Olen niin kyllästynyt ihooni...
Vuoden verran olen tapellut ihoni kanssa, käynyt ihotautilääkäreillä, kosmetologeilla, kokeillut suurinpiirtein jokaisen merkin ihonhoitotuotteita, jättänyt ruokavaliosta rasvat ja herkut pois, ollut meikittä vapaapäivisin aina kun pystyn, liikun ja juon paljon vettä... Silti kasvot on täynnä pientä finniä, hormoninäppyä, mustapäätä ja muuta epäpuhtautta. Välissä on ollut kausia, että ihon kunto on ollut siedettävä tai jopa hyvä mutta nyt taas tilanne on räjähtämässä käsiin. Kiva herätä kun naamassa joka aamu uusi finni. Turhauttaa ja jätän kohta ihoni hoitamatta kokonaan kun mikään ei auta.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:14"]Mulle tulee kasvovesistä finnejä.
[/quote] käytät vääränlaista kasvovettä ihotyypillesi:D
Mä en hormoniehkäisyllä yrittäisi korjata asiaa, jos kyse on vain joistakin finneistä, pienistä näpyistä ja mustapäistä.
Mulla oli nuorena otsa ongelmallinen alue aina ja sitä kesti aina siihen asti kun n. parikymppisenä alkoi ilmaantumaan pikku näppylöitä leukaan ja leukaluille. Sillon oli se fiilis, että ei oo normaalia ja menin ihotautilääkärille. Eka sain antibiootit ja oli niin hieno iho, mutta kuurin loputtua palutui pian samaks paskaks. Vahvempi roaccuttan tepsi ja ei ongelmia moneen vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:51"]
Iherbistä saa tilattua pilkkahintaan.
[/quote]
Kuin luotettavia tuotteita tuolla on?
En osaa sanoa muuta kuin että otan osaa. Saman asian kaa painittu. Erona on, että mulla alkoi 12v. Oon nyt 22. E-pillerien lopettamisen jälkeen räjähti.
Mulle tulee kasvovesistä finnejä.