Haluaisin ostaa koristeeksi sellaisen metrin korkuisen tontun, mutta mies sanoi ei
Toisaalta jos mä vain sen ostan ja laitan olkkariin lattialle, niin ei sille enää mitään voi. Ostettu mikä ostettu. :D Ei kai mies sitä voi määrätä mitä mä ostan omilla rahoilla eikä sen tonttu nyt niin montaa viikkoa esillä olisi.
Kyse siis niistä joidenkin inhoamista silmättömistä tontuista. Mä kuitenkin tykkään niistä ja meillä on niitä pienempänä eri kokoisia. Pari vuotta jo eilen haaveillut sellaisesta isosta. Kissat voi kyllä saada slaagin sellaisesta isosta. :D
Kommentit (28)
Ostitko sen sijaan uuden pyöreäpäisen tontun?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi syytä vaihtaa miestä, minä halusin ison tontun niin mieheni oli käynyt sen ostamassa ja teki vielä takoraudasta ja puusta sille ihanan reen
Juurikin näin, päästä mies vapaaksi.
Eilen miehen kanssa juuri naurettiin, millainen ihminen haluaisi ostaa noita tonttuja. Ovat niin käsittämättömän rumia, että jos mies nyt sellaisen tahtoisi niin ei kyllä tähän kämppään sitä toisi! Onneksi meillä maku kohtaa niin ei tarvitse riidellä näin turhista asioista.
Miehelle riittää kun on yksi tonttu taloudessa asuinkumppanina.
Vittumitä jengiä. Kyllä on first world problems porukalla.
Minä ja kumppanini ostettiin jo se samanlainen tonttu olohuoneeseen. Nyt kiire etsiä sopivia joululahjoja :)
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo ostaisi jonku helkutin ison tontun keskelle olohuonetta, niin se siirtyisi aika nopeasti roskikseen.
Sen jälkeen vaimo heittäisi jotain sinulle tärkeää roskiin, olisiko kiva?
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo ostaisi jonku helkutin ison tontun keskelle olohuonetta, niin se siirtyisi aika nopeasti roskikseen.
Ja sinä ulkoruokintaan.
Näköjään et ymmärrä huumoria.