Paljastakaa nimenne
Minä olen Jaana Vesala. Meitä on niin paljon, ettei paljon haittaa paljastaa. Ettekä voi muutenkaan yhdistää nimeäni kirjoituksiini, joten mitä väliä.
Olen aivan varma, että tähänkin ketjuun kirjoittaa todella moni, joka valehtelee nimensä.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"]
En paljasta, olen ainoa tämänniminen henkilö maailmassa ;)
[/quote]
Juu, niin minäkin olen, mutta voin mä kertoa että etunimi on Katrina. Jos joku tunnistaa tästä niin senkun. En mä kirjoita täällä mitään sellaista, minkä haluaisin salata ;)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:40"]Naapurin Erkki.J mutta voit kutsua pelkäksi Erkiksi jos haluat, reilu kun olen =D
[/quote]Erkki Julkunen Porin Hyvelänviiki. Moi mitä vanha setä! Muistatko minua vielä, olen Ville Kuisma, Vesa Kuisman poika?
Oman nimen kertomisesta palstalla ei voi olla muuta kuin haittaa. Hyötyähän siitä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:13"]
Zebulon Pihvi.
[/quote]
Night watch
Laura Nikkilä täällä moi. En nyt tiiä oliks tää niin kamalaa paljastaa oma nimi. Löytyy musta googlestakii vähä juttua ni samapa tuo jos tästä yks lisää.
harvemmin mä mitään tänne kirjottelen, lueskelen vaa ajankuluks.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:57"]
Miehen nimi. Alkaa J:llä ja loppuu R-kirjaimeen.
[/quote]Jalmar
[/quote]
Noup. Ainoat oikeat kirjaimet oli eka ja viimeinen. :)
[/quote]
Jasper. Lohimies Pääkönen?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:38"]En paljasta, olen ainoa tämänniminen henkilö maailmassa ;)
[/quote]
Sama.
Yleisenkin nimen omistaja voidaan melko helposti yksilöidä jos tiedossa on lisäksi ip.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:51"]En kyllä kehtaisi kertoa nimeäni täällä, yksi nimikaima löytyy Suomesta :), ja vain pari vuotta mua vanhempi!
[/quote]
Lol, mitä muita kaimoja on olemassa?
Tietenkin enemmistö. Narraa. Mitähän aapee niillä tekee?
Ei mulla ole tarvetta kertoa nimeäni täällä anonyymillä enkä mä halua tietää muitten nimiä...paitsi Aku Ankan.
meitä taitaa olla monta.
mutta kiva, kun kirjoittelette.
quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:57"]
Miehen nimi. Alkaa J:llä ja loppuu R-kirjaimeen.
[/quote]Jalmar
[/quote]
Noup. Ainoat oikeat kirjaimet oli eka ja viimeinen. :)
[/quote]
Jasper. Lohimies Pääkönen?
[/quote]
Ei salee oo Jasper vaan Jesper, koska jos Jalmarissa ainoat oikeat kirjaimet oli eka ja vika, niin ei se voi olla Jasper, koska Jasperissa on A tokana, niinkuin Jalmarissa.
Kyllikki Nyrkkinen