Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa tuhosi kaalimadon!

Vierailija
22.03.2015 |

Mä niin teen tosta katista rukkkaset! Oli yön aikana tuhonnut mun kaalimadon :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsestäsi jollekin haalari, jos olet kerran niin tyhmä että pidät moisia välineitä sellaisilla paikoilla, että kissa/koira pääsee käpäliksi niihin.

Vierailija
2/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. :( T: Innokas vibraaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:16"]

Tee itsestäsi jollekin haalari, jos olet kerran niin tyhmä että pidät moisia välineitä sellaisilla paikoilla, että kissa/koira pääsee käpäliksi niihin.

[/quote]

Oli sellasessa korilaatikossa olkkarin hyllyssä. Ollut siellä pari vuotta, eikä koskaan ole kissa sinne eksynyt.

Vierailija
4/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää kaalimatoa olohuoneessa? :D

Vierailija
5/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:16"]

[/quote]

Oli sellasessa korilaatikossa olkkarin hyllyssä. Ollut siellä pari vuotta, eikä koskaan ole kissa sinne eksynyt.

[/quote]

Eikä kissa sellaiseen helpolla pääse. Joko se ei ollut niin hyvin kissalta piilossa, kuin luulit, tai se oli jossain muualla kun kissa sen tavoitti. Typerää pitää tosiaan olohuoneessa, ehkä muistat seuraavaa pitää yöpöydän laatikossa tai kylpyhuoneesa esim peilikaapissa, niin kuin normaalit ihmiset.

Eli lisää todisteita siitä, että sinun on nyt vain parasta tehdä itsestäsi se haalari. Ed Gein arvostaisi, ja auttaisi jos eläisi, mutta kai joku Geinin hengenheimolainen auttaisi hyvin mielellään, jos pyytäisit.

PS. Sinusta tulisi monet hanskat enemmän kuin pienikokoisesta eläimestä. Monelle paljon enemmän hyötyä.

Vierailija
6/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä olohuoneessa siitä yksinkertaisesta syystä, että käytän sitä siellä. Sohvalla saan parhaat kiksit minun ja madon väleistä ;) :D

Vierailija
7/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole normaali, vaan exhibitionisti ja nisti noin yleensäkin. Roskiskamaa, sitä mitä tällä palstalla kutsutaan nimellä WT. Hyvä kun tunnustit itse, ei tarvi muiden enää arvella. No, parin vuoden sisällä olet vankilassa kiertopalkintona, kun murhasit lapsen, joka pilasi "hienon" lelusi.

Vierailija
8/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankirjallisuuden helmi: 100 tapaa käyttää kuollutta kissaa

Vierailija
9/9 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän entinen kissa pureskeli aina tutit, puhelimenlaturit ja kuulokkeet :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi