Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi pyytää apua! Nainen raiskattiin Turun Humalistonkadulla

Vierailija
22.03.2015 |

http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/749480/Nainen+raiskattiin+Turun+Humalistonkadulla++poliisi+pyytaa+vihjeita

Nainen raiskattiin Turussa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

26-vuotias nainen oli poistunut Turun Aurakadulla sijaitsevasta ravintolasta noin 3 aikoihin sunnuntaiaamuna.

Nainen oli kulkenut kävellen ilmeisesti Eerikinkatua ja kääntynyt Humalistonkadulle. Naisen seuraan oli liittynyt mies, joka tarjosi naiselle kyytiä kotiin. Mies oli noin 40-vuotias ja noin 165 senttimetriä pitkä. Yllään hoikalla miehellä oli mahdollisesti jotakin punaista. Miehen kasvoissa oli tumma parransänki ja hän oli puhunut suomea murtaen.

Miehen käyttämä melko vanha ja valkoinen farmariauto oli ollut parkissa Humalistonkatu viiden edessä. Vinoparkissa olleessa autossa oli tummennetut takasivulasit.

Kyytiä tarjonnut mies raiskasi naisen autossa Humalistonkadulla. Tapahtuman jälkeen nainen pääsi ulos autosta ja sai hälytettyä apua. Tekijä poistui paikalta.

Poliisi pyytää tietoja tapahtuneesta joko sähköpostitse vihje.turku.lounais-suomi@poliisi.fi tai puhelinnumeroon 0295 444 828.

Poliisi neuvoo kansalaisia kansalaisia harkitsemaan tuntemattomien kyytitarjouksia tai välttämään tuntemattomien seuraan hakeutumista ravintolaillan jälkeen. Turussa on ollut vuoden sisään vastaavia tapahtumia, jossa mies hakeutuu naisen seuraan tämän kävellessä yksinään kotiin.

Kommentit (223)

Vierailija
201/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Poliisin ohje raiskauspelkoon: Naiset, pysykää öisin sisällä!

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288458193406.html

Vierailija
202/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:47"]

Eivätkö naiset ole jo oppineet, että tilataan taksi ravintolan ovelle ja ajetaan kotiovelle... eikä kävellä kaupungilla kolmen aikaan yöllä. En syyllistä naista, ihmettelen vain, etteivät monetkaan naiset osaa käyttää tervettä järkeä.

[/quote]

Naisen euro on edelleen 80 centtiä. Tilaile sinä naisille takseja palkastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:58"]

Eivätkö naiset ole jo oppineet, että tilataan taksi ravintolan ovelle ja ajetaan kotiovelle... eikä kävellä kaupungilla kolmen aikaan yöllä. En syyllistä naista, ihmettelen vain, etteivät monetkaan naiset osaa käyttää tervettä järkeä.

[/quote]

[/quote]

Vannhentunutta tietoa. Naisen euro on noin 97 senttiä, useissa duuneissa jo yli euron.

Vierailija
204/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:28"]

Siis hyi helvetti nämä muutamat kommentit, joiden mukaan mies saa kävellä yöllä ulkona mutta nainen ei. Muistuttaisin että elämme Suomessa emmekä Saudi-Arabiassa. Uskomatonta että jonkun suomalaisen mielestä vuonna 2015 on naisen syy jos raiskataan? Miesten paikka ei varmaan ole sivistysvaltiossa jos ei lerssiä pysty housuissa pitämään. Naisilla on tasan tarkaan oikeus kulkea yöllä ulkona joutumatta raiskatuksi.

[/quote]

Taitaa mennä sekaisin oikeus liikkua ja se, että on riski joutua rikoksen uhriksi. Kaikilla meillä on oikeus liikkua ja ideaalimaailmassa täysin häiriöttä. Mutta ikävä kyllä maailmassa on pahutta, jolta haiuan suojata itseäni ja läheisiäni mm varoittelemalla asioita yms. toimilla. Olis aika hienoa, että kaikki sais tosiaan kulkea rauhassa ilman väkivallan tai muun vahingon pelkoa.

Vierailija
205/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taksin hinnat olisi samat kuin UK:ssa, niin voisi matkustaa taksilla, eli reissu olisi 10 €, niin miksi ei. Kuka hullu ja opiskelija varsinkaan, laittaisi 35-50 € taksiin? Sitten kun niissäkin on näitä elämäntapa-raiskaajia.

Vierailija
206/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]

Jos tekee vähemmän töitä tienaa vähemmän. Luulisi naisenkin sen jopa ymmärtävän. Miehet eivät saa samasta työstä enmpää palkaa... tämähän on todettu jo moneen kertaan. 

Vierailija
207/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisesta puuttuu täysin "Kantasuomalainen mies". Mitä tämä tarkoittaa :D

Vierailija
208/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:44"]

Ahaa. Kommenteista päätellen palstalle on tullut musumamuja. Sen verran naista syyllistäviä kommentteja.

[/quote] en todellakaan puolusta raiskaajia mutta täytyy katsoa että ei oo liikaa humalssa eikä lähde tuntemattomien mukaan. Raiskaajille kovat tuomiot.

Vierailija
209/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisilla on Suomessa oikeus pukeutua miten haluaa ja liikkua mihin aikaan haluaa. Se on toinen juttu, onko oikeudesta järkevä pitää aina jääräpäisesti kiinni...

Vierailija
210/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:58"]

Olihan tuo nainen tyhmä mutta TYHMYYS EI OIKEUTA RAISKAUKSEEN!  Jos tyhmyys oikeuttaisi raiskaukseen t murhaan niin vähintäin puolet maapallon väestöstä sais raiskata/ murhata.

[/quote]

Ei ole kyse oikeutuksesta vaan riskistä. Tyhmästi toimimalla kasvattaa riskiään tulla raiskatuksi. Tämä on selvää millä tahansa muulla elämänalueella paitsi juuri näissä sukupuolikysymyksissä. Nyt tytöt lutkamarssille!

Vierailija
211/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tulee mieleen mennä vieraan kyytiin?

Vierailija
212/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:15"]

No voi saatana!! Mua ei todellakaan lähde joku huuhkaja/vihainen nörttimies syylliatämään siitä, että "pitäisi oppia tilaamaan taksi niin ei raiskattaisi."

Olen opiskelija. Minulla EI OLE RAHAA. EN jätä iltamenojani ja seuraelämääni pois, koska en voi ajaa taksilla kotiin. Nyt pitäis syy etsiä vähän jostain muualta!! Btw, muutin Turkuun opiskelemaan 2012, ja n. kolmessa vuodessa olo on käynyt turvattomammaksi. Mitä on tapahtunut?

[/quote]

No älä jätä!

Ihan sama se minulle on :D

[/quote]

Tottakai on, eihän sun oma perse oo vaarassa. Toi on niin tolkuttoman typerä neuvo, kun syyllinen pitäisi etsiä muualta. Onnee hei sulle kun oma tyttäresi lähtee opiskelemaan, siitä vaan varaamaan ne about pari tonnii vuodessa viikottaisiin taksireissuihin. Mulla ois taksi himaan 24€. Käyn ulkona/kaverilla istumassa kolme-neljä kertaa viikossa. Laske siitä <3

Eikun ainiin, ei sulla oo tytärtä eikä tule olemaan koska kuka sun spermaa kelpuuttaisi. Mut pidä toi!

[/quote]

Ota sitä mamun spermaa toosa vaan täyteen :D

3-4 kertaa viikossa kun käyt vetämässä lärvit, niin eiköhän sua jossain vaiheessa lykästä!
[/quote]
Ilmoitin poliisille.
Mulla olikin tylsä ilta. Vois käyttää sen sun identiteetin selventämiseen. :) Sen verran naisvihamielinen psykopaatti siellä lymyää, että eiköhän olis ihan hyväks että pääsrt julistamaab ideologiaasi omalla nimellä. :)

En juo. Pysyy aivot paremmassa kunnossa, tarviin niitä mun alalla ;)

Vierailija
213/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:28"]   [quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:22"] [quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:15"] No voi saatana!! Mua ei todellakaan lähde joku huuhkaja/vihainen nörttimies syylliatämään siitä, että "pitäisi oppia tilaamaan taksi niin ei raiskattaisi." Olen opiskelija. Minulla EI OLE RAHAA. EN jätä iltamenojani ja seuraelämääni pois, koska en voi ajaa taksilla kotiin. Nyt pitäis syy etsiä vähän jostain muualta!! Btw, muutin Turkuun opiskelemaan 2012, ja n. kolmessa vuodessa olo on käynyt turvattomammaksi. Mitä on tapahtunut? [/quote]   No älä jätä! Ihan sama se minulle on :D   [/quote]   Tottakai on, eihän sun oma perse oo vaarassa. Toi on niin tolkuttoman typerä neuvo, kun syyllinen pitäisi etsiä muualta. Onnee hei sulle kun oma tyttäresi lähtee opiskelemaan, siitä vaan varaamaan ne about pari tonnii vuodessa viikottaisiin taksireissuihin. Mulla ois taksi himaan 24€. Käyn ulkona/kaverilla istumassa kolme-neljä kertaa viikossa. Laske siitä <3 Eikun ainiin, ei sulla oo tytärtä eikä tule olemaan koska kuka sun spermaa kelpuuttaisi. Mut pidä toi! [/quote] Ota sitä mamun spermaa toosa vaan täyteen :D 3-4 kertaa viikossa kun käyt vetämässä lärvit, niin eiköhän sua jossain vaiheessa lykästä! [/quote] Ilmoitin poliisille. Mulla olikin tylsä ilta. Vois käyttää sen sun identiteetin selventämiseen. :) Sen verran naisvihamielinen psykopaatti siellä lymyää, että eiköhän olis ihan hyväks että pääsrt julistamaab ideologiaasi omalla nimellä. :) En juo. Pysyy aivot paremmassa kunnossa, tarviin niitä mun alalla ;)

[/quote]

Ei sun aivot nyt kovin hyvässä jamassa ole jos ilmottelet poliisille kirjoituksia missä ei ole mitään rikostakaan tehty. 
Sovinismi on ihan yhtä vähän rikos kuin feminismikin. 

Vierailija
214/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:52"]

Naisen oma vika----kolmen aikaan aamuyöllä ventovieraan kyytiin. Nyt täytyy sanoa, että "sitä saa mitä tilaa". T. Suomalainen nainen 40v.

[/quote]

Samaa mieltä, mutta ei silti saa raiskata...

[/quote]

Silti ei saa... Toitotat tuota kuin papukaija. Mutta kun sitä nyt vaan tapahtuu eikä mikään tule koskaan sitä lopettamaan. 

Vierailija
215/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:56"]

Moni täällä kommentoi että kannattiko mennä äijän kyytiin.

Kaverilleni tapahtui lähes vastaava juttu, paitsi että ei halunnut mennä kyytiin. Mutta mies raahasi hänet väkisin mukanaan! Miten olisi 160cm pienikokoisen naisen pitänyt puolustautua?? Oli melkein kotiovellaan jo illanvietosta.

[/quote]

Yksi ihminen ei pysty rahaamaan 160 senttistä twervettä ihmistä tyrmäämättä sitä mihinkään vasten tahtoaan yksin. Niin paljon tuonkin kokoinen nainen voi pistää vastaan. Minä olen iso mies ja voin sanoa että ilman tyrmäämistä tuon kokoistakin naista on äärimmäisen vaikea kantaa mihinkään jos se oikeasti pistää vastaan kaikilla voimillaan ja keinoillaan. 

Vierailija
216/223 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Kyllä jokaisella naisella pitää olla oikeus saada kulkea kaupungilla mihin kellon aikaan tahansa, ja vaikka kännissä. Minä en koskaan keskustassa asuessani kulkenut taksilla kilometrin matkaa ravintolasta kotiin, eikä sen pitäisi missään nimessä olla mikään itsestäänselvyys, ettei naisen ole turvallista kulkea yksinään kaupungilla.

[/quote]

Kun ei se ole miehellekkään järkevää kävellä yksin kaupungilla tuohon aikaan niin miksi se naisella olisi?

Vierailija
217/223 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää se lissuilu vähemmälle naiset niin raiskauksetkin vähenee

Vierailija
218/223 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 02:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 02:17"]

Voi voi miehiä. Naisia ei saa raiskata. Eikö sitä opetettu jo koulussa että raiskaaminen on rumaa.

[/quote]

Muslimit käyvät sotaa länsimaalaisia vastaan Euroopassa kaikkialla. Nämä raiskaukset, pahoinpitelyt ja ryöstöt ovat osa tätä sodankäyntiä. Siksi he eivät koskaan kadu eivätkä toiset muslimit koskaan tuomitse, vaan päinvastoin riemuitsevat ja solvaavat uhreja. Kaikki nämä yksittäistapaukset ovat heille pieniä voittoja sodassa.

ilmeisesti nää mamut ei ole käynyt kouluja. 

[/quote]

Vierailija
219/223 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE sai ihmiset protestoimaan, kun Tapanilan joukkoraiskausta ei käsitelty uhria kunnioittaen

http://mvlehti.net/2015/03/21/raiskaaminen-on-mukava-ja-iloinen-asia-suorastaan-hilpea/

Raiskaukset ovat saaneet ihmiset aktivoitumaan ja allekirjoittamaan kansalaisaloitteen

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Vierailija
220/223 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä allekirjoitin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi