Nainen, jos kiinnostut miehestä romanttisessa mielessä
... ja se kiva mies sitten lyhyen tapailun jälkeen ehdottaakin seksisuhdetta, olisitko ainoastaan pettynyt vai tarjoaisitko verbaalista avokämmentä?
Kommentit (11)
Aikuisia ihmisiä olemme ja jos kaikki hyvin mukavasti menee ja paikka on hyvä, niin aika nopeasti tilanne etenee seksiin. Ei siinä kenenkään mitään ehdottaa tarvitse jos molempia haluttaa yhtä paljon. N39
Pettynyt enkä lähtisi siihen. Seksisuhteessa olen ollut vain miesten kanssa, joista olen seksuaalisesti kiinnostunut, en romanttisesti.
En lähtisi seksisuhteeseen, jos olisi tunteita pelissä. Ja jos olen seksisuhteessa niin peli vihelletään poikki jos tunteita ilmaantuu.
Pettyisin. Ja jos kyseessä olisi ystävä, ystävyys olisi siinä.
Tämä virhe on tullut tehtyä. Ja tunteet vaan voimistui seksisuhteen jatkuessa. Ja nytpä mies tapailee potentiaalisempaa seurustelukumppania. Ja minulla särkynyt sydän.
Kiitti vastauksista. Itse en ole ollut ehdottamassa, mutta kaipasin naisnäkökulmaa. -ap
---
Meinataanko etta kun oikein paljon loukataan,arsytetaan miesta niin tama pyytaa ulos ja ehka johonkin muualle?
Kertokaapas se kiinnostus mieluummin suoraan miehelle ettei rakkauden saippua pullahda muihun kasiin.
Nuorempana sanoin muutamallekin kauniille mutta rasittavalle naiselle, etten ole kiinnostunut seurustelusta yhtään mutta seksistä kovasti. Tämä siis yhden tai kahden deitin jälkeen pain naamaa ja selvinpäin...Jokainen on loukkaantunut aluksi, sekä haukkuneet kusipääksi sun muuta. Myöhemmin jokainen näistä soitteli usein yöllä, pääseekö kylään kun baarissa tylsää. Joo, sai tulla...
Riippu tilanteesta ja erityisesti siitä miten asia esitetään.