Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin rappunaapuriin... Huoh.

Vierailija
22.03.2015 |

Naapuriin muutti ihana mies. Oon jatkuvasti pyykkäämässä, käymässä kaupassa, viemässä roskia jne. kun vain näkisin vilauksen tästä naapurista rapussa. Se moikkaa ihanasti ja jää puhumaan. Kaiholla ajattelen yhteisiä hetkiä hississä, kun ilmassa tuntuu sähköä. Mitä jos pysäyttäisin kerran hissin ja suutelisin huulille? Jos vain uskaltaisi, vaan ei saisi...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:40"]Lasta ruvettiin yrittämään, kun mies oli mankunu jo pari vuotta. Nyt kun toi naapuri muutti tuohon niin ooen miettiny etten oikeestaan tiedä, miksi olen tän miehen kanssa. Ap
[/quote]
No voi hyvänen aika, aloita ne e-pillerit nyt pikimmiten uudestaan, jos noin heppoisin perustein olet lähtenyt lasta hankkimaan ja yhtä heppoisin perustein olet päättänyt aikeista luopua, älä missään nimessä yritä sitä lasta tämän "väärän" miehen kanssa hankkia!!

Vierailija
2/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se iltapäiväkahville. Alotat ekaks hissis kertoo jotain joka jää kesken

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lainaamaan sokeria, tekaset kakun ja kutsut sitten kakkukahveille ;)

Vierailija
4/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varattu ja yritetty lasta kohta vuosi... Tuntuu aivan karseelta ajatella tällasia. Ap

Vierailija
5/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihkua, mutta mites oma parisuhteesi? Tai miehen parisuhde? Kyllä olis tukkanuottaset naapurin lumpulle tiedossa jos mun miestä rupeisi yhtäkkiä nuolemaan hississä.

Vierailija
6/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen siemen vahvempaa ja tulet raskaaksi heti laakista

Vierailija
7/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkään en ole varma onko tää herra suhteessa vai ei. Ei ainakaan taida asua kenenkään kanssa mutta välillä kuuluu naisen ääni. Voihan se kaverikin vain olla... Ap

Vierailija
8/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet itse kerran niin vakavassa suhteessa, että yritätte jopa lasta, niin mitäs jos nyt palaisit maan pinnalle ja hyväksyisit sen, että tämä on vaan joku ihastus uuden mielenkiintoisen ihmisen ilmaannuttua elämääsi, mutta annat asian olla ja jatkat elämääsi OMAN miehesi kanssa? Keskityt hetkeksi miehesi hyviin puoliin ja huomaat että ihastuksesi kohde saattaa muuttua. Miltäpä itsestäsi tuntuisi jos tilanne olisi toisin päin? Miehesi olisi tulisesti ihastunut napurin kauniiseen naiseen ja kaiket päivät hän vaan suunnittelisi kuinka tämän naisen hurmaisi ja hissinkin pysäyttäisi romanttista suuteluhetkeä varten. Iltaisin yrittäisi lasta kanssasi, naapurin kaunis hehkeä nainen mielessään. -Niinpä, ei kovin kivalta.

Vierailija
9/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ruvettiin yrittämään, kun mies oli mankunu jo pari vuotta. Nyt kun toi naapuri muutti tuohon niin ooen miettiny etten oikeestaan tiedä, miksi olen tän miehen kanssa. Ap

Vierailija
10/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:40"]

Lasta ruvettiin yrittämään, kun mies oli mankunu jo pari vuotta. Nyt kun toi naapuri muutti tuohon niin ooen miettiny etten oikeestaan tiedä, miksi olen tän miehen kanssa. Ap

[/quote]

Olikoshan syy siinä että sinä et ole vielä valmis hankkimaan lapsia? Ja sen sijaan että voimesti puhuisit tästä miehelleesi etsit "helppoa" ulospääsyä suhteesta?

Vierailija
11/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:40"]

[/quote]

Olikoshan syy siinä että sinä et ole vielä valmis hankkimaan lapsia? Ja sen sijaan että voimesti puhuisit tästä miehelleesi etsit "helppoa" ulospääsyä suhteesta?
[/quote]
En tiedä. Tuntuu, että tän naapurin kanssa on paljon enemmän kemiaa ja väreilyä kuin tän nyksän kanssa ikinä. Nyksän kanssa asiat on vain tapahtunu ja tuntuu että se on vetäny perässä. En ehkä ole ikinä aikaisemmin rakastunut. Ap

Vierailija
12/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:40"] Lasta ruvettiin yrittämään, kun mies oli mankunu jo pari vuotta. Nyt kun toi naapuri muutti tuohon niin ooen miettiny etten oikeestaan tiedä, miksi olen tän miehen kanssa. Ap [/quote] Olikoshan syy siinä että sinä et ole vielä valmis hankkimaan lapsia? Ja sen sijaan että voimesti puhuisit tästä miehelleesi etsit "helppoa" ulospääsyä suhteesta? [/quote] En tiedä. Tuntuu, että tän naapurin kanssa on paljon enemmän kemiaa ja väreilyä kuin tän nyksän kanssa ikinä. Nyksän kanssa asiat on vain tapahtunu ja tuntuu että se on vetäny perässä. En ehkä ole ikinä aikaisemmin rakastunut. Ap

[/quote]

Anna mä arvaan, kun aloitte yrittämään lasta, jätit e pillerit pois? Ymmärrätkö että sun hajuaisti on nyt muuttunut, eli haistat nyt oikeammin miesten tuoksut ja tällä toisella miehellä on paremmin sinulle sopiva proteiinikoostumus? se on se "kemia". Kun alat odottamaann miehesi lasta,  hän tuoksuu taas paremmalta, sillä raskaana taas hakeudut saman koostumuksen omaavien luo, kuten e pillereiden kanssa. Kannattaa oikeasti miettiä kun ettii kumppania että onko e pillereiden käytössä mitään järkeä.

Vierailija
13/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo mutta ei meillä kyllä miehen kanssa ole oikein mitään yhteistä. Tuntuu, että tämän puolituntemattoman kanssa olis enemmän. Ap

Vierailija
14/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:53"]

Naapuriin muutti ihana mies. Oon jatkuvasti pyykkäämässä, käymässä kaupassa, viemässä roskia jne. kun vain näkisin vilauksen tästä naapurista rapussa. Se moikkaa ihanasti ja jää puhumaan. Kaiholla ajattelen yhteisiä hetkiä hississä, kun ilmassa tuntuu sähköä. Mitä jos pysäyttäisin kerran hissin ja suutelisin huulille? Jos vain uskaltaisi, vaan ei saisi...

[/quote]Saako mieskin alkaa suutelemaan vierasta naista ahtaassa tilassa ilman lupaa?

-Mies 29v-

Vierailija
15/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävitkö b-rapussa??

Vierailija
16/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:53"]

[/quote]Saako mieskin alkaa suutelemaan vierasta naista ahtaassa tilassa ilman lupaa?

-Mies 29v-

[/quote]

Ei noin vain. Ja itsekin kiinnitin tuohon lauseeseen tuossa huomiota. Asiasta oli muuten feministisessä facebook ryhmässä suurta paheksuntaa kun oli mainostempaus jossa nainen pussasi miehiä hississä ja tämä piilokuvattiin. Eli feministit=tasa-arvon kannattajat ei myöskään pidä ok:na että miestä ahdistellaan. 

-Nainen 27v-

Vierailija
17/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies on niin huumaava, etten kohta pysty hillitsemään itseäni. Pitäisiköhän oikeasti kutsua se kahville, että voisin tutustua paremmin... Ap