Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö tuttuihin törmäämistä käydessäsi hampurilaisella?

Vierailija
22.03.2015 |

Onkohan minulla kohtalotovereita? Kuolisin häpeään jos joku tuttu osuisi samaan aikaan McDonald'siin, Hesburgeriin tai mihin tahansa pikaruokapaikkaan. Yleensä otan ruuan mukaan, koska pahin painajaiseni olisi joutua syömään sen hamppari jonkun edessä. Jos jo jonossa törmään tuttuihin, otan yleensä purilaisen tilalle jotain muuta, vaikka salaatin.

Kommentit (21)

1/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydessäni tuollaisessa paikassa laitan sellaisen huivin päähäni että minut tunnistaa vain suoraan edestä päin.

Vierailija
2/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En? Mitä sitten jos törmäisitkin? Samalla asiallahan se tuttusikin siellä olisi. Vai haluatko esittää jotenkin parempaa tutuillesi kuin oletkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se häpeä on helppo välttää kun ei käy tuollaisissa paikoissa. Kuka sellaista epäterveellistä sontaa haluaa ylipäänsä itseensä laittaa?

Vierailija
4/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:51"]No se häpeä on helppo välttää kun ei käy tuollaisissa paikoissa. Kuka sellaista epäterveellistä sontaa haluaa ylipäänsä itseensä laittaa?
[/quote] Minä.

Vierailija
5/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:51"]

En? Mitä sitten jos törmäisitkin? Samalla asiallahan se tuttusikin siellä olisi. Vai haluatko esittää jotenkin parempaa tutuillesi kuin oletkaan?

[/quote]

En tietenkään, mutta jotenkin pidän yksin hampurilaisella käymistä surullisena, vaikka harrastan sitä itsekin. AP

Vierailija
6/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:51"]

[/quote]

En tietenkään, mutta jotenkin pidän yksin hampurilaisella käymistä surullisena, vaikka harrastan sitä itsekin. AP
[/quote] Ei kai siinä nyt mitään surullista ole, jollet siellä sentään joka päivä hyppää.

Vierailija
7/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltämättä ihmettelen miksi joku ylipäätään käy MacDonaldsissa. Ei sieltä ainakaan ruokaa saa. Kannattaa tehdä purilaiset itse. Tulee 100 kertaa parempaa.

Vierailija
8/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tuttuihin törmäämistä lidlissä. Eihän sitä häpeää kestäisi erkkikään

Vierailija
9/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, kaikkea sitä pitääkin pelätä, saati hävetä.

Eikä nykyään tartte "yksin" mennä yhtään minnekään, eikös se älykännykkä ole kourassa joka tapauksessa, voi tuijottaa sitä, niin ei tartte olla huomaavinaan niitä mahdollisia tuttuja, jotka yhyttäis sut hampurilainen kourassa. Jos ne kulkee ohi, ei tartte huomata, jos ne tulee siellä samassa Hesessä vastaan, niin ihan yhtä lailla ne on siellä sitä "huonompaa evästä" hakemassa kuin sinäkin.

Vierailija
10/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään tuttuihin törmäämistä kun tulen kaupasta ruokakassin kanssa. OMG! Nehän näkee että syön työajan ulkopuolellakin, olen siis ihan itsekuriton olento. Ja se vasta noloa onkin jos ne näkee että ostoskassissa on wc-paperia...

Vierailija
11/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ihan saatanasti. Siks mulla on aina kommandopipo päässä kun meen Heseen. Ärsyttävää vaan kun aina myyjä luulee että aion ryöstää, aina täytyy vakuutella että en tarvi rahoja vaan hampurilaisen.

Vierailija
12/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää vaikka olen läski. Eiköhän ne tajua muutenkin, että paskaruokaa on tullut syötyä, että on nämä läskit hankkinut. Ei niitä kuulkaa salaatilla saada.

Vierailija
13/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle noi on nimenomaan yksinruokailupaikkoja. Ja nolommaltahan se tuntuis jäädä ravintolan pussi kädessä kii kotimatkalla.

Vierailija
14/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään. Menen aina autokaistalle laina autossa, peruukki päässä ja aurinkolasit silmillä ! Ettei kukkaa vaa nää !

Vierailija
15/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä miten hampurilaispaikan safkat olisivat ravinto-arvoltaan huonompia kuin muutkaan ravintolaruoat. Kävin eilen syömässä simpukat, lisukkeena majoneesia ja ranskalaiset. Hyvää oli. Mutta on joku bic mac varmaan terveellisempikin kuin tuollainen annos.

Vierailija
16/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä mutta litissä häpeän jos joku näkee minut

Vierailija
17/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä hävetä edes sen mäkkärin pahvipussin kanssa kotimatkalla? Minulle tulee ainakin jotenkin todella rahvas olo :(

Vierailija
18/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen vain kerran törmännyt tuttuun hampparilla, vaikka käyn usein.

Vierailija
19/21 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo käyny mielessäkään hävetä :D vitsi mitä juttuja täältäki lukee

Vierailija
20/21 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi