Poliisi pyytää apua! Nainen raiskattiin Turun Humalistonkadulla
Nainen raiskattiin Turussa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
26-vuotias nainen oli poistunut Turun Aurakadulla sijaitsevasta ravintolasta noin 3 aikoihin sunnuntaiaamuna.
Nainen oli kulkenut kävellen ilmeisesti Eerikinkatua ja kääntynyt Humalistonkadulle. Naisen seuraan oli liittynyt mies, joka tarjosi naiselle kyytiä kotiin. Mies oli noin 40-vuotias ja noin 165 senttimetriä pitkä. Yllään hoikalla miehellä oli mahdollisesti jotakin punaista. Miehen kasvoissa oli tumma parransänki ja hän oli puhunut suomea murtaen.
Miehen käyttämä melko vanha ja valkoinen farmariauto oli ollut parkissa Humalistonkatu viiden edessä. Vinoparkissa olleessa autossa oli tummennetut takasivulasit.
Kyytiä tarjonnut mies raiskasi naisen autossa Humalistonkadulla. Tapahtuman jälkeen nainen pääsi ulos autosta ja sai hälytettyä apua. Tekijä poistui paikalta.
Poliisi pyytää tietoja tapahtuneesta joko sähköpostitse vihje.turku.lounais-suomi@poliisi.fi tai puhelinnumeroon 0295 444 828.
Poliisi neuvoo kansalaisia kansalaisia harkitsemaan tuntemattomien kyytitarjouksia tai välttämään tuntemattomien seuraan hakeutumista ravintolaillan jälkeen. Turussa on ollut vuoden sisään vastaavia tapahtumia, jossa mies hakeutuu naisen seuraan tämän kävellessä yksinään kotiin.
Kommentit (223)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:47"]
Eivätkö naiset ole jo oppineet, että tilataan taksi ravintolan ovelle ja ajetaan kotiovelle... eikä kävellä kaupungilla kolmen aikaan yöllä. En syyllistä naista, ihmettelen vain, etteivät monetkaan naiset osaa käyttää tervettä järkeä.
[/quote]
No voi saatana!! Mua ei todellakaan lähde joku huuhkaja/vihainen nörttimies syylliatämään siitä, että "pitäisi oppia tilaamaan taksi niin ei raiskattaisi."
Olen opiskelija. Minulla EI OLE RAHAA. EN jätä iltamenojani ja seuraelämääni pois, koska en voi ajaa taksilla kotiin. Nyt pitäis syy etsiä vähän jostain muualta!! Btw, muutin Turkuun opiskelemaan 2012, ja n. kolmessa vuodessa olo on käynyt turvattomammaksi. Mitä on tapahtunut?
[/quote]
Minkä luulisit muuttuneen? Maahanmuutto!!! äänestäkää vielä kun on mahdollisuus. Kohta ollaan muuten ruotsin mallissa.
No voi saatana!! Mua ei todellakaan lähde joku huuhkaja/vihainen nörttimies syylliatämään siitä, että "pitäisi oppia tilaamaan taksi niin ei raiskattaisi."
Olen opiskelija. Minulla EI OLE RAHAA. EN jätä iltamenojani ja seuraelämääni pois, koska en voi ajaa taksilla kotiin. Nyt pitäis syy etsiä vähän jostain muualta!! Btw, muutin Turkuun opiskelemaan 2012, ja n. kolmessa vuodessa olo on käynyt turvattomammaksi. Mitä on tapahtunut?
[/quote]
No älä jätä!
Ihan sama se minulle on :D
132, jos sulla on rahaa hillua viettämässä yöelämää, niin miten sulla ei ole rahaa mennä taksilla kotiin? Ymmärrän jos asut jossain salossa, mutta jos asut jossain keskustan lähellä, kuten opiskelijana varmaan teet, niin eihän se laillinen taksi maksa kuin muutaman baarituopin hinnan??
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:22"]
[/quote]
No älä jätä!
Ihan sama se minulle on :D
[/quote]
Tottakai on, eihän sun oma perse oo vaarassa. Toi on niin tolkuttoman typerä neuvo, kun syyllinen pitäisi etsiä muualta. Onnee hei sulle kun oma tyttäresi lähtee opiskelemaan, siitä vaan varaamaan ne about pari tonnii vuodessa viikottaisiin taksireissuihin. Mulla ois taksi himaan 24€. Käyn ulkona/kaverilla istumassa kolme-neljä kertaa viikossa. Laske siitä <3
Eikun ainiin, ei sulla oo tytärtä eikä tule olemaan koska kuka sun spermaa kelpuuttaisi. Mut pidä toi!
Ruotsissa naiset juoksevat (mamu) miehiä karkuun
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1423379529963.html
Pelkäävät (joukko) raiskausta!!!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:24"]
132, jos sulla on rahaa hillua viettämässä yöelämää, niin miten sulla ei ole rahaa mennä taksilla kotiin? Ymmärrän jos asut jossain salossa, mutta jos asut jossain keskustan lähellä, kuten opiskelijana varmaan teet, niin eihän se laillinen taksi maksa kuin muutaman baarituopin hinnan??
