kuinka moni kiihottuu näitä juttuja lueskellen lyhyt perustelu
Minä kiihotan itseni iltasella näitä lukiessa ja olen sulaa vahaa.
Kommentit (7)
Minua kiihottaa. Varsinkin naisten jutut ja heidän fantasiat. m32
En käy täällä kiihottumismielessä, vaikka toki täältä virikkeitäkin saa ja joskus lukiessa kiihottuukin. Seksuaalisuus on mielenkiintoinen aihe ja kovasti kiinnostaa erityisesti siihen liittyvät asenteet, kokemukset ja mielikuvat, joita ihmisillä on. Asenteet ja kokemuksethan täällä lähinnä puhuukin, oikeaa tietoa en luottaisi saavani, vaikka sitäkin siellä seassa on. Seksuaaliterveyden edistäminen on iso osa omaa ammattia ja hoitovapaalla ollessa on ihan kiva tälleen kevyesti pohdiskella ammatillisiakin juttuja. Ainahan noita provojakin mahtuu, mutta oikeestaan yllättävän asiallista keskustelua minusta on ollut. Jos fiilis on se, että täällä provotaan paljon, niin ehkä on vähän isot odotukset siitä millainen tietopohja seksuaalisuudesta ihmisillä yleisesti on ja millaisten pulmien kanssa muut painii. Aika useinkin provoiksi epäillään kysymyksiä joita tulee terveydenhuollon puolellakin suht tasaisin väliajoin vastaan. N27
Tuuhan äkkiä tänne sorvinääreen N31. Minuakin kiihottaa juurikin naisten jutut, oli ne sitten totta tai fantasioita. Toki koitan vastailla seksiin liittyviä asioista niin paljon kun tietoa riittää, minulla on naisystäviäkin joiden kanssa seksistä puhuminen jää todellakin puhetasolle. Ammattiani en kerro tai entistä, nyt on sitten aikaa kirjoitella kun olen eläkkeellä 10v M50+.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:47"]
Tuuhan äkkiä tänne sorvinääreen N31. Minuakin kiihottaa juurikin naisten jutut, oli ne sitten totta tai fantasioita. Toki koitan vastailla seksiin liittyviä asioista niin paljon kun tietoa riittää, minulla on naisystäviäkin joiden kanssa seksistä puhuminen jää todellakin puhetasolle. Ammattiani en kerro tai entistä, nyt on sitten aikaa kirjoitella kun olen eläkkeellä 10v M50+.
[/quote]
Huomattu on, että kiihottaa ja kovasti taitaa kiihottaakin. Taitaa olla sitä fantasiaa hyvin paljon jutuissasi? Eipä tietenkään....saat siis kiksejä paljonkin, vaikka väität muuta
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:47"]
[/quote]
Huomattu on, että kiihottaa ja kovasti taitaa kiihottaakin. Taitaa olla sitä fantasiaa hyvin paljon jutuissasi? Eipä tietenkään....saat siis kiksejä paljonkin, vaikka väität muuta
[/quote]
Voi voi teitä runkkareita. Provohan piti laittaa heti perään. Toiset naivat vaan enemmän ja ovat aktiivisempia kun toiset. Ei minun tarvitse tuollaiselle runkkarille selittää tekojani.
Ei kiihota, kun ei mitään mielenkiintoista luettavaa ole ollut. Mieltymykseni ovat jotain muuta kuin persseksiä tai nuolemista. Enemmän kiinnostaa aihepiirit, joista harvakseltaan vain kirjoitetaan eli vaikkapa kyky saada orgasmeja ilman alapään stimuloimista.
En kiihotu ollenkaan, yleensä vain ällöttää, vaikka olenkin hyvin seksuaalinen ihminen. Aloitukset ovat yleensä ala-arvoisia ja kommentit yleensä epäasiallisia jne En ole ollutkaan tällä seksipalstalla aktiivisemmin, kuin noin pari viikkoa. Piipahden täällä joskus, kun olen aihe-vapaa osastolla ja totean, että tallaista taas tällä kertaa tässä otsakkeessa puidaan, eikä kiinnosta edes vastata. Tähän halusin vastata, kun oli niin selkea mielipide T Aktiivisata, hyvää ja tyydyttävää seksielämää viettävä