Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kuntosalilla neuvoa, jos huomaa vaarallisella tekniikalla tehtäviä liikkeitä?

Vierailija
13.12.2021 |

Onko se jopa velvollisuus?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa herttaista, jos Jarmon ja Tiinan välille syttyisi suhde, kun Jarmo korjaa Tiinan lantion asentoa lantionnostossa!

Vierailija
62/64 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi neuvoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli kerran neuvomaan joku venäläinen mies. Olin tekemässä kyykkyä ja hän tuli sanomaan, että minulla on tanko niskassa ja se on hengenvaarallista.

Enhän minä siitä loukkaantunut, mutta minulla ei vain ollut mitään epäkäslihaksia missä se tanko olisi voinut levätä. Joten tanko oli suunnilleen niskassa, koska se ei missään muualla pysynyt.

Hän näytti missä tankoa pitäisi pitää ja otti jopa paitansa pois päältä. :D Hänellä näytti kyllä olevan hyvin vahvat epäkkäät ja ehkä hän ei ihan hoksannut, että en pysty samaan niillä minun luiskahartioillani.

Olen itse ainakin yhden kerran opastanut jotain. Kun joku nainen vatsankiertolaitteessa viskoi menemään vieressäni sen näköisesti, että pahaa teki. Hän ei puhunut suomea, mutta jotenkin käsin ohjasin oikean tavan.

Muutaman kerran minua on pyydetty neuvomaan jonkun laitteen käytössä.

Jos kyseessä on semmoinen hyvin pieni sali, niin siellä ei voi olla huomaamatta kanssatreenaajia. Jos joku huitoo siinä vieressä miten sattuu, niin en yhtään ihmettele, että joku haluaa siitä huomauttaa. Toki varoivainen saa olla, koska jotku saattaa loukkaantua.

Nykyään en tosin itse jaksa välittää enkä pyytämättä neuvo. Ja varsinkin kun käyn nykyään isomalla salilla, niin ei tule huomattua niin läheltä mitä muut tekee.

Vierailija
64/64 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään toki muistettava Me Too.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi