Xenian selfiet
Joka päivä sama suppusuu eri tekstillä instagramissa. Mitäs itse tykkäilette? :D
Kommentit (21)
Ei kosketa tai vaikuta elämääni millään tavalla, vaikka seuraankin häntä. Miksi olisin mitään mieltä?
Kaunis hän kyllä on.
Ja ne tekstit ei liity millään lailla siihen kuvaan.. :D
Mä lopetin seuraamisen tästä syystä. Ei vaan jaksa kiinnostaa samanlaiset duckface-selfiet päivästä toiseen. Hänellä oli kaunis koti, jota kuvata, suloinen koira jota kuvata ja hän asuukin yhdessä Suomen kauneimmista kaupungeista. Porvoosta löytyy ihan vaunulenkeilläkin vaikka mitä kaunista kuvattavaa! Mutta hänen instassaan suurin osa kuvista esitti häntä itseään, kasvoilla aina samanlainen ilme. Ei yhtään kiinnostavaa minusta.
Haha, googlasin "xenian selfiet" kun halusin tietää onko muut ihmetelleet samaa ja kappas, löytyi alle 10min sitten aloitettu keskustelu :D
Älä seuraa jos ärsyttää :D jotenkin käsittämätöntä tämä xenia-viha täällä av:lla..
Ja joka kerta sama ilme, jossa silmät vähän sirrillään ja suu supussa...
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:20"]Kateuskorttia odotellessa.
[/quote]
Joo niimpä. Mun mielestä esim. Tuossa matkalla otetussa kuvassa jossa hymyilee vauva sylissään on oikeasti todella kaunis, mutta noi suppusuuselfiet on vaan niin blaah ja yyh...
Xeniahan on todella luonnonkaunis nainen. Kuvissa parhaimmillaan nimenomaan noissa "tilannekuvissa", ei päivän asu -kuvissa tai selfieissä, joissa liikaa miettii miltä näyttää. Tokikaan ei rumaksi muutu, mutta luonnollisessa tilanteessa on kyllä tuhannesti paremman näköinen. Tosin monellahan taitaa olla juurikin näin :)
Miksi sen pitää vetää se suppusuu-ilme joka kuvaan?? Naurettavan näköinen. Vetää vertoja pikkumyynutturalle.
Juu, kaunis hän on, mutta noi selfiet on lähinnä oudon näköisiä! Miksi miksi? Ja juu, voi kyllä lopettaa seuraamisen, mutta toisaalta tykkään seurata hänen elämäänsä. Selfieihin olen vain vähän kyllästynyt :D
t. ap
Jotkut vaan on niin täynnä itseään ja haluaa kehuja naamastaan.
Veikkauksia, kuinka kauan tämä ketju saa olla esillä? Xenia tai "xenia" ilmiantaa ketjun asiattomana...
Itse veikkaan poistumisajankohdaksi klo 14.15...
Vieläkö se kaivaa korviaan kuvissa?
Olipa mielenkiintoista nähdä miten tavallisen näköinen Xenia oli Kaksplussan kannessa, sama juttu kuin Kalastajan vaimolla, kun muut kuvaa näyttää oikeasti itseltään kun ei kehtaa vääntelehtiä typerästi ja tehdä noloja ilmeitä kuten itseään kuvatessa! 😂
Instassa polttarikuvia...onko hänellä todella noin vähän ystäviä ja tuttuja?? 😲
Onko jossain ollut kuva koko polttariporukasta vai miten niin vähän?
Vierailija kirjoitti:
Olipa mielenkiintoista nähdä miten tavallisen näköinen Xenia oli Kaksplussan kannessa, sama juttu kuin Kalastajan vaimolla, kun muut kuvaa näyttää oikeasti itseltään kun ei kehtaa vääntelehtiä typerästi ja tehdä noloja ilmeitä kuten itseään kuvatessa! 😂
Instassa polttarikuvia...onko hänellä todella noin vähän ystäviä ja tuttuja?? 😲
Itse bongaan kuvista ainakin viisi ystävää plus Xenian. Onko se jotenkin vähän? Pitääkö polttareihin kutsua kaikki ystävät ja tutut?
Vierailija kirjoitti:
Ja joka kerta sama ilme, jossa silmät vähän sirrillään ja suu supussa...
Tämä. Ei näytä itseltään.
En ymmärrä, mikä idea on noissa epäluonnollisissa yhden ilmeen selfieissä.
Linkki?