Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki saa lapsia. Paitsi minä

Vierailija
14.12.2021 |

Vituttaa tuo että jokainen päivittää faces ja instassa joko raskausmahaansa tai jo syntynyttä vauvaa.

Itse olen todella vaikeassa elämäntilanteessa eikä lapsi ole mahdollinen nyt enkä tiedä onko tulevaisuudessakaan.

Olenko nut sitten onneton loppuelämäni. Kun näyttäis tuo lapsi olevan tässä yhteiskunnassa se mittari täyteen onnellisuuteen tai että saatko perheen ja täydellisen perhe-elämän.

Minä en saa ehkä koskaan. Vituttaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ongelma poistuu panemalla. Ja jos ei sillä ratkea, niin luonto ei sinun halua sukua jatkavan.

Vierailija
2/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ongelma poistuu panemalla. Ja jos ei sillä ratkea, niin luonto ei sinun halua sukua jatkavan.

Niin, olisikin näin helppoa... mutta kun pitäisi jaksaa olla äiti. En jaksa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat sulle, Ap. Sama suru täällä. Ikää on jo liikaa.

Vierailija
4/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on samoja mietteitä. Enkä osaa sua auttaa, muuten kuin sanomalla, ettet ole yksin. Ensin pitäisi saada elämä kuntoon, mutta en tiedä, onnistuuko siinä aikaikkunassa, minkä luonto on asettanut.

Vierailija
5/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Meillä jo yritystä takana 7 vuotta, neljä ivf- hoitoakin takana, mutta ei. Kyllähän se kirpaisee nähdä niitä vauvauutisia, mutta toisaalta eipä muiden onni ole minulta pois

Vierailija
6/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee äidiksi niin pitäisi jaksaa hoitaa lapsen harrastuskyyditykset yms.

Vierailija
7/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mulla on samoja mietteitä. Enkä osaa sua auttaa, muuten kuin sanomalla, ettet ole yksin. Ensin pitäisi saada elämä kuntoon, mutta en tiedä, onnistuuko siinä aikaikkunassa, minkä luonto on asettanut.

Sepäs se. Kiva tietää että en ole ainoa. Just nyt on ahdistanut kun on tuntunut että KAIkKI saa lapsia. Raskaana joka päivä joku julkistaa raskaus uutisensa voi Huoh.

Pitäisi olla onnellinen toisten puolesta mutta vaikeaa . Olen ehkä katkeroitunut.

Toisaalta vielä on mahdollisuus että tässä elämässä saisi oman perheen mutta tuntuu että kello tikittää ja oma tilanne on niin epävakaa

Ap

Vierailija
8/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla ikää?

Oon miettinyt kuinka kauan on aikaa? Mä olen pian 30v. Ensi vuonna

Vierailija
9/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Malmivaara, 48 on raskaana!

Vierailija
10/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olisikin näin helppoa... mutta kun pitäisi jaksaa olla äiti. En jaksa

Ap

Ihan hyvä siis ettet ole raskautunut. Lapselle on kuule vaan jaksettava olla se äiti. Se ei oo mikään kesäkissa minkä voi jättää talveksi heitteelle

Vierailija
11/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aina tuollaisia uutisia nähdessäni että thank god en ole samassa tilanteessa. Ei kaikkien tarvitse saavuttaa elämässä samoja asioita.

Vierailija
12/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä miksi juuri nyt kaikki hankkii lapsia. Mun mielestä maailman tulevaisuus ei näytä hirveän hyvältä.

Vierailija
13/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä miksi juuri nyt kaikki hankkii lapsia. Mun mielestä maailman tulevaisuus ei näytä hirveän hyvältä.

Körönän takia ei minnekkää pääse nii sama panna kotona lämpimässä peiton alla pimeässä

Vierailija
14/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olepa ymmärtämättä.

Vierailija
15/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Malmivaara, 48 on raskaana!

Niih. Kyllä mummotki panee

Vierailija
16/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan paljoa lohduta mutta kun nykymaailmaa seuraa, niin vastuullinen ihminen ei lapsia tänne tee. Ajattelin näin jo ennen koronaa, kertakäyttö-someinfluensseri-lentomatkailu-ostaostaosta -kulttuuria seuratessa. Ja nyt kun maailmalla riehuu hengenvaarallinen tauti joka repii yhteiskuntia ja vie jo olemassaolevilta lapsilta tulevaisuuden, niin syntyvyys sen kun vaan kasvaa.... 

Vierailija
17/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla ikää?

Oon miettinyt kuinka kauan on aikaa? Mä olen pian 30v. Ensi vuonna

17v. Ap

Vierailija
18/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan paljoa lohduta mutta kun nykymaailmaa seuraa, niin vastuullinen ihminen ei lapsia tänne tee. Ajattelin näin jo ennen koronaa, kertakäyttö-someinfluensseri-lentomatkailu-ostaostaosta -kulttuuria seuratessa. Ja nyt kun maailmalla riehuu hengenvaarallinen tauti joka repii yhteiskuntia ja vie jo olemassaolevilta lapsilta tulevaisuuden, niin syntyvyys sen kun vaan kasvaa.... 

Uusia ihmisiä tarvitaan koska korona heivaa kaikki :))

Vierailija
19/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap:lla on ikää? Onko edes mikään "kiire"?

Vierailija
20/35 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaisi itseä muihin tai olettaisi että perhe-elämä on joku salainen oikotie onnen. Siellä onnellisten kuvien takana voi olla jopa vuosien yrittämistä, keskenmenoja jne. Niistä vaan kovin harva somessa huutelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi