, en ole kiinnostunut yhtään.
No en kyllä, valitan. Vaikka ois tasapaino nyt, uusimisriski on iso ja se periytyykin...
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Vakavia mielenterveyden häiriöitä.
Minä seurustelin naisen kanssa jolla on 112 koodi. No lopulta minullakin oli KELA kortissa koodi 112... Seura tekee kaltaikseen.
Ei ole tullut kyseltyä kelakorttia seurustellesssa tai edes naimisissa ollessa. Että ei vaikuta. En edes tiennyt että siinä on jotain koodeja. Onkohan?
En. Se voi olla palstan kauhu 121212.
Seurustelin joo. Tyyppinä ihan mielenkiintoinen mutta kumppanina käytännössä mahdottomuus.
Minulla on skitsofrenia eikä kortissani ole mitään merkintää.
Mulla on acdc ja avainlippukoodi. En tiennyt että pitää näyttää kela-korttia lukijalle...
Onko se joku uus juttu?
Jos joku pyytäisi Kela-korttiani nähtäväksi treffeillä, lopettaisin suhteen siihen paikkaan.
Olen seurustellut, miehellä oli ollut psykoottistasoinen masennus, ja sen vuoksi erityiskorvattavuus 112 Kelakortissa näihin lääkkeisiin. Yksi parhaimmista ja fiksuimmista ihmisistä, joita olen koskaan tavannut. En ymmärrä, miksi tuo erityiskorvattavuus lääkkeisiin voisi olla seurustelun este.
Mulla on itsellä, eikä oo haitannut elämää juurikaan.