[/quote]
Mä en a) juo niin en tiedä paljonko tuppillinen on. B) en todellakaan ole aina baarissa. Ja asuinpaikkaani en tähän ala laittaa. Mut hienoo jos sulla on varaa laittaa viikon ruokrahat taksiin! :) Onhan se totta, että ansaitsen raiskauksen koska mä sika en aja taksilla!
Eivätkö naiset ole jo oppineet, että tilataan taksi ravintolan ovelle ja ajetaan kotiovelle... eikä kävellä kaupungilla kolmen aikaan yöllä. En syyllistä naista, ihmettelen vain, etteivät monetkaan naiset osaa käyttää tervettä järkeä.
[/quote]
[/quote]
Turrku on tullut monikultuuriseksi
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:56"]
Moni täällä kommentoi että kannattiko mennä äijän kyytiin.
Kaverilleni tapahtui lähes vastaava juttu, paitsi että ei halunnut mennä kyytiin. Mutta mies raahasi hänet väkisin mukanaan! Miten olisi 160cm pienikokoisen naisen pitänyt puolustautua?? Oli melkein kotiovellaan jo illanvietosta.
[/quote]
Kaikkia raiskauksia ei voida estää, mutta kannattaa silti estää ne raiskaukset jotka voidaan.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:18"]
[/quote]
[/quote]
Ei nörttimies sua raiskaa kovin todennäköisesti, joten säästä vihaasi meitä kohtaan.
[/quote]Nöerttimies on väärä termi. Parhaat miehet on fiksuja nörttejä. Meinaan näit naisvihasivustoista aivojen sisältönsä imevät ruikuttaja-uhriutujat, jotka ovat tännekin rientäneet kertomaan kuinka miehiä raiskataan,nyyh nyyh. Oma vikanne naiset!
Uutisia teille kaikille: Yksikään nainen ei ole puskaraiskannut työstä palaavaa/baarista hoipertelevaa miestä keskeölä yötä. IKINÄ. Tuntematon nainen ei ole repinyt miestä autoonsa ja väkisin hyppinyt munan päällä. Miehillä EI OLE MITÄÄn
pelättävää tuon asian suhteen. Samoin ne sniff sniff, minut raiskattiin" avauksrt täälläon 100% provoja. Löytäkää joku oikea ongelma, te säälittävät valkoiset heteromiehet, jotka elätte yhdessä maailman rikkaimmista hyvinvointivaltioista. Koska raiskaus EI ole se.
Nonniin nyt laittoi Hesari sivuilleen "Juttua täydennetty tuntomerkeillä kello 17.20." Näkyy että tästä asiasta pitää pitää meteliä niin vähitellen muutoksia tapahtuu!
Raiskaus ei ole ongelma. Työttömiäkään ei ole kuin puoli miljoonaa. Taloutemme ei ole kuin ihan paskassa jamassa. Rikostilastot pullistelevat mamujen rikoksista. Sosiaaliturvaa leikataan.
Ratkaisu: Otetaan lisää mamuja.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:45"]
Raiskaus ei ole ongelma. Työttömiäkään ei ole kuin puoli miljoonaa. Taloutemme ei ole kuin ihan paskassa jamassa. Rikostilastot pullistelevat mamujen rikoksista. Sosiaaliturvaa leikataan.
Ratkaisu: Otetaan lisää mamuja.
[/quote]
Ja sosiaaliturvaa leikataan kaikkialta muualta, paitsi mamuille korvamerkityistä varoista.
Poliisijohtaja Paatero varoitti juuri uutisissakin että suomalaisten pitää varautua siihen että myös täällä on tulossa terrosmi-iskuja.
Ratkaisu: Lisää mamuja ja hyssyttelyä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:44"]
Nonniin nyt laittoi Hesari sivuilleen "Juttua täydennetty tuntomerkeillä kello 17.20." Näkyy että tästä asiasta pitää pitää meteliä niin vähitellen muutoksia tapahtuu!
[/quote]
Tekijän ihonväriä ei silti olla mainittu vieläkään. Liekö oltaisiin auton väriäkään mainittu, jos se olisi ollut musta tai tumma...
Näin tämä monikulttuurisuuteen pääseminen etenee. Ruotsissa tapahtuu nykyään niin paljon raiskauksia kulttuuriasiamiesten toimesta että niitä ei edes mainita mediassa mitään. Vain "törkeimmät" tapaukset ylittävät jnkl. uutiskynnyksen, eikä niissäkään mainita etnisestä taustasta mitään, aivan samaan tapaan kuin Suomessa HS, joka tunnetaan myös nuivissa piireissä nimellä "Pravda". Onneksi löytyy sentään muutamia lähteitä jossa asiat kerrotaan niinkuin ne todellisuudessa ovat, eli Suomen jutuista perillä ovat mm. Hommafoorumi ja Mitä Vittua sivustot. Ruotsin ja muiden pohjoimaiden etnisistä rikastuksista on hyvin perillä taasen Rähmispossu.
[/quote]
[/quote]
Ei nörttimies sua raiskaa kovin todennäköisesti, joten säästä vihaasi meitä kohtaan.