Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa kun oon ihan uuno politiikka-asioissa

Vierailija
22.03.2015 |

Eduskuntavaalien takia oon taas joutunut miettimään tätä. Yritän tehdä vaalikoneella testin niin en edes osaa vastata kaikkiin kysymyksiin, kun en ymmärrä niiden merkitystä laajemmin. En tunne puolueita ja niiden ideologioita tarpeeksi, että tietäisin ketä olisi fiksuinta äänestää. En seuraa politiikkaan liittyviä uutisia. Se ei yksinkertaisesti kiinnosta minua tarpeeksi, vaikka tiedän, että sen pitäisi. Koen oloni todella TYPERÄKSI kun olen niin tietämätön. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama täällä....

Vierailija
2/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Minä ihan samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva ainakin tietää etten ole ainut! -ap

Vierailija
4/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kestävyysvaje ei kiinnosta niin vasemmistolle ääni vaan ja velaksi eläminen jatkuu ja pahenee!

Tai ryssien ydinaseilla uhkailu.

Vierailija
5/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos politiikka ei kiinnosta, niin sitten se ei vaan kiinnostaa. Ei pidä kutsua itsensä typeräksi sen vuoksi. Voit valita jonkun pelkästään yhden laajan vaalilupauksen perusteella.

Vierailija
6/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää vasemmistoa.

Vierailija
7/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama ongelma. Haluaisin olla kiinnostunut politiikasta ja lueskelenkin siitä jonkin verran, mutta en vaan tajua enkä osaa. En myöskään osaa valita sitä vähiten paskaa, kun tuntuu kuitenkin, että kaikissa noissa on jotain mätää. Sitten on jotain pikkupuolueiden ihan ok ehdokkaita, mutta hyödyttääkö niille antaa ääntä...

Ääh.

Vierailija
8/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut pestautua trollitehtaalle. Siellä ei tarvitse olla tietoa.

Vierailija
9/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:00"]

Äänestäkää vasemmistoa.

[/quote]

T. Stalin, Mao, Castro & Kim Jong Un

Vierailija
10/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:17"]

Eduskuntavaalien takia oon taas joutunut miettimään tätä. Yritän tehdä vaalikoneella testin niin en edes osaa vastata kaikkiin kysymyksiin, kun en ymmärrä niiden merkitystä laajemmin. En tunne puolueita ja niiden ideologioita tarpeeksi, että tietäisin ketä olisi fiksuinta äänestää. En seuraa politiikkaan liittyviä uutisia. Se ei yksinkertaisesti kiinnosta minua tarpeeksi, vaikka tiedän, että sen pitäisi. Koen oloni todella TYPERÄKSI kun olen niin tietämätön. 

[/quote]

mikä sua ottaa päähän? mikä maassa on väärin? 

mitä et ymmärrä? 

Vierailija
11/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:03"]

Mulla on vähän sama ongelma. Haluaisin olla kiinnostunut politiikasta ja lueskelenkin siitä jonkin verran, mutta en vaan tajua enkä osaa. En myöskään osaa valita sitä vähiten paskaa, kun tuntuu kuitenkin, että kaikissa noissa on jotain mätää. Sitten on jotain pikkupuolueiden ihan ok ehdokkaita, mutta hyödyttääkö niille antaa ääntä... Ääh.

[/quote]

Äänestä vaan pienpuolueita. Yksi ääni pienpuolueille on ääni vähemmän Kokoomukselle, SDP:lle ja keskustalle. Nämä kolme eivät todellakaan tarvitse mitään ääniä.

Vierailija
12/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:04"]

Oletko ajatellut pestautua trollitehtaalle. Siellä ei tarvitse olla tietoa.

[/quote]

Voisinpa mennäkkin, trollien keksiminen saattaisi olla hauskaa :) Mutta valitettavasti tämä ei ole sellainen, vaan olen ihan tosissani. -ap

Vierailija
13/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tajua politiikkaa ja sen lehmänkauppoja ja puliveivauksia, ei ole välttämättä itse tyhmä!!

Mä neuvoisin kuitenin ap:tä miettimään sitä, millaiset asiat on sinusta pielessä sun ympäristössä ja elämänpiirissäsi. Ne ovat niitä tärkeitä asioita ja voit etsiä vastauksia niihin poliitikkojen vastauksista. Esim työpaikat ja työttömyys voi olla tällaisia asioita. 

Vierailija
14/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa, hyvissä ajoin ennen vaaleja yritän kunnostautua, luen, katson, teen vaalikoneita, ja totta, osa niistä kysymyksistä on mulle hebreaa... Mulla ehkä vähän helpottaa se, että tiedän, mitä puolueita en varmuudella äänestä. Ei kaikki voi vaan tajuta, silti pitäisi yrittää äänestää hyvin.

Vierailija
15/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin,kun yhtäkkiä onkin taas vaalit enkä edes tiennyt heti mitkä vaalit. Elämässä on niin paljon kaikkea etten ehdi ja jaksa enää politiikan asioihin paneutua.

Vierailija
16/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo kokoomusta.

Vierailija
17/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kysymyksiä et ymmärrä AP?

Kokoomusta top3 neuvoo vaalikone.fi äänestämään, mutta ääni menee kyllä jollekin piraatille kun vähiten huono löytyy..

Vierailija
18/18 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitan äänestämään sellaista puoluetta jaka ei halua lisää mamuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi