Paras halpa silmänympärysvoide?
Olen viisikymppinen, ja käyttänyt aiemmin kalliita, noin 100e silmänympärysvoiteita, eikä hinta ole taannut toimivuutta. Nyt saa vinkata jos käytät halpaa ja hyvää voidetta :)
Kommentit (23)
Jos sanon mitä käytän - et usko kumminkaan. On halpa ja hyvä.
Minä käytin kolmisenkymmentä vuotta pelkkiä "luksusmerkkejä", mutta viisi vuotta sitten siirryin halvimpiin tuoksuttomiin tuotteisiin. Juuri nyt on käytössä Nivean Q10 Power -silmänympärysvoide, eivätkä silmänympärykseni näytä kärsineen yhtään.
Ymmärtääkseni Lidlissä on myynnissä erittäin hyviä ihonhoitotuotteita. Itse en ole päässyt niitä kokeilemaan, mutta aion kyllä.
Itse olen ollut tähän tyytyväinen
https://www.gorjuz.com/Kollagenintensiv-8b1
Uskaltauduin kokeilemaan koska lupasivat rahat takaisin jos en olisi tyytyväinen
Dermosilin Yönaamio silmänympärysiholle. Ihan loistava. Käytän erittäin kuivalle iholleni myös päivisin. Ja mikä parasta, sopii myös tosi herkälle iholle ja silmille. Maksaa 7,90 €.
Niin, mistäköhän toimivuudesta nyt puhutaan. Rypyt, kuivuus, pigmentti vai mitä? Ei ole mitään maagista voidetta mikä toimii kaikkiin ongelmiin.
Lidlissä on kaikki parempaa, eli Cien-voiteet. En itse näitä käytä, mutta on kuullut että ne ovat hyviä, hintakin on kohdillaan, nyt on juuri tarjouksessa ma-ke, noin 4€/kpl.
T. Lidl-mies
Lidlin silmänympärysvoiteelle ääni täältäkin.
Silmän ympärykset eivät tarvitse erillistä voidetta eli se sama voide mitä muuallekin naamaan. Naiset just lankeaa näihin et ostetaan muka silmänalusille oma mini voide ja maksetaan sama hinta ku normi voiteesta.
Apteekista CeraVe Eye Repair Cream, hinta 13 euron luokkaa. Palaan aina tähän, vaikka kokeilisin välissä kalliimpia.
En ole käyttänyt, mutta kun ryhdyin käyttämään kuivien silmieni vuoksi suomalaista tyrniöljyä sisältävää silmäsuihketta niin huomasin että se on parantanut silmänympärysihoni siinä sivussa. Omega 7 silmäsuihke Valioravinto.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt, mutta kun ryhdyin käyttämään kuivien silmieni vuoksi suomalaista tyrniöljyä sisältävää silmäsuihketta niin huomasin että se on parantanut silmänympärysihoni siinä sivussa. Omega 7 silmäsuihke Valioravinto.
Olen 53v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistäköhän toimivuudesta nyt puhutaan. Rypyt, kuivuus, pigmentti vai mitä? Ei ole mitään maagista voidetta mikä toimii kaikkiin ongelmiin.
Ongelmattomalle iholle?
Vierailija kirjoitti:
Silmän ympärykset eivät tarvitse erillistä voidetta eli se sama voide mitä muuallekin naamaan. Naiset just lankeaa näihin et ostetaan muka silmänalusille oma mini voide ja maksetaan sama hinta ku normi voiteesta.
Tämä! Itse panostan itselle toimiviin seerumeihin ja päälle levitän Erisanin hajusteettoman voiteen, jonka levitän myös silmänympäryksille.
PIRKKA!!!