Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siellä se salarakas viettää

Vierailija
09.05.2015 |

huomenna ihanaa äitienpäivää vaimonsa kanssa ja minä täällä yksin lasten kesken..vain ajatuksen voimalla voin siirtää itseni hänen luokseen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun lasten isä?

Vierailija
2/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:09"]Onko se sun lasten isä?
[/quote]

Ei ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sun hankkia selkäranka. Entäs, jos sun vaimos, ketä yli kaiken rakastat, viettäis (luonnollisesti) äitienpäivän lastensa ja miehensä kanssa ?

Vierailija
4/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyydyt tuollaiseen? Tuet aina olemaan kakkonen, huonompi, ei yhtä tärkeä. Kerro vaimolle ja katso kumman mies valitsee... ja voihan se vaimo suuttua niin ettei edes huoli koko miehestä ja saat hänet itsellesi. Älä alistu huonommaksi, ihminenhän sinäkin olet ja ansaitset parempaa!

Vierailija
5/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin näen, kuinka mies viettää äitienpäivää perheensä kanssa välillä puhelintaan vilkuilleen. Ja taas puhelin taskuun ja hymyillään perheelle. Näitä miehiä on nähty :D

Vierailija
6/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:14"]Miksi tyydyt tuollaiseen? Tuet aina olemaan kakkonen, huonompi, ei yhtä tärkeä. Kerro vaimolle ja katso kumman mies valitsee... ja voihan se vaimo suuttua niin ettei edes huoli koko miehestä ja saat hänet itsellesi. Älä alistu huonommaksi, ihminenhän sinäkin olet ja ansaitset parempaa!
[/quote]

Koska tää on enemmän kuin seksisuhde....ja me molemmat saadaan tästä niin paljon. En mä häntä omaksenu halua...ap

Vierailija
7/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:14"]Miksi tyydyt tuollaiseen? Tuet aina olemaan kakkonen, huonompi, ei yhtä tärkeä. Kerro vaimolle ja katso kumman mies valitsee... ja voihan se vaimo suuttua niin ettei edes huoli koko miehestä ja saat hänet itsellesi. Älä alistu huonommaksi, ihminenhän sinäkin olet ja ansaitset parempaa! [/quote] Koska tää on enemmän kuin seksisuhde....ja me molemmat saadaan tästä niin paljon. En mä häntä omaksenu halua...ap

[/quote]Valehtelet itselesikin. Huomaatko kuinka paha olo sinulla on? Se johtuu siitä, että et tahtoisi ola aina se kakkonen. Huono ja käytettävä kuin jokin tavara. Miten se mies edes kehtaa tehdä noin? Sek sinulle että vaimolleen? Onkohan se narsisti kun ei osaa aidosti kenestäkään välittää? =(

Vierailija
8/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:14"]Miksi tyydyt tuollaiseen? Tuet aina olemaan kakkonen, huonompi, ei yhtä tärkeä. Kerro vaimolle ja katso kumman mies valitsee... ja voihan se vaimo suuttua niin ettei edes huoli koko miehestä ja saat hänet itsellesi. Älä alistu huonommaksi, ihminenhän sinäkin olet ja ansaitset parempaa! [/quote] Koska tää on enemmän kuin seksisuhde....ja me molemmat saadaan tästä niin paljon. En mä häntä omaksenu halua...ap

[/quote]Valehtelet itselesikin. Huomaatko kuinka paha olo sinulla on? Se johtuu siitä, että et tahtoisi ola aina se kakkonen. Huono ja käytettävä kuin jokin tavara. Miten se mies edes kehtaa tehdä noin? Sek sinulle että vaimolleen? Onkohan se narsisti kun ei osaa aidosti kenestäkään välittää? =(
[/quote]

Ei mulla ole paha olla. Tää riittää mulle..mun onneni on jossain tulevaisuudessa jonkun muun kanssa ei hänen. .hän ei vaimosta eroa enkä sitä vaadi. Ja mä voin olla se bitch joka antaa aona edestä ja takaa jnw :)..ap

Vierailija
9/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kyynel*

Vierailija
10/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ap. Mies tulee ja menee miten lystää, sulle sopii kaikki. Miksi näin alennat itsesi? Ansaitset parempaa. Repäise itsesi irti valheesta ja etsi itsellesi vapaa mies. Tämä säätö palvelee vain miestä, älä uskottele itsellesi muuta.

Vierailija
11/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:34"]Voi sua ap. Mies tulee ja menee miten lystää, sulle sopii kaikki. Miksi näin alennat itsesi? Ansaitset parempaa. Repäise itsesi irti valheesta ja etsi itsellesi vapaa mies. Tämä säätö palvelee vain miestä, älä uskottele itsellesi muuta.

no kyllähän se mun pään on pannu pyörälle...
[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi