Vanha mies nousi täydessä bussissa antaakseen minulle paikan
Tajusin vasta kotona että luuli minun varmaan olevan raskaana.
Kommentit (19)
näinhän se on, että antaa nuorten istua, että jaksavat vanhana seisoa
Tiesi ettei nykynuoriso jaksa seistä
Vanhat herrasmiehet luovuttavat istumapaikkansa naisille, myös muille kuin raskaana oleville.
Herrasmiehiä on enää vain vanhemmissa ihmisissä. En ihmettele yhtään ap:n kokemusta Käytöstapoja ei taideta opettaa kodeissa eikä koukuissa.
Useimmat nuoret ovat niin itsekkäitä, eilenkin vastaani tuli liukkaalla jalkakäytävällä 4 lukiolaista rinnakkain, olin vissiin näkymätön kun eivät väistäneet yhtään, sain hypätä lähes ajoradalle.
Eikös Suomessa olekaan tasa-arvoa?
Hienoa että herrasmiehiä on vielä olemassa. 🌹
Mua ärsyttää nää 50 v äijävanhukset jotka aukasee oven , luuleeks ne etten mä saa niit auki.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää nää 50 v äijävanhukset jotka aukasee oven , luuleeks ne etten mä saa niit auki.
Sitä sanotaan kohteliaisuudeksi. Sitä paitsi hieno ele, kun kulkee ostoskassien tms. kanssa. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiehiä on enää vain vanhemmissa ihmisissä. En ihmettele yhtään ap:n kokemusta Käytöstapoja ei taideta opettaa kodeissa eikä koukuissa.
Useimmat nuoret ovat niin itsekkäitä, eilenkin vastaani tuli liukkaalla jalkakäytävällä 4 lukiolaista rinnakkain, olin vissiin näkymätön kun eivät väistäneet yhtään, sain hypätä lähes ajoradalle.
Vahvistan. Työmatkapyörräillessä saa rimputtaa koululaisryhmien kohdalla kelloa 5-6 kertaa ennen kuin päät alkaa pyöriä ympärille mikä ääntää. Sen jälkeen enemmän kuin 2 oppilaan ryhmä muodostaa epämääräisen häröpallon joka aaltoilee jalkakäytävän puolelta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
" Kohteliaisuus on toisen ihmisen ja hänen asemansa arvostavaa huomioon ottamista vuorovaikutuksessa. Sen tavoitteena on tehdä kanssakäymisestä ristiriidatonta ja sujuvaa. "
Kuulunet siihen aiemmin mainittuun jengiin joka kelaa yli.
Mites 50v muija ? Voiko hän pitää sulle ovea auki ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat nuoret ovat niin itsekkäitä, eilenkin vastaani tuli liukkaalla jalkakäytävällä 4 lukiolaista rinnakkain, olin vissiin näkymätön kun eivät väistäneet yhtään, sain hypätä lähes ajoradalle.Vahvistan. Työmatkapyörräillessä saa rimputtaa koululaisryhmien kohdalla kelloa 5-6 kertaa ennen kuin päät alkaa pyöriä ympärille mikä ääntää. Sen jälkeen enemmän kuin 2 oppilaan ryhmä muodostaa epämääräisen häröpallon joka aaltoilee jalkakäytävän puolelta toiselle.
Jalkäytävällä pyöräilet?
Vierailija kirjoitti:
Avasin kerran kirjaston raskaan ulko-oven ja tuulikaapin oven lastenrattaita työntävälle naiselle. Ilme oli ensin epäilevä ja ynseä, mutta hymyili se sitten lopuksi kun lähdin sanomatta sanaakaan kävelemään lukusalia kohti.
Epäluuloisuus kalvaa ihmisiä. Nuori mies hyväntahtoisin aikein tai elein tuntuu olevan kuin huutomerkki vaarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat nuoret ovat niin itsekkäitä, eilenkin vastaani tuli liukkaalla jalkakäytävällä 4 lukiolaista rinnakkain, olin vissiin näkymätön kun eivät väistäneet yhtään, sain hypätä lähes ajoradalle.Vahvistan. Työmatkapyörräillessä saa rimputtaa koululaisryhmien kohdalla kelloa 5-6 kertaa ennen kuin päät alkaa pyöriä ympärille mikä ääntää. Sen jälkeen enemmän kuin 2 oppilaan ryhmä muodostaa epämääräisen häröpallon joka aaltoilee jalkakäytävän puolelta toiselle.
Jalkäytävällä pyöräilet?
Kuule täällä pohjoisessa periferiassa ei olekaan kuin jalkakäytäviä eri kaupunginosien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkäytävällä pyöräilet?
Kuule täällä pohjoisessa periferiassa ei olekaan kuin jalkakäytäviä eri kaupunginosien välillä.
Kevyen liikenteen väylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkäytävällä pyöräilet?
Kevyen liikenteen väylä.
Kai sinulla oli varsinaiseen asiaankin kommentoitavaa?
Kai Ap ymmärsi huutaa vanhukselle päin kasvoja kovalla äänellä: Meetoo!!
Vierailija kirjoitti:
Anna hyvä ihminen meille edes tämä pieni mahdollisuus osoittaa herrasmiesmäisyyttämme. Me vanhat herrasmiehet olemme katoavaa sukupolvea, ihan totta.
Luuli tai ei, ihana mies❤️