Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ostaa koristeeksi sellaisen metrin korkuisen tontun, mutta mies sanoi ei

Tonttuilija
14.12.2021 |

Toisaalta jos mä vain sen ostan ja laitan olkkariin lattialle, niin ei sille enää mitään voi. Ostettu mikä ostettu. :D Ei kai mies sitä voi määrätä mitä mä ostan omilla rahoilla eikä sen tonttu nyt niin montaa viikkoa esillä olisi.

Kyse siis niistä joidenkin inhoamista silmättömistä tontuista. Mä kuitenkin tykkään niistä ja meillä on niitä pienempänä eri kokoisia. Pari vuotta jo eilen haaveillut sellaisesta isosta. Kissat voi kyllä saada slaagin sellaisesta isosta. :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin pistät sen piiloon ennen seuraavaa joulua? Ehkä mies osaa paremmin huomioida näitä käytännön seikkoja.

Hyi kamala, sängyn alla lojumassa koko muun vuoden. :D

Aijaa, minä ajattelin viedä sen sitten jouluilun jälkeen kellariin omassa säilytyspussissaan, tai vaatehuoneen yhdelle ylähyllylle.

Ikävää, jos sinulla olisi vain sängyn alla tilaa.

-13-

Näköjään et ymmärrä huumoria.

Vierailija
22/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko sen sijaan uuden pyöreäpäisen tontun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi syytä vaihtaa miestä, minä halusin ison tontun niin mieheni oli käynyt sen ostamassa ja teki vielä takoraudasta ja puusta sille ihanan reen

Juurikin näin, päästä mies vapaaksi.

Eilen miehen kanssa juuri naurettiin, millainen ihminen haluaisi ostaa noita tonttuja. Ovat niin käsittämättömän rumia, että jos mies nyt sellaisen tahtoisi niin ei kyllä tähän kämppään sitä toisi! Onneksi meillä maku kohtaa niin ei tarvitse riidellä näin turhista asioista.

Vierailija
24/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle riittää kun on yksi tonttu taloudessa asuinkumppanina.

Vierailija
25/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumitä jengiä. Kyllä on first world problems porukalla.

Vierailija
26/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kumppanini ostettiin jo se samanlainen tonttu olohuoneeseen. Nyt kiire etsiä sopivia joululahjoja :)

Vierailija
27/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo ostaisi jonku helkutin ison tontun keskelle olohuonetta, niin se siirtyisi aika nopeasti roskikseen.

Sen jälkeen vaimo heittäisi jotain sinulle tärkeää roskiin, olisiko kiva?

Vierailija
28/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo ostaisi jonku helkutin ison tontun keskelle olohuonetta, niin se siirtyisi aika nopeasti roskikseen.

Ja sinä ulkoruokintaan